sobota, 3 września 2016

Dzień spędzony z psem

Cześć kochani. Na początku chciałam podziękować za całą masę pozytywnych komentarzy. Jest mi bardzo miło, że doceniacie moją pracę i piszecie tyle ciepłych słów ("Jestem oczarowana Twoim blogiem! :) fajna tematyka, bardzo schludny i miły dla oka wygląd :)" ). Bardzo mnie to motywuje do dalszej blogowej działalności :) Niestety zaczął się już wrzesień, najmniej lubiany przeze mnie miesiąc. Już nie tylko z tego względu, że, kiedy chodziłam do szkoły, oznaczał koniec wakacji, ale też dlatego, że powoli kończy  się sezon na krótkie spodenki, czy bluzki na ramiączkach. A jak Wy zaczęliście wrzesień? Pozytywnie? Ale teraz przejdźmy już do rzeczy :)
Całe moje życie miałam w domu zwierzęta. Oprócz psów, miałam także króliki i świnkę morską. Dom bez zwierząt jest dla mnie pusty. Właściciele psów wiedzą o czym mówię. Już od samego początku, psy wymagają opieki. Od szczeniaka, który drapie meble, gryzie wszystko, co upadnie na podłogę i wchodzi w każdą dziurę, aż po psa seniora, który również wymaga ogromnej dawki miłości. Zastanawialiście się może dlaczego pies jest najlepszym przyjacielem człowieka? Bardzo często przekonuję się, że jest to prawda. Kiedy wybieramy psa, mamy towarzysza na całe życie, który odwzajemnia nasze uczucia i jest zawsze przy nas. Dziś chciałam pokazać Wam moje propozycje, w jaki sposób spędzić dzień z naszym czworonogiem. Wszystkich właścicieli psów i nie tylko, zapraszam do rozwinięcia.



Jak już pewnie wiecie, jestem posiadaczką wesołej pary psiaków. Misio ma 10 lat, jest moim najstarszym i najwierniejszym przyjacielem. Wybrałam go spośród 5 innych yorków i takim sposobem  jest ze mną już połowę mojego życia. Drugim psem jest 5- letni Kubuś. Jego historia jest nieco inna. Jego poprzedni właściciele wyrzucili go z domu i biedny błąkał się po podwórku przy temperaturze -15 C aż trafił do mojego domu, w którym już pozostał :)

Zabawa
Chyba każdy pies lubi się bawić zabawkami. Na zdjęciu są ostatnie zabawki, które zakupiłam w zoomarkecie. Sprawdziły się świetnie i  naprawdę ciekawie wyglądają. Spójrzcie tylko na tę marchewkę, czy ogryzek. To ulubione zabawki Kubusia i są idealnie do niego dostosowane. W swojej kolekcji mamy jeszcze pluszowe zabawki, ale te gumowe i piszczące lepiej się sprawdzają :) Dzień bez zabawy, to dzień stracony ;)

Czas na świeżym powietrzu
Psy uwielbiają spędzać czas na świeżym powietrzu. Jeżeli mamy taką możliwość to warto zabrać naszego czworonoga  najlepiej w odludne miejsce, w którym może sobie pobiegać. Dobrze sprawdza się las. Jeżeli dysponujemy domem z dużym ogrodem, to sprawę mamy załatwioną :) Gdy natomiast  nasz przyjaciel jest nieco spokojniejszy i nie lubi takiego wysiłku lub boimy się spuścić go ze smyczy, wystarczy zapakować koc, jakąś miskę, przysmaki i zabawkę i pojechać np. nad pobliskie jezioro. Pies na początku będzie się czuł nieswojo, lecz po jakimś czasie przyzwyczai się do nowego miejsca.

Dłuższe spacery
Jeżeli mieszkamy w mieście, warto jest poświęcić więcej czasu na spacery. Jak widzicie na powyższym zdjęciu, Misio, pomimo lekkiej nadwagi, dzielnie maszeruje każdego dnia :) Myślę, że warto jest poświęcić odrobinę więcej czasu (nawet na wolniejsze) spacery

Odrobina czułości
Nie tylko ludzie, ale także zwierzęta potrzebują choć trochę czułości. U nas tych czułości jest naprawdę bardzo dużo, przez co moje psy są dosyć rozpieszczone :D

Odpoczynek
Po takim dniu nie wolno zapominać o odpoczynku. Jest wiele form, w jaki sposób psiak może się zregenerować po aktywnym dniu.Najlepszą z nich jest sen. Mój pies, kiedy ma za sobą tak intensywny dzień,od razu zasypia po przyjściu do domu. Dla osób, które mieszkają w bloku, dobrym pomysłem jest rozłożenie koca na balkonie. Gwarantuję, że psu spodoba się taki relaks. Można też pomyśleć o zmianie miejsca posłania. Z autopsji wiem, że psy uwielbiają spać w kątach lub miejscach, w których mają "dach" nad głową. W moim domu aż roi się od posłań, są dosłownie wszędzie, nawet na parapecie. To jest chyba ulubione miejsce do spania :)

Korzystając z okazji chciałabym zachęcić Was do polubienia strony KARMIMYPSIAKI na facebooku. Wystarczy udostępnić zdjęcie psiaka, by zwiększyć możliwość na znalezienie dla niego kochającego domu, a co za tym idzie- odmienienie losu. Dla nas to tak niewiele, a dla zwierząt szansa na lepsze życie

28 komentarzy:

  1. Wspaniałych masz przyjecieli. To przykre jak ludzie znudzą się zwierzakiem i go wyrzucają. Zrobiłaś piękny gest.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?
    Odwdzięczam się za obserwację

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty jesteś śliczna! :D

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też od dziecka były w domu zwierzęta, psy uwielbiam pomimo tego, że mieszkam w bloku to mam małego yorka w domu rodzinnym bulterierka, marzy mi się w przyszłości domek z dużym ogrodem 3-4 psiakami, najlepiej ze schroniska <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeeeej *_* ale masz słodkie zdjęcia z pieskiem, kochane to takie :P
    a zdjęcie śpiącego pieska w łóżku słodkie :P

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba spędzać czas ze swoimi zwierzakami, bo one bardzo tego potrzebują ; )


    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny post! Kochane psiaki <3
    Ja nie mam psa, ale mam kota, bez którego mój dom byłby bardzo pusty :) W przyszłości planuję adopcję jakiegoś pieska :)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jakie słodziaczki. Ja na ten moment nie mam jak mieć pupila, ale kiedyś na pewno <3
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie zawsze były jakieś zwierzęta, niekoniecznie psy, ale papugi/chomiki i aktualnie świnka morska. Na zdjęciach i po przeczytaniu tekstu widać, że poświęcasz swoim pupilom mnóstwo czasu i otaczach ich miłością, a to chyba najważniejsze :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pies to najlepszy przyjaciel człowieka :)

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Psy to najlepsi przyjaciele! Nigdy nie zawiodą. Śliczne zdjęcia, ja swojego psiaka uwielbiam. Pozdrawiam, oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne :) Sama mam dwa psy i kota :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwię się takich miłych komentarzy na twoim blogu, zasługujesz na to, poświęcasz na niego sporo czasu, a rezultat naprawdę widać ^.^ masz wspaniałe pieski, też mam jednego, lecz on spędza cały czas na dworze, to nie jest taki typowo domowy pies xD Ale na pewno takie zwierzęta dają nam wiele radości, tacy wierni przyjaciele :)
    Pozdrawiam!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne psiaki :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Psa to Ty masz takiego słodziaka <3 Cudny jest!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochane masz te psiaki <3 Ja uwielbiam zwierzęta zarówno psy jak i koty :)


    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam trzy koty i psa, więc też jest wesoło. :D Świetne zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od niedawna mam psa, jest fantastyczny! :) Dobra z ciebie dusza, widac ze psiaki maja z Toba dobrze! :D
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej! Przesłodkie psiaki! <3
    ODPOWIADAM NA OBSERWACJE :)
    aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale słodziaki! Dorzuciłabym do Twojej listy jeszcze zabawę we fryzjera - mój pies uwielbia być czesanym ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Misio uwielbia czesanie, a Kubuś za każdym razem kiedy go czeszę, gryzie szczotkę :D Ale jest to kolejny pomysł, który można dorzucić :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  20. Profesjonalne zdjęcia i ładny wystrój, oby tak dalej ;)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne zdjęcia, cudowne psiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie slodkie zdjecia, tyle milosci na nich widac! gratluje tak pozytywnych komentarzu, uwielbiam twojego bloga!
    moze wspolna obserwacja? ja juz kochana <3 buziaczki

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku jakie kochane psiaczki <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny post :) jaki fajny psiak :)
    u mnie nowy post kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...