piątek, 15 lipca 2016

5 produktów, bez których nigdzie bym nie wyjechała


Cześć dziewczyny! Dzisiejszy poranek nie zaczął się dobrze. Pierwszą informacją, która do mnie dotarła to atak terrorystyczny w Nicei. W miejscu, w którym spacerowałam dokładnie kilka lat temu. Jestem załamana tym, co się teraz dzieje, tym co ludzie są w stanie zrobić innym ludziom. Nie wiem, kiedy to się skończy, ale świat coraz szybciej podupada. Jak na złość od kilku dni zrobiło się dość chłodno i o jeździe na rowerze można niestety zapomnieć. Od dwóch dni siedzę sobie w domu i odpoczywam, przez ten czas dokończyłam "Bezpieczną przystań" Sparksa i zabieram się za "Jesienną miłość", którą już raz czytałam. Takie lenistwo też ma swoje uroki. Można nadrobić zaległości czytelnicze, czy zacząć oglądać jakiś serial. Od kilku tygodni oglądam "Plotkarę" i muszę przyznać, że serial nawet mnie wciągnął. Ale nie o tym chciałam pisać. Dziś co nieco o mojej wakacyjnej kosmetyczce, a dokładniej o 5 produktach, bez których nigdzie bym nie wyjechała. Zaczynamy!




Maybelline Color Sensational Shine (Iridescent Rose Diamonds nr 103)
Cena: 22 zł
Najlepsza pomadka, jaką kiedykolwiek miałam. Ma prześliczny odcień- delikatny różowy z lekkim połyskiem. Długo utrzymuje się na ustach i fajnie komponuje się z mocniej pomalowanymi oczami. Jak  najbardziej polecam!


L'Oreal Paris Volume Milion Lashes (Feline)
Cena: 57zł
Aktualnie używam tego tuszu do rzęs, choć jestem zwolenniczką Rimmela. Ten natomiast ma wyprofilowaną szczoteczkę, by idealnie podkręcić rzęsy. Niestety, nie zauważyłam tego na swoich rzęsach, pomimo, że zawsze miałam długie rzęsy nie zauważyłam, by jakoś specjalnie się podkręciły. Tusz nie skleja rzęs, co jest jego największym plusem


Krem matujący AA Hydro Algi
Cena: 19 zł
W wakacje staram się używać jak najmniej podkładu i sypkiego pudru, bo wiadomo, że w gorące dni stosuje się lżejsze kosmetyki. Każdego dnia rano smaruję twarz tym kremem. Intensywnie nawilża całą cerę, a do tego matuje i szybko się wchłania. Idealny produkt do pielęgnacji twarzy



Szczotka Tangle Teezer 
Cena: ok. 39 zł (z tego co widzę ceny szczotek są teraz niższe i kosztują ok. 25 zł)
O zaletach tej szczotki mogłabym pisać i pisać. Przede wszystkim jest idealna do podróży, ze względu na swój mały rozmiar, zmieści się nawet w najmniejszej kosmetyczce. Ponadto nie ciągnie włosów, ani ich nie elektryzuje. Tangle Teezer używam od lat i jestem bardzo zadowolona


Perfumy Naomi Campbell Cat deluxe
Cena: 76zł
Perfumy otrzymałam w prezencie na urodziny i byłam (do tej pory jestem) zachwycona. Przepiękny, odświeżający i delikatnie słodki zapach, do którego tak się przyzwyczaiłam, że przez dłuższy czas nie zmienię perfum. Butelka jest bardzo mała (15ml), ale dość wydajna. Perfumy zachwycają także wyglądem, są bardzo kobiece, a ten różowy puszek po prostu uroczy :)


Do swojej listy dodałabym jeszcze lusterko, ale na szczęście do mojej  kosmetyczki, którą pokazałam Wam na pierwszym zdjęciu, jest już dołączone lusterko :) A jak wygląda Wasza wakacyjna kosmetyczka? Bez jakich produktów nie wyruszyłybyście w podróż? :)

18 komentarzy:

  1. Fajny kolorek tej pomadki :)


    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek pomadki bardzo mi się podoba ^^ Również bez TT nigdzie się nie ruszam.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem AA mnie bardzo zaciekawił :) Muszę go chyba kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie szczotka to też podstawa :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkowo też nie mogę zrozumieć jak LUDZIE mogą być tak podli, brakuje mi po prostu słów.

      Usuń
  5. Tak, tangle teezer to szczotka do włosów, która ma same plusy :D
    A szminka ma prześliczny kolor ♥
    Pozdrawiam

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze byłam zainteresowana tym kremem, ale nie wiedziałam gdzie kupić :D

    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także nigdy bym się nie ruszyła z domu bez Tangle Teezer'a, a o tuszu słyszałam wiele dobrego :)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Odkąd odkryłam Volume Milion Lashes i Tangle Teezer-a to również się bez nich nie ruszam! <3
    Zapraszam również do mnie: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tangle Teezer to podstawa :D
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bez TT też nigdzie nie wychodzę :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie podoba mi się kolor pomadki! :D Co do szczotki to używam takiej samej i myślę, że jest najlepsza! ;D
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham te perfumy :D
    obserwuje i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo spodobał mi się twój blog. bede wpadać tu częściej! Obserwuje i zapaszam do mnie (jak ci się spodoba również zaobserwuj) uznaje obs za obs
    riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tangle Teezer jest moim zdecydowanym must-have! Niewiele szczotek potrafi naprawdę rozczesać moje włosy bez wyrywania połowy z nich :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post , super produkty , masz śliczną kosmetyczkę <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...