wtorek, 12 lipca 2016

Wyjazd nad jezioro



Cześć dziewczyny! Chciałam bardzo podziękować za wszystkie komentarze do poprzednich postów, a także za obserwowanie mojego bloga. Wczoraj wróciłam z krótkiego wyjazdu. Byłam na działce u znajomych, nad jeziorem. Było naprawdę bardzo fajnie. Potrzebowałam takiego odpoczynku. Myślę, że każdy potrzebuje odetchnąć od wszystkiego. W piątek i niedzielę pogoda dopisywała, natomiast w sobotę było dość chłodno i wietrznie. Nie naszykowałam się zbytnio na takie ochłodzenie, więc musiałam się poratować bluzą mojego chłopaka. To nic, że za duża, ważne, że było ciepło :D W tak wietrzną pogodę ciężko było zrobić jakiekolwiek zdjęcia (co zresztą widać na poniższych zdjęciach). Spaliśmy pod namiotem, w nocy było naprawdę zimno. Dobrze, że wcześniej przygotowaliśmy się na to i zabraliśmy ze sobą karimaty, materace, ciepłe koce i pościel.  Dzień w dzień siedzieliśmy sobie na pomoście. Żeby się tam dostać trzeba było przedostać się przez bardzo zarośnięty teren. Oczywiście jakby to nie było, ukułam się o pokrzywy i teraz mam całe kolana w bąblach (skutki noszenia spodni z dziurami). Cały wyjazd odpoczywaliśmy i opalaliśmy się. Po kilku godzinach leżenia na słońcu naprawdę mocno się opaliłam, żeby nie powiedzieć, że się spiekłam. Mam jedynie to szczęście, że moja opalenizna bardzo szybko brązowieje i wygląda ładnie :) Chodziliśmy na spacery, pływaliśmy na pontonie, co było dla mnie największą frajdą, bo opłynęliśmy wielkie jezioro. Przy okazji przeczytałam ponad połowę "Bezpiecznej przystani" Nicholasa Sparksa leżąc na hamaku, ale o tym w innym poście :). Wieczorem razem ze znajomymi włączyliśmy sobie muzykę, pobawiliśmy się trochę. Wyjazd zleciał bardzo szybko. Już niedługo szykuję się na kolejną podróż na przełomie lipca i sierpnia. A co tam u Was? Jakie plany na wakacje?






19 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam się znalesć w takim miejscu. Zdala od wszystkiego, gdzie nikogo nie ma..cisza spokój.. To miejsce wygląda świetnie, ah zazdroszcze że tam byłaś :)
    Bluza bardzo ładna..pasuje Ci, pozyczaj częsciej :D
    Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygladasz;d piekne miejsce ;d
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzieczam sie za kazda obserwacje;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję :*
      +czekam na recenzje książki :D

      Usuń
  3. U mnie, niestety nie ma takiego jeziorka... Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę wyjazdu nad jezioro, a co do książki. Niestety nigdzie nie moge takiej kupić bo w sklepach są tylko angielskie wersje... i nie jestem prawdziwą miłośniczką sklepów internetowych. Może polecisz mi jakiś sklep oprócz empiku gdzie można ją kupić? :))
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze Ci powiem, że od dawna jestem fanką Sparksa i trochę szkoda mi było wydawać kasę na każdą książkę jego autorstwa, więc wykorzystałam moment, kiedy każdy tom pojawiał się w kiosku i kosztował ok. 14 zł. Co do sklepów najczęściej kupuję w matrasie, ale również w antykwariatach :) Jak znajdziesz lepszy antykwariat, to tam na pewno znajdą się książki Sparksa w dobrym stanie :) Od dłuższego czasu przeglądam antykwariaty, bo można tam kupić o wiele wiele taniej, a książki nie różnią się od tych z księgarni. Właśnie w taki sposób wyhaczyłam "Najdłuższą podróż" Sparksa za 7 zł :) Nie wiem jak Ty, ale często wypożyczam też książki z biblioteki. Po prostu nie mam już miejsca na te wszystkie książki i jest to dla mnie wygodne :)

      Usuń
  5. Taki wyjazd nad jeziorko to fajna sprawa :D Książki nigdy nie czytałam ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ;) zazdroszczę Ci tego wyjazdu, też odpoczęłabym od tej codzienności ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia! a jeżeli chodzi o wyjazd, to brzmi naprawdę świetnie :)
    fajne miejsce ;)
    Pozdrawiam

    (wspólna obserwacja?)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne miejsce na odpoczynek! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że masz możliwość takiego odpoczynku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki nie czytałam, ale oglądałam film :)
    Oczywiście obserwuje i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na spędzenie czasu. Znam ten ból spodni z dziurami i pokrzyw (ałć)...
    Sparksa uwielbiam! Polecam Ci "wybór"!
    Ja na dalsze wakacje nie mam żadnych planów, co mnie strasznie smuci, ale spontaniczne wyjazdy są najlepsze!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia!

    https://strong-power.blogspot.com/
    Jeśli podoba Ci się blog, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Książki Sparksa są moimi ulubionymi! <3 A wyjazd nad jezioro to super sprawa, tym bardziej z super ekipą! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit na taką pogodę :D Co do książek Sparksa, również jestem jego wielką fanką, a 'Bezpieczna przystań' urzekła mnie najbardziej :D Jest na mojej top3 ulubionych książek 😀 Jeszcze polecam książki Greena, jeżeli nie miałaś okazji czytać, bo naprawdę warto :* ♡ Miłego dnia, pozdrawiam :) miedzyrozdzialami.blogspot.com 💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Kojarzę książki autorstwa Greena, jednak niestety żadnej z nich nie czytałam. Na pewno po nie sięgnę w wolnej chwili :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...