wtorek, 23 sierpnia 2016

Bejsbolówka Dominicana

Hej kochani. Jestem bardzo podekscytowana, bo kilka dni temu otrzymałam maila z propozycją współpracy od Sammydress. Nawet nie macie pojęcia, jak się ucieszyłam, zważywszy na to, że blog powstał pod koniec czerwca, a liczba obserwatorów wynosi 35. Zamówiłam sobie kilka rzeczy. Jestem ciekawa jak długo będę musiała czekać na paczkę, ale z tego co wyczytałam na Waszych blogach, od dwóch tygodni w górę. Kiedy tylko ją dostanę, to dam Wam znać :) Ale dzisiaj nie o tym. W ten szary, ponury dzień wybrałam się obejrzeć niezwykle kolorową i oryginalną wystawę w Łodzi na Starym Rynku. Składa się ona z tysięcy wstążek o różnych kolorach, które powiewają na wietrze.  Muszę przyznać, że instalacja niezwykle ożywia tę część Łodzi i wygląda naprawdę imponująco. Wystawę Jerzego Janiszewskiego można oglądać od sierpnia do października. Tak więc macie bardzo dużo czasu, by odwiedzić Łódź i na własne oczy zobaczyć takie cudo. A może już tam byliście? Niestety, o którejkolwiek godzinie się tam nie pojedzie, tam zawsze będzie dużo ludzi. Na sobie mam zwykły t-shirt, który można łączyć dosłownie ze wszystkim, ale ja wybrałam spodenki dżinsowe, które po prostu uwielbiam. Są najwygodniejsze, a do tego pasują do wielu rzeczy :) Kilka tygodni temu kupiłam sobie adidasy. Nigdy nie byłam wielką fanką tych butów, ale bardzo przekonałam się do nich i będę polowała na kolejne :) Na zdjęciach widzicie także bejsbolówkę, którą dostałam od rodziców mojego chłopaka, którzy byli na Dominikanie. I jak Wam się podoba? :) Zachęcam wszystkich do obejrzenia tej oryginalnej i tęczowej instalacji na żywo, a także na poniższych zdjęciach :)









A na sobie mam:
bejsbolówkę Dominicana- prezent :) 
top- H&M
spodenki- Bershka
bransoletka- pamiątka z Chorwacji :)
okulary- pamiątka z Rzymu :)
buty- Deichmann

26 komentarzy:

  1. Sammydress świetny sklep :D polecam :D także gratuluje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, nie wiedziałam że takie coś jest w Łodzi. Ja też dopiero w zeszłe wakacje przekonałam się do adidasów. Gratuluje współpracy z Sammydress!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w tej bejsbolówce :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, gratuluję współpracy :) Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjęcia :) udanej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i stylizacja, która bardzo do Ciebie pasuje :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia sa w pięknym klimacie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie to piękne! :O
    gratuluję współpracy, sammydress jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspolpracy ! :) :)

    pierwsze zdjęcie jest mega- czapeczka świetna, rodzice chlopaka mają dobry gust :D
    super wyglądasz :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o klik w bluzkę Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy ;) Bardzo ładne zdjęcia :D
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy ;) Śliczne zdjęcia ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo! Oby tych dobrych współprac było jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam do mnie ! :) świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli te piękne i kolorowe miejsce jest w Polsce?? Wow :) A i w ogóle, to gratuluję ci propozycji współpracy ! :D
    Pozdrawiam :*
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, wygląda to mega ;)
    Obserwuję ;)
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow cudownie wyglądają te wstążki ! Świetna czapka :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie wybrałabym się do Łodzi i zobaczyła tę instalację na żywo :)
    Ślicznie wyglądasz!
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy. Ciekawi mnie co tam sobie zamówiłaś i w jakim stanie przyjdą te rzeczy oraz kiedy;)
    Instalacja bardzo mi się podoba i będę w Łodzi, ale tylko przejazdem.
    Fajna ta bejsbolówka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje ze wspolpracy!!
    I jejku, ale czad na tym rynku, serio wygląda super i idealna do tego do zdjęć ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...