sobota, 20 sierpnia 2016

Zdrowe śniadanie, czyli jogurt z kaszą jaglaną, bananami i czekoladą



Cześć dziewczyny! Dziękuję za tyle miłych komentarzy pod ostatnim postem, czyli fotorelacją z wakacji w Chorwacji :) Dzisiaj post o zupełnie innym charakterze, a dokładniej o mojej propozycji śniadania. Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze miałam problem, by na spokojnie zjeść śniadanie, zwłaszcza gdy wstawałam koło godziny 6, by zdążyć dojechać na uczelnię. Nigdy nie miałam zbytnio czasu, ani przede wszystkim ochoty, by tak wcześnie cokolwiek zjeść. Wypijałam jedynie kubek kawy i leciałam do tramwaju. Wiem, że to niezbyt dobre posunięcie, bo przecież śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, który dodaje nam dużo energii na dalszą część dnia. Kiedy są wakacje, można zmienić swoje nawyki żywieniowe, zwłaszcza teraz,gdy nie wstajemy w pośpiechu. Mam dla Was propozycję lekkiego, pysznego i szybkiego śniadania, które wymyśliłam kilka dni temu.





 Wszystko razem mieszamy i wychodzi bardzo dobre śniadanie. Kasza jaglana preparowana idealnie nadaje się do tego typu posiłków, a także do musli, mleka, czy deserów i nie zawiera w sobie cukru. Muszę przyznać, że to moja pierwsza "przygoda" z kaszą jaglaną. Jest naprawdę smaczna  i bardzo dobra do pochrupania. Oprócz tego, można rozetrzeć trochę gorzkiej, czy mlecznej czekolady, która sprawia, że smak śniadania jest bardziej wyrazisty.  Co do owoców- dodajemy wszystko, co wpadnie nam w ręce :)Smacznego!

14 komentarzy:

  1. Nie jadlam nigdy kaszy jaglanej, a ostatnio zrobila sie bardzo popularna. Bede musiala sprobowac, bo dla mnie sniadanie jest najwazniejszym posilkiem dnia. Zawsze wstawalam wcesniej tylko zeby rozkoszowac sie owsianka :D
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to smacznie wyglada! ja stawiam zawsze w snadaniu na jogurt naturalny :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno z moich ulubionych śniadań!
    też polecam xx

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadanie to podstawa, u mnie jednak śniadania wyglądają zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny przepis:) ja nie lubie jogurtu naturalnego ale kiedys musze sie przelamac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie, może sama zrobię sobie taki jogurt na śniadanie :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepysznie! Muszę kiedyś spróbować :)
    Zostałaś nominowana do LBA! ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kaszę jaglaną jako dodatek do obiadu albo w formie jaglanki ale preparowanej nigdy nie próbowałam.

    mój blog: life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie jadlam kaszy jaglanej, a wygląda całkiem włącznie i w dodatku jest zdrowe, wiec na pewno spróbuje ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kasze jaglaną<3 jest bardzo zdrowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie śniadanka :) bardzo apetyczne no i zdrowe :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem oczarowana Twoim blogiem! :) fajna tematyka, bardzo schludny i miły dla oka wygląd :) i do tego jeszcze moja ulubiona kasza jaglana :D dzięki za przepis :*
    pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://sianowlos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...