wtorek, 26 lipca 2016

Włosomania



Cześć dziewczyny! W dzisiejszym poście co nieco o moich włosach. Nie wiem jak Wy, ale ja doszłam do wniosku, że długie włosy nie oznacza piękne. Jeśli włosy są zbyt długie, są przesuszone, a końcówki rozdwojone. Ogólnie rzecz biorąc włosy nie wyglądają wtedy zdrowo i atrakcyjnie. Moją idealną długością są włosy takie jak na powyższych zdjęciach, albo nawet nieco krótsze. Uwielbiam lekko podkręcone włosy, piękne fale typu beach waves, spięte w kucyk a także włosy proste powiewające na wietrze. Niestety (albo i stety) mam naturalnie proste włosy, nie używam żadnych prostownic, bo moje włosy są proste jak drut :D Często mam też problemy, żeby w jakiś sensowny sposób je poukładać, bo są sypkie, ale za to lśniące :) Powyższy kolaż pokazuje tylko część moich zdjęć, na których moje włosy "są na pierwszym planie". Najstarsze zdjęcia z kolażu były wykonane dwa lata temu. To głownie zdjęcia z wakacji w Hiszpanii, Wysp Kanaryjskich, Grecji, Francji, czy z Włoch, ale także zdjęcia robione w domu. W małym mixie zdjęć znajduje się również fotografia z mojej studniówki (zgadnijcie która :D ) i Sylwestra. W którym wydaniu według Was moje włosy prezentują się najlepiej ? :) Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzu, a odpowiem na wszystkie.




Nivea odżywka Long Hair
Cena: 9,20 zł
Rozprowadza się ją po włosach w trakcie mycia. Stosuję ją od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona :) Po dokładnym wsmarowaniu, włosy stają się gładkie i błyszczące, a co najważniejsze- nie elektryzują się, nie są sianowate i dobrze się je rozczesuje. Efekt jest naprawdę widoczny już po krótkim stosowaniu tej odżywki.

Jeśli chodzi o mycie włosów, testowałam już wiele szamponów. Staram się wybrać te delikatniejsze, ponieważ włosy myję codziennie i nie chce, by były przesuszone. Mogę polecić Wam Niveę Long Hair, a także Palmolive, o którym napiszę w kolejnych postach


Rumianek fix
Cena: ok. 5 zł
Nie wiem czy słyszałyście o tej metodzie, ale przez jakiś czas przepłukiwałam włosy zaparzonym rumiankiem. Wcześniej nie pomyślałam o takim zastosowaniu tego produktu. Okazało się jednak, że  odżywia on skórę głowy. Taka płukankę zaleca się włosom kruchym, suchym, ale również szybko przetłuszczającym się. Po dłuższej kuracji, rumianek także rozjaśnia włosy. Do 0,5 l wody dodaje się dwie saszetki i parzy się 15 minut. Taką płukankę wykonuje się szybko i łatwo, niestety na efekty trzeba trochę poczekać :)


Gumki do włosów sprężynki
Cena: ok. 4 zł za sztukę
Są wykonane z plastiku i wbrew pozorom nie spadają z włosów, ani ich nie plączą. Oczywiście nie nadają się do bardzo trwałych fryzur. Nie używam ich na co dzień, bo wolę bardziej dyskretne gumki w stonowanych kolorach, natomiast często używam ich do zrobienia sobie koka, w którym śpię. Rano, gdy zdejmuję gumkę tworzą się bardzo ładne, delikatne fale, a to tylko dlatego, że włosy wchodzą w sprężynki i się ładnie układają. Trzeba jedynie uważać, by zbyt mocno ich nie rozciągać, o czym przekonałam się na własnej skórze, a właściwie włosach, kiedy jedna z tych gumek po prostu pękła.

Szczotka z włosów dzika
Cena: ok. 50 zł
Wygląd tej szczotki nie jest powalający, ale to nie jest najważniejsze. Szczotka jest po prostu idealna. Dostałam ją kilka lat temu i nadal używam. Świetnie rozczesuje włosy bez wyrywania ich, rozplątuje je bez krzyku. Mogę nawet stwierdzić, że masuje skórę głowy. Od czasu do czasu trzeba ją wyczyścić i wygląda jak nowa. Jest bardzo duży wybór takich szczotek- jedne z nich mają dłuższe włosie, inne krótsze, jedne mają gęściej rozłożone włosie, pozostałe- rzadziej. Co jest ważne i to co najbardziej zachęciło mnie do tego typu szczotki to to, że nie elektryzuje włosów. Można nią czesać włosy cały dzień, a mimo wszystko nie będą się elektryzowały.

Szczotka Tangle Teezer
Cena: ok. 39 zł
Pisałam o niej TUTAJ

Grzebień
Cena: ok. 5 zł
Używam go wyłącznie do układania włosów. Do rozczesywania nie polecam :)

16 komentarzy:

  1. Masz śliczne włosy, fajnie pasują do ciebie loki! :D
    Pozdrawiam ;)
    Nasz blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne włosy! :) Nie stosowałam żadnej z tych rzeczy, ale chyba w najbliższym czasie się to zmieni :)

    Obserwuję :)
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your blog is lovely and I am following you.
    I would love for you to follow back.
    It's fun to support new bloggers!
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne włosy*_*

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładne włosy, najbardziej podobają mi się takie proste jak na 1 i 6 zdjęciu, gdzie masz bardzo ładny blond (to chyba przez słońce) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Po tygodniu chodzenia na słońcu, włosy bardzo mi się rozjaśniają :)

      Usuń
  7. Śliczne włosy, a post bardzo ciekawy :) obserwuje :*
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! Przepiękne, zdrowe włoski masz :*
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za każdą obserwację):
    https://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz długość włosów idealną! Ja niestety odkąd rok temu zeszłam z czarnego koloru mam problem aby przywrócić włosy do " żywych ".

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi ta odżywka z Nivei się nie sprawdziła ;/ Piekne masz włosy :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne włosy! zazdroszcze :)

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio staram się stosować na moje włosy olej lniany, zostawiam go na pare godzin przed myciem a następnie spłukuję szamponem bez SLS-ów. Masz jakiś sposób na szybszy przyrost włosów?
    Wspólna obserwacja?
    maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze Ci powiem, że nigdy nie interesowałam się sposobami na szybszy porost włosów. Kiedyś moja fryzjerka uświadomiła mnie, że, że dobrą metodą jest często obcinanie końcówek. Może to dziwne, ale gdy włosy są przesuszone, a końcówki rozdwojone, włosy się po prostu "kruszą". Ważne jest, by dbać o dietę. To, a dokładniej witaminy mają ogromny wpływ na zdrowe włosy i szybszy przyrost. Do tego polecam zieloną herbatę :) Podobno dobre jest stosowanie Skrzypokrzywy. Nie stosowałam jej, więc ciężko mi ocenić. Daj znać jak efekty, bo jestem ciekawa! :) Ja już obserwuję :)

      Usuń
  13. Masz śliczne włosy. Pasują Ci loki. Nigdy nie używałam tych prosuktów co ty, ale mam szczotkę Tangle Teezer, która się świetnie sprawuje :)
    Pozdrawiam
    Może wspólna obserwacja? Daj znac u mnie :)
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...