wtorek, 2 sierpnia 2016

Przygotowania do wyjazdu


Witajcie kochani! Już jutro rano wyjeżdżam do Chorwacji :) W tym roku nie zdecydowałam się na samolot, tylko na auto, a więc podróż będzie trwała prawie 24 godziny.  Razem z moim chłopakiem, jego bratem i dziewczyną brata jedziemy na 11 dni do miejscowości Sukosan, niedaleko Zadaru. Byliście może w tych okolicach? Przyznam, że nigdy nie byłam w Chorwacji, ale myślę, że mnie zachwyci. Ponieważ droga jest tak długa (ponad 1200 km), zdecydowaliśmy się na nocleg na Słowenii w jedną stronę, a w drogę powrotną- w Wiedniu. Oprócz tego, że będziemy mieszkali w dość dużym mieście, w którym będziemy plażowali, planujemy też kilka innych wycieczek. Co do przygotowań- rozpoczęły się one już wcześniej. Ponieważ nie będziemy mieszkali w hotelu, w którym podawane są posiłki, lecz wynajmujemy dom, w którym sami sobie będziemy gotowali, musieliśmy zaopatrzyć się we wszystkie produkty, które wytrzymają tak długą podróż autem. Tak jak już wspominałam w moich wakacyjnych postanowieniach, chciałam ulepszyć swoje "umiejętności" kucharskie. Teraz będę miała taką możliwość. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Dobrze, że mój chłopak umie dobrze gotować, to będzie czuwał, żebym nie spaliła kuchni :D Spakowałam się dzień wcześniej, żeby wszystko na spokojnie zabrać i o niczym nie zapomnieć. Zarówno ciuchów, kosmetyków i innych dupereli wyszło dużo.. bardzo dużo. Jak zwykle dostanę ochrzan, że wzięłam za dużo rzeczy. Jestem ciekawa jak te wszystkie walizki, torby pełne jedzenia, a także lodówka turystyczna, zmieszczą się do auta :D Wszystkie rzeczy, które wkładam do walizki nie składam w kostkę, lecz rozkładam, bo w ten sposób mieści się w niej o wiele wiele więcej. Zabrałam ze sobą kilka sukienek, ale również wygodne szorty i spódniczki.  Nie zapomniałam oczywiście o długiej podróży i zgrałam na telefon sporo piosenek. Mój chłopak, Mateusz wymyślił, że w trakcie drogi, kiedy nie będzie prowadził, obejrzymy sobie filmy z jego ipada. Z tej okazji przegrał jakieś nowości filmowe, w tym film "Co ty wiesz o swoim dziadku", który chciałam już wcześniej obejrzeć :) Dobry pomysł, bo przynajmniej czas zleci szybciej. Dzielę się z Wami malutkim zestawem zdjęć ukazującym moje przygotowania do wyjazdu. Mam nadzieję, że pobyt w Chorwacji będzie udany i wrócę do Was z pozytywnymi emocjami i porcją pięknych zdjęć :) Jeżeli macie pytania do konkretnych produktów, to piszcie w komentarzach :)



 Co do biżuterii, jak zwykle zabrałam sporo bransoletek, naszyjników i kolczyków, choć już i tak starałam się ograniczyć ilość, by zaoszczędzić trochę miejsca.


 Mój podstawowy zestaw do plażowania, czyli ręcznik, książki, krem z filtrem, a także bidon z wodą



Jeśli chodzi o kosmetyki, to wzięłam chyba dosłownie wszystko, co wpadło mi w ręce. Starałam się wszystko zorganizować w taki sposób, by zmieściło się do kosmetyczek, dlatego zamiast brania ze sobą dużej butli w płynem do demakijażu, czy toniku, wzięłam buteleczkę "samolotową" i do niej przelałam płyn, tak jak widzicie na powyższym zdjęciu. Ponieważ zawsze panikuję, że coś się rozleje, płynne rzeczy wkładam dodatkowo w foliówki. Dziwny zwyczaj, ale dzięki temu jestem spokojna, że przy otwarciu walizki nie będzie czekała mnie niemiła niespodzianka.  


Wracam do Was za mniej więcej 2 tygodnie z nowym postem. Po powrocie odwiedzę Was, także czekajcie cierpliwie. Miłych wakacji!



25 komentarzy:

  1. Bez książek ani rusz! :D
    Słodki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci miłego wyjazdu i zazdroszczę zawsze chciałam odwiedzić Chorwację! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chorwacja jest piękna. Życzę Ci wspaniałego wyjazdu i udanego wypoczynku kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wróciłam z Chorwacji około trzy tygodnie temu. Na pewno Ci się tam spodoba. Ja miałam do przejechania ponad 1700 km, tylko z czterogodzinnym noclegiem w samochodzie. Droga była dość męcząca;)Miłego wypoczynku!
    www.girl-with-passion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mam duże opakowanie biżuterii hahah :D
    Również obserwuję!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę udanych wakacji w takim razie! :)

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chorwacja jest przepiękna! miłego pobytu:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wyjazdu! Miałam w tym roku w planach Chorwację, ale jednak wybraliśmy na wakacje inne miejsce :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie byłam w Chorwacji, ale moja przyjaciółka była kilka razy, mówi, że było świetnie :D
    Haha, 24h w aucie to trochę długo, ale jak na taką wycieczkę, myślę, że się opłaca. Życzę ci udanego wypoczynku i koniecznie daj znać po powrocie jak było :))
    Pozdrawiam,
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanych wakacji :) ślicznego masz psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wyjazdu kochana! PS mam ten sam krem z filtrem, haha :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę udanych wakacji :* ja jeszcze nie miałam okazji być w Chorwacji, a więc czekam na post ze zdjęciami i relacjami :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego wypoczynku i wyjazdu. Czekam na relacje z wycieczki. Super post.
    Pozdrawiam
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanych wakacji!
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego wyjazdu :) Te małe buteleczki na kosmetyki to zawsze świetna opcja na podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłych wakacji! ;) Ciekawy pomysł z przelaniem do tych buteleczek :D Słodki piesek ;)
    Pozdrawiam ;* #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłej podróży i udanych wakacji! :)
    Bardzo miło się czyta twoje posty, masz przyjemny styl.
    Nigdy nie byłam w Chorwacji, ale mam nadzieje wybrać się tam w następne wakacje...
    W tym roku siedzę w domku.
    Jeszcze raz miłych wakacji! ;)

    Ronnie.soczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie byłam nigdy w Chorwacji, ale oglądając zdjęcia i czytając relacje zakochałam się w tym miejscu, dlatego mocno zazdroszczę - mam nadzieję, że Tobie też się tam podoba! Walizka porządnie spakowana, a to pół udanego urlopu! :) Czekam niecierpliwie na relacje!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że spędziłaś cudownie czas na wakacjach :) Ja staram się zapakować jak najmniej rzeczy i biorę takie ubrania do których pasuje wiele innych elementów. U Ciebie same książki musiały zajmować sporo miejsca :D
    Za granicą nigdy nie byłam na wakacje, ale niedawno wróciłam z Torunia.
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanych wakacji! Zawsze marzyłam żeby pojechać do Chorwacji. Tak tam ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę Ci udanego wyjazdu i czekam na post o wakacjach :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...