środa, 31 sierpnia 2016

Woda z cytryną

Witajcie kochani. Nadszedł ostatni dzień sierpnia i niestety większość z Was idzie do szkoły. Najgorsze są początki, ale nie martwcie się, szybko przyzwyczaicie się do nowego trybu życia, a czas spędzony w szkole szybciutko zleci :)  Wcześniej pisałam Wam o mojej współpracy z Sammydress. Wczoraj otrzymałam numer zamówienia i mam nadzieję, że paczka za jakiś czas dojdzie. Jestem bardzo ciekawa! Muszę Wam powiedzieć, że kilka dni temu wygrzebałam z piwnicy mój stary rower, na którym jeździłam, gdy byłam dzieckiem. Zaniosłam go do domu, umyłam wzdłuż i wszerz i sprzedałam za całkiem atrakcyjną cenę. A już myślałam, że nic nie z tego nie wyjdzie, a tymczasem udało mi się trochę zarobić. Ale nie o tym będzie dzisiejszy post. Dzisiaj co nieco o wodzie z cytryną. Kiedyś często piłam wodę cytrynową zakupioną w sklepie, ale od momentu, kiedy przeczytałam sobie skład, przekonałam się, że o wiele zdrowsze będzie zrobienie takiego napoju. Poczytałam sobie o korzyściach picia wody z cytryną i dzielę się tym z Wami :) Dlaczego warto to pić? Picie takiego napoju jest nie tylko smaczne, ale i bardzo orzeźwiające. O pozostałych plusach przeczytacie w rozwinięciu.





  • Jest idealna dla osób, które trenują.
  • Ma mało kalorii 
  • Idealne źródło potasu
  • Oczyszcza organizm
  • To idealny napój dla osób odchudzających się
  • Zrobienie tego napoju jest banalnie szybkie i proste, dzięki czemu możemy zrobić go o każdej porze
  • Dodaje energii na cały dzień
  • Wbrew pozorom cytryna odkwasza organizm
  • Poprawia trawienie
  • Odświeża oddech
  • To napój idealny dla naszej skóry, która staje się bardziej promienna
  • Udowodnione jest to, że już nawet zapach cytryny poprawia samopoczucie
Do następnego! :-) 

17 komentarzy:

  1. uwielbiam ją :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wodę z cytryną szczególnie podczas upałów, świetnie orzeźwia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O myślę że też mogłabym posprzedawać kilka swoich starych, nie
    używanych rzeczy :) kto wie, może wyszłabym na tym korzystnie :)
    co do wody, uwielbiam i często piję tym nawykiem zaraziła mnie
    Ada z fitdevangel :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię wodę z cytryną, zwłaszcza latem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurde! To ja się przerzucam na wodę z cytryną ;P zazwyczaj piłam zieloną herbatę ale dla odmiany pokuszę się na taką opcję :P

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Woda z cytryną jest najlepsza, i to jeszcze przedstawiłaś ją w moim ulubionym kubku :)

    Zapraszam[KLIK] rewanż za każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mnie naszła ochota na taką wodę.


    blackeley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pije to juz od dłuższego czasu i jest jeszcze jedna bardzo wazna rzecz przy tym :D Wiecej się siusia :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle ludzi zachęca do picia wody z cytryną, a ja zawsze zapominam żeby wprowadzić to do życia haha
    (Pozdrawiam, W.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woda z cytryną zdecydowanie na TAK, ale z cytryną i świeżą miętą jeszcze lepsza :)

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wode jak i te piekne sloiczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woda z cytryną to najprostsze rozwiązanie, a często te najprostsze rzeczy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny słoiczek ;) Woda z cytryną jest najlepsza <3

    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypicie wody z cytryną jest u mnie na porządku dziennym, fajny post.

    Zapraszam do mnie :)) http://michalinm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Od wody z cytryną zaczynam każdy dzień. Idealny start.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...