czwartek, 28 lipca 2016

Bluzka w kwiaty


Cześć dziewczyny! Od kilku dni mam o wiele mniej czasu, niż wcześniej. Po pierwsze dlatego, że załatwiam mnie i mojej paczce wakacje za granicą, także koresponduję w języku angielskim z właścicielem domu, który mamy wynajmować. Co z tego wyjdzie, nie wiem. Tak jak już wcześniej pisałam, chciałam nadrobić moje czytelnicze zaległości. Trochę się z tym przeliczyłam. Wypożyczyłam pełno książek z biblioteki, odłożyłam sobie na półkę kupione przeze mnie wcześniej powieści, które miałam ochotę przeczytać, a na dodatek planowałam zacząć czytać lektury, które zacznę przerabiać od października na uczelni. Jest ich ogromna ilość, więc chciałam rozłożyć sobie wszystko i zacząć od lipca czytać coś, co mi się przyda w moim studenckim życiu. Niestety, nie wyszło. Przeczytałam tylko jedną książkę z listy lektur. Oprócz tego, mama mojego chłopaka poprosiła mnie o pomoc. Ponieważ wyjeżdża za granicę, prosiła mnie o wypisanie wszystkich najpotrzebniejszych słówek w języku angielskim. Trochę to zajęło, a dokładniej 4 strony słownictwa + słówka napisane fonetycznie. Pomyślelibyście, że podstawowe słownictwo zajmie aż tyle stron? Ucieszyłam się, że mogłam w ten sposób jej pomóc :) Także nie mogę narzekać na bierność i nudę w te wakacje, bo zajęcia same się nasuwają. Jedyne co mnie cieszy, to od jakiegoś czasu spędzam więcej czasu ze swoją mamą. Jakiś czas temu wybrałyśmy się na małą sesję zdjęciową. Jej efekty znajdziecie poniżej. Bardzo lubię motyw kwiatów, zwłaszcza na bluzkach. Ta, jak widać, jest dość prześwitująca, ale fajnie się prezentuje, bo dodaje kontrastu do całej stylizacji. No i tradycyjne dżinsowe szorty, które są chyba najlepszą i najwygodniejszą opcją na upalne dni :) Do tego dodałam jeszcze koturny, z którymi nie mogę się rozstać, uwielbiam je, bo pasują praktycznie do każdej stylizacji i są bardzo wygodne. Bardzo dziękuję za obserwację bloga! W miesiąc zebrałam 20 obserwatorów :)









A na sobie mam:
bluzka- Terranova 
spodenki- Bershka
koturny- CCC
bransoletka- Apart

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny look na lato :-) Pozdrawiam Angela
    http://szafaangeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny look na lato :-) Pozdrawiam Angela
    http://szafaangeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 20 obserwatorów w miesiąc, oby tak dalej! ;)
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bluzka, fajnie w niej wyglądasz :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatkow >klik<

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje obserwatorow!
    Bardzo ładna bluzeczka. Świetna stylizacja. Wszystko ładnie dopasowane. Bardzo lubię twojego bloga.
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. jak cudnie wyglądasz w tej bluzce i spodenkach ach:D urok i kobiecość:) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz. Ja również zaczęłam swoją przygodę z blogiem miesiąc temu i zebrałam obserwatorów malutko bo 6 :(. Gratuluje Ci Twojej wspaniałej 21, a już 22 bo się dołączam :D
    https://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...