sobota, 27 sierpnia 2016

50 faktów o mnie


Cześć kochani. Jak tam wakacje? Jeszcze miesiąc wakacji przede mną, ale kompletnie nie mam pomysłu gdzie pojechać i chyba raczej zostanę w domu. Pogoda pewnie też nie będzie dopisywała. Tak sobie pomyślałam, że bloga prowadzę od czerwca, a oprócz kilku faktów o mnie, nic poza tym nie wiecie. Dzisiaj dowiecie się aż 50 faktów z mojego życia. Jeżeli macie ochotę trochę bliżej mnie poznać, zapraszam do rozwinięcia :)



1. Mam 162 cm wzrostu
2. Jestem bardzo zmienną osobą
3. Uwielbiam pisać, a w przyszłości chciałabym napisać swoją książkę
4. Przez bardzo długi czas rysowałam, ale niestety straciłam motywację i przestałam to robić
5. Kocham czytać książki
6. Uwielbiam komedie romantyczne. Mogłabym je oglądać godzinami
7. Lubię wcześnie wstawać, by nie tracić dnia
8. Mam dwa psy
9. Uwielbiam kupować kosmetyki
10. Mam bzika na punkcie dekorowania wnętrz, a najbardziej mojego pokoju, do którego uwielbiam dobierać dodatki
11. Będąc na wakacjach w nowym miejscu, zawsze kupuję kalendarz, by cały następny rok towarzyszyły mi zdjęcia z wyprawy
12. Kocham kwiaty i nie mam swoich ulubionych
13. Jestem osobą zorganizowaną
14. Jestem zbyt wrażliwa
15. Zbieram zakładki do książek. Staram się je kupować wszędzie, gdzie je napotkam. Na razie mam ich ok. 70, a moja kolekcja stale się powiększa
16. Kocham palmy, mogłabym je fotografować nieustannie
17. Kocham miasto nocą
18. Moim ulubionym napojem jest kawa
19. Nie lubię przedmiotów ścisłych
20. Studiuję polonistykę, od października będę na 2 roku
21. Uwielbiam kosmetyki o zapachu czekolady
22. Moim ulubionym symbolem jest znak nieskończoności, który dostałam w formie bransoletki i przywieszki od mojego chłopaka
23. Nie umiem pływać, ale staram się nauczyć
24. Mam hopla na punkcie biżuterii
25. Moim ulubionym przysmakiem jest milka alpejskie mleczko happy cows

26. Moim ulubionym serialem jest Pretty Little Liars
27. Żyję w dwuletnim związku
28. Lubię ćwiczyć w domu, a najbardziej z Mel B
29. Bardzo szybko się wzruszam
30. Boję się wszystkich owadów i gadów
31. Rzadko kiedy wychodzę z domu bez pomalowanych oczu
32. Uwielbiam tańczyć i śpiewać
33. Bardzo lubię jeździć z moją mamą na zagraniczne wycieczki objazdowe
34. Uwielbiam włoską kuchnię
35. Nie lubię owoców morza
36. Uwielbiam pływać statkiem, za to nie lubię latać samolotem
37. Urodziłam się w Wielkanoc
38. Bardzo szybko się zachwycam
39. Moją ulubioną grą są Simsy
40. Dość szybko się obrażam
41. Bardzo lubię dawać prezenty, szczególnie te, które sama robię, jak np. kolaż ze zdjęć
42. Jestem wzrokowcem i gdy się uczę muszę mieć wszystko zakreślone, dlatego moje notatki przypominają tęczę
43. Nie obchodzę imienin
44. Bardzo podoba mi się styl boho
45.Uwielbiam opiekować się dziećmi
46. Uwielbiam robić sałatki
47. Moimi ulubionymi owocami są wiśnie
48. Nie mam rodzeństwa
49. Często bywam hipochondryczką
50.Uwielbiam dostawać maskotki, zwłaszcza misie. Tego, którego widzicie na zdjęciu dostałam na Gwiazdkę :)

Zostałam także nominowana przez http://unpredictabble.blogspot.com do Liebster Blog Award, za co bardzo dziękuję :)

1. Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?
Blog jest w pewnym stopniu moją pasją i odskocznią od codzienności, a to co najbardziej lubię w jego prowadzeniu to możliwość pisania o wszystkim, co mi przyjdzie do głowy. Podoba mi się także to, że wszystko co się tu znajduje jest wytworem mojej wyobraźni, zarówno posty, jak i szata graficzna i że o wszystkim, o czym tu napiszę, dzielę się z Wami :) 

2. Jaką masz pasję?
Moją pasją jest pisanie i czytanie książek. Nie wiem czy można zaliczyć to do pasji, ale uwielbiam dekorować wnętrza
3. Najgłupsza rzecz, którą zrobiłaś?
Hmm, jak przyjdzie mi coś do głowy, to Wam napiszę :D
4. Dlaczego założyłaś bloga?
Założyłam go, ponieważ brakowało mi miejsca, w którym mogłabym dzielić się z czytelnikami swoimi "wypocinami", czy zdjęciami

5. Jak spędziłaś wakacje?
Na początku lipca wyjechałam nad jezioro do znajomej, a później, w sierpniu wyjechałam na dwa tygodnie do Chorwacji. Jeszcze cały wrzesień wakacji przede mną, więc może coś wpadnie mi do głowy :) 

6. Masz już wszystko do szkoły?
Pomimo, że jestem już studentką, nadal popadam w szał zakupów przed rozpoczynającym się rokiem akademickim. Ale nie, nie mam jeszcze zakupionych rzeczy :)

7. Masz jakieś zwierzęta?
Tak, mam  dwa kochane psy
8. O czym najbardziej lubisz pisać?
 W sumie nie ma konkretniej rzeczy, o której lubię najbardziej pisać. Podoba mi się pisanie różnych recenzji, czy luźnych postów. Nie umiem stwierdzić

9. Od jakiego czasu prowadzisz bloga?
Od 29 czerwca :) 

10. Czego najbardziej nie lubisz w sobie?
Tego, że za szybko się obrażam i zbyt szybko się stresuję
11. Na co zwracasz uwagę u innych?
Kiedy kogoś poznam, zwracam uwagę, czy ktoś patrzy mi się w oczy, bo oznacza to, że ktoś jest szczery 

18 komentarzy:

  1. Hm, zauważyłam że bardzo lubię czytać takie wpisy :) ciekawi mnie jakie ludzie mają zwyczaje, a czasem dziwactwa :D takie pytania stawiane samemu sobie są bardzo niepozorne, czasem każą nam się zastanawiać nad czymś czego wcześniej nie dostrzegaliśmy :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post, fajnie jest się czegoś dowiedzieć o drugiej osobie. :) Też kolekcjonuję zakładki do książek, lecz nie mam ich aż tak dużo. xD O tak, stres jest dużym problemem, też się zaliczam do stresujących osób. :'(
    Ale tak w ogóle to chciałam Ci oznajmić, że nominowałam Cię do LBA xD Jak widzę, już miałaś wcześniej nominację, więc nie nalegam, ale jak masz chęć to zapraszam po więcej szczegółów na ten temat do mojego najnowszego posta, pozdrawiam! :*
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam kilka podobieństw, bo ja też przeważnie jestem wrażliwa, często się obrażam (taki mój charakter, chłopak nie ma ze mną lekko), jestem wzrokowcem i notatki to też zbiór kolorów moich zakreślaczy i również ćwiczę z Mel B. Bardzo fajnie się z nią ćwiczy, w przeciwieństwie do Chodakowskiej ona wytwarza taką radosną energię i podoba mi się w niej to, że u niej widać, gdy się męczy. To mnie jakoś tak wewnętrznie motywuje. ;)

    Pozdrawiam z:
    www.bookprisoner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tyle samo wzrostu co ty :D Też lubię wcześnie wstawać :) Tak jak ty kocham miasto nocą ;D Widzę mamy sporo podobieństw :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co u mnie wakacje są świetne ! Pogoda dopisuje,więc czego chcieć więcej <3

    PS. Też często się obrażam i jestem mega wrażliwą osóbką :D :p

    Będę wdzęczna za oddanie na mnie głosu w konkursie na miss polski - internetu Azulena. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/river.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia
    Świetny post
    Uwielbiam fakty o blogerach, ponieważ można się o nich więcej dowiedzieć
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. również zaczynam drugi rok studiów tylko ja fir ;d fajnie się czytało :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie umiem pływać i mam bzika na punkcie biżuterii:) piękne masz włosy:)
    Dziękuje Kochana za odwiedziny, również Cie obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Również kocham książki, marzę o napisaniu własnej, nie umiem pływać, nie lubię przedmiotów ścisłych... Jeszcze trochę by się znalazło ;) Lubię takie posty, to zaskakujące, ile potrafi łączyć obcych sobie ludzi ;)

    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję i patrząc na to, że jutro Twój blog będzie świętował 2 miesiące, gratuluję statystyk. Powodzenia w dalszym blogowaniu, bo chcę mieć gdzie zaglądać ;)

    Pozdrawiam,
    Julia

    sowiarenka.blogspot.com

    PS Patrząc na inne posty mam pytanie: czy jesteś z Łodzi albo tam studiujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czasami czytając takie wpisy uśmiecham się, jak widzę cechy, które sama mam :D
    w sumie to chyba nie spotkałam kogoś, kogo ulubionym owocem są wiśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiadam na pytanie!
    Wyślij jeszcze raz mają oni dużo osób na głowie i mogą zgubić maila :) A czy zamówienie zostało z finalizowane ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbieranie zakładek do książek musi być super :)


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie wpisy:) Też dosyć szybko się stresuje i denerwuję, ale staram się z tym walczyć i chyba przynosi to efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka z faktów pasowałoby również do mnie np. nie lubię owoców morza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tego typu wpisy, dużo można się dowiedzieć o danej osobie, sama muszę pomyślec o stworzeniu takiego :) Też uwielbiam Pretty little liars :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, 50 faktów, sporo nad tym siedziałaś pewnie! I do tego jeszcze LBA, fajnie, że odpowiadałaś wyczerpująco. Po przeczytaniu tego posta mam wrażenie, że chociaż trochę Cię poznałam, lubię takie notki, z których można się dowiedzieć czegoś o autorach :) No i znaleźć wspólne cechy - ja też nie lubię owoców morza i przedmiotów ścisłych, 100% human! ;) Super post i zdjęcia.
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie umiem pływać, ale różnica jest taka, że ja nie próbuję się nauczyć :D
    Świetny post, miło było dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie!

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...