środa, 29 czerwca 2016

Podsumowanie czerwca

Witajcie kochani :) Muszę się pochwalić, że zdałam egzamin ustny z historii literatury na 5. Nie pamiętam, kiedy ostatnio tak się stresowałam. Fakt jest taki, że materiału było bardzo dużo i dość mało czasu, by to przygotować. Udało mi się zaliczyć wszystko w pierwszym terminie. Mam nadzieję, że w dalszych etapach mojej studenckiej edukacji też będę miała takie szczęście :)

Dopiero co założyłam tego bloga i tak naprawdę jeszcze nie zdążyliście mnie poznać. Myślę, że niedługo się to zmieni, bo posty będą pojawiały się częściej. W końcu nadeszły zasłużone wakacje :) Dzisiaj, krótko o prawie minionym miesiącu czerwcu. Wiele się niestety nie działo. Większość czasu spędziłam w domu na przygotowaniach do sesji, ale jednak udało mi się znaleźć kilka zdjęć :D Zapraszam!

W następnych postach postaram się przygotować coś specjalnego :) Dopiero się rozkręcam :D

 

1. Mój kochany Misio na spacerze. Niestety, jak są tak upalne dni to nie chce mu się zbytnio wychodzić z domu :)
3. Prześliczne róże, które kwitną w ogrodzie mojego chłopaka. Oczywiście później zostały zerwane i wsadzone do wazonu :)
4. Przygotowania do rocznicy z moim chłopakiem. Świętowaliśmy 2 rok bycia razem. Z tej okazji kupiłam śliczną, pastelową sukienkę. Tu niestety nie widać jej
5. Krótki pobyt na mojej działce i chwila odetchnienia od nauki :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję zdanego egzaminu!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w dalszej przygodzie z blogowaniem ;)
    Zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! :) Tak trzymać! :) Zapraszam na nowy post do mnie;)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam yorka, jest słodziutki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam z niecierpliwoscia na nowe posty :) obserwujemy?;)

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Nie pamiętam kiedy ostatnio dostałam jakąś 5 :D Powodzenia w dalszej nauce, blogowaniu i miłych wakacji :* Czekamy na nowe posty!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...