wtorek, 5 lipca 2016

Wakacyjne postanowienia



Cześć kochani! Po pierwsze chciałabym Wam podziękować za wszystkie komentarze i odwiedziny bloga. Bardzo motywuje mnie to do dalszej pracy :) Jutro odpowiem na wszystkie komentarze. Dodatkowo uzupełniłam menu. Od tej chwili w razie jakichkolwiek pytań możecie pisać na mojego maila: charlizerose@onet.pl Jak Wam mijają wakacje? :) Moje zaczęły się dość intensywnie. Wczoraj przejechałam ok. 20 km na rowerze i to praktycznie ciągle pedałując pod górkę. Przez to obciążyłam trochę kolana i teraz muszę sobie zrobić chwilową przerwę z codziennymi ćwiczeniami. W wakacje postanowiłam trochę zmienić swój tryb życia. Ponieważ na uczelnię wstawałam dość wcześnie, pomyślałam, że w wakacje trochę odeśpię. Wiecie co? Tak długie spanie wcale nie jest dobre (przynajmniej dla mnie), jestem jeszcze bardziej zmęczona, brakuje mi czasu od rana, więc postanowiłam nastawiać sobie budzik na wcześniejszą godzinę. Jestem z siebie dumna, bo wreszcie wstaję wypoczęta i od rana mam wiele czasu dla siebie, na swoje przyjemności i różne zajęcia. W końcu na te wakacje planowałam wiele rzeczy.

 1. W trakcie roku akademickiego trenowałam ok. 4 razy w tygodniu, w wakacje chciałabym zwiększyć intensywność i zakres ćwiczeń i do tego dołożyć ćwiczenia cardio
2. Chciałabym trochę lepiej gotować, nauczyć się czegoś nowego (jeśli mi się uda i nie spalę kuchni to na pewno podzielę się z Wami różnymi przepisami)
3. Znajdę więcej czasu dla swoich bliskich, zwłaszcza dla swojego chłopaka, z którym ostatnio spędzam mało czasu
4. Ulepszę swoje umiejętności w robieniu zdjęć. Do tej pory korzystałam tylko z prostych funkcji, teraz postaram się poszperać w swoim aparacie i znaleźć jakieś fajne, przydatne funkcje
5. Zabiorę się wreszcie za książki, które od dawna leżą na mojej półce i czekają na mnie. Od października męczę lektury ze średniowiecza, renesansu i baroku. Teraz wreszcie mogę czytać to, co chcę :)











14 komentarzy:

  1. Powodzenia w spełnianiu postanowień:) Jestem z tobą jeśli chodzi o gotowanie ;) Też chciałabym się nauczyć lepiej gotować i zaskoczyć mojego chłopaka, który w kuchni jest mistrzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! :) Bardzo ciekawy post, chyba też sobie zrobię taką listę postanowień! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, Zyczę aby udało Ci sie zrealizowac postanowienia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w spełnianiu postanowień :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog. Fajny post, piękne zdjęcia. Trzymam za Ciebie kciuki! primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę ci wytrwania, abyś zrealizowała wszystkie swoje postanowienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia!
    Na pewno zrealizujesz te postanowienia :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia!

    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tak, że jak długo śpię to nie jestem wypoczęta. Powodzenia w spełnianiu postanowień :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chciałabym się podszkolić w gotowaniu :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne postanowienia. Życzę powodzenia i wytrwałości ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia w spełnieniu tych postanowień!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...