niedziela, 3 lipca 2016

DIY Kolorowe szyszki



Witajcie :) Będąc na działce w tamtym tygodniu, wpadłam na pomysł, by zebrać trochę szyszek i przemalować je. Na początku myślałam nad najprostszym rozwiązaniem, czyli sprayem. Niestety, będąc w sklepie zauważyłam, że cena sprayu waha się w granicach 13/17zł. Byłoby wszystko ok, gdyby nie mój pomysł na przemalowanie szyszek na kilka kolorów, najlepiej białych, fioletowych, czy różowych, bo takie najbardziej pasowałyby do mojego pokoju. Całość kosztowałaby ok. 40zł. Postanowiłam znaleźć tańszą opcję i zakupiłam testery farb.
Jedna sztuka kosztuje ok. 2zł, więc mogłam pozwolić sobie na wybór różnych kolorów. Gdybyście zabierały się za tego typu zadania, pamiętajcie, że testery mają wbrew pozorom sporo farby i są dobrym rozwiązaniem na tanie przemalowanie, odnowienie czegoś. Mi na ok. 30 szyszek starczyły 3 testery :)  Wybrałam jasny wrzosowy, irys i migdał waniliowy. Gdy zabrałam się do pracy byłam zdziwiona, że poszło mi to tak szybko. Najdłuższe z tego wszystkiego było schnięcie farby :D Pamiętajcie, żeby przy takich pracach wybrać płaski, niewielki pędzelek, by dokładnie pomalować każdą część. Muszę przyznać, że całość wygląda naprawdę ciekawie. Takich szyszek można użyć do ozdób choinkowych (tak, początek lata, a ja piszę o ozdobach na choinkę), czy po prostu włożyć je do szklanego naczynia :)


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super syszki, może też zrobię. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci to wyszło ! :)
    ciekawy blog , będę zaglądać
    zapraszam
    https://nysiaa.blogspot.com/
    dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze te szyszki
    Fajnie, że użyłas takie kolory!

    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj:
    K-kkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku wspaniale Ci wyszło! <3
    Uwielbiam szyszki jako dekorację pokoju.
    Wiesz pierwszy raz jestem na Twoim blogu i strasznie mi się tu podoba!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, są śliczne! Ja chcę teraz jakoś pozmieniać wystrój pokoju, dodać jakieś letnie dekoracje. A szyszki myślę, że byłyby super na jesień :) W ogóle nigdy nie pomyślałabym o tym, by kupić testery, ale może dlatego, że nigdy się za nimi nie rozglądałam. Mnie przydałyby się testery farby chalkboard czy jakoś tak :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. od razu skojarzyły mi się ze świętami :) na pewno skorzystam z pomysłu :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej podobają się te liliowe szyszki. Zawsze wydawało mi się, że nie opłaca się inwestować w testery, widać myliłam się!
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybkie i efektowne DIY. Dobrze, że kupiłaś testery farb a nie spray xD
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...