wtorek, 30 sierpnia 2016

Ulubieńcy sierpnia


Cześć kochani. Gdybym miała podsumować, to sierpień był bardzo udany. Tak jak już wiecie, spędziłam 2 tygodnie w Chorwacji, o czym pisałam TUTAJ. Po powrocie, pogoda w miarę dopisywała, więc można było skorzystać z końcówki sierpnia i zażyć odrobiny słońca. Pomimo, że moje wakacje potrwają jeszcze ponad miesiąc, to sezon letni dobiega już końca. Nie wiem jak u Was, ale w moim przypadku, wakacje uważam za bardzo udane. Ponieważ miesiąc już prawie się kończy, oznacza to, że czas przedstawić swoich ulubieńców kosmetycznych. Enjoy!


Astor Skin Match Protect Foundation
Cena: 47 zł
Pierwszym kosmetykiem, o którym Wam opowiem, jest niezawodny podkład z Astora, najlepszy jaki do tej pory miałam. Testowałam wiele podkładów, natrafiałam na takie, które są zbyt gęste, zbyt rzadkie, a także takie, które niezbyt dobrze rozprowadzają się po twarzy. Ten, w przeciwieństwie do pozostałych, jest naprawdę świetny. Bardzo dobrze kryje, ale nie jest za ciężki, dlatego idealnie nadaje się na lato. Idealnie matowi cerę, co jest niezwykle ważne latem, gdy skóra produkuje więcej sebum i "świecimy się" bardziej niż zwykle. Dużym plusem jest też to, że kosmetyk bardzo ładnie pachnie

Eyeliner Bell Hypo Allergic
Cena: 13 zł
Drugim z kosmetyków jest eyeliner z firmy Bell. Na swoim koncie mam wiele eyelinerów. Ostatnio kupowałam te w pisaku, jednak zbyt szybko wysychały, a później były kompletnie nie do użycia. Kiedy chciałam zainwestować w eyeliner lepszej firmy, byłam bardzo zawiedziona, bowiem po miesiącu używania go, napotkały mnie takie problemy, o jakich pisałam powyżej. Zaryzykowałam i kupiłam ten z firmy Bell. Miałam obawy, bo pędzelek w tym eyelinerze jest naprawdę cienki, ale gdy użyłam go pierwszy raz, nie miałam problemów ze zrobieniem równej kreski. Co ważne, nie jest też zbyt wodnisty, bo i takie eyelinery często trafiają nam w ręce. Jedynym jego minusem jest to, że długo wysycha, więc trzeba uważać, żeby przez przydatek zbytnio się nie rozmazać :) Na szczęście zachowuje swoje właściwości nawet przy wysokich temperaturach, więc nie musimy się bać, że coś się z nim wydarzy w trakcie podróży. Ponadto nie uczula i jest bardzo dobry dla osób o wrażliwych oczach :)

Błyszczyk sowa
Cena: ok. 10 zł
W wakacje wolę stosować błyszczyki niż pomadki. Są lekkie i pachnące, a wiadomo, że latem im mniej kosmetyków na twarzy, tym lepiej. Będąc w sklepie, ta urocza, różowa sówka od razu rzuciła mi się w oczy. Błyszczyk ma truskawkowy, delikatny zapach, ale jest też dostępny w innych wersjach. Ostatnio widziałam też nowość, czyli fioletową sówkę. Błyszczyk nie lepi się. Pomimo, że wolę błyszczyki w tubce, bądź sztyfcie, ten jest naprawdę bardzo dobry i mogę go Wam polecić. Jest też idealny na prezent dla kogoś :)


Mydło miodowe 
Cena: ok. 40 kun (24 zł)
Nie byłabym sobą, gdybym nie przywiozła czegoś z wakacji. To mydełko o pięknym miodowym zapachu, przywiozłam z Chorwacji. Wybrałam je z tego względu, że w Chorwacji są bardzo dobre lokalne miody, a także wiele kosmetyków o właśnie takim zapachu. Bardzo dobrze nawilża dłonie i jest poręczne. Podobne mydełka można zakupić w sklepie L'Occitane en Provence. Niestety zostało one wyprodukowane we Francji, a nie w miejscu, w którym go zakupiłam. Mydełko nie było najtańsze, ale gdybyśmy mieli wszystkie nasze wakacyjne pamiątki przeliczać na złotówki, to chyba byśmy nic nie kupili :)

Dwustronna sonda do zdobienia paznokci Wibo
Cena: 8 zł
Firma Wibo jest jedną z moich ulubionych, jeśli chodzi o pielęgnację paznokci.Na początku tego miesiąca kupiłam sondę do zdobienia paznokci. Z jednej strony ma końcówkę w kształcie kulki, która pozwala na uzyskanie wszelkich kropek na paznokciach, a druga o wiele cieńsza- do bardziej precyzyjnych wzorów. Oczywiście jeszcze nie nauczyłam się profesjonalnie z niej korzystać, ale idzie mi coraz lepiej. Myślę, że warto zainwestować w takie cacko :) Po każdym stosowaniu sondy można ją idealnie oczyścić  zmywaczem do paznokci :)

A Wy macie swoich ulubieńców sierpnia? :)

27 komentarzy:

  1. To mamy podobnie, bo też uwielbiam ten podkład :)
    moze wspólna oberwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Błyszczyk cudowny! :D Ja chciałam sobie kupić w Biedronce z kotkiem, ale jakoś nie było okazji :D Sonda do paznokci też bardzo ciekawa :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna forma błyszczyka, jeszcze takiej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten błyszczyk sowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten błyszczyk-sówka jest uroczy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błyszczyk sowa świetnie się prezentuje, uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie czekam na taką sonde do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy, ten błyszczyk sowa jest naprawdę słodki oraz mydło o zapachu miodu, z chęcią bym wypróbowała ^.^ :D
    Pozdrawiam!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo uroczy błyszczyk ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. ten błyszczy sowa jest przesłodki :) <3
    Marze o wakacjach w Chorwacji, może w przyszłym roku uda mi się to marzenia zrealizować :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Eyeliner z Bell bardzo lubię. :) A ten błyszczyk w kształcie sowy wygląda świetnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. dobry podkład musi kosztować :P fajna ta pomadka :) ciekawa oprawa :) a mydełka miodowe wręcz uwielbiam bo lubię zapach miodowy :)

    kochana zapraszam do mnie, co powiesz na wspolną obserwację?
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa tego podkładu, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie sposuje takich rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mydełko rewelacja, uwielbiam takie naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja rowniez obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusi mnie ten podkład, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ulubieńcy to fajna sprawa,mozna zawsze znaleźć jakiś nowy hit :)
    czekam juz na nowy post :)
    zapraszam do mnie - nowy post :) daj znać co o nim sądzisz! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. genialne zestawienie ulubieńców<3
    co powiesz na wzajemną obs?daj znać w komentarzu, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo zaciekawiło mnie mydło miodowe, kocham zapach miodu w kosmetykach ;)

    Zapraszam[KLIK] odpowiadam na każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...