niedziela, 11 września 2016

I'm blonde


Cześć kochani! Jak Wam mija weekend? Nie pisałam tu już kilka dni, a przez ten czas wiele się wydarzyło. Nie przeciągam i zapraszam do dalszej części postu osoby zainteresowane moją pierwszą przygodą z farbowaniem :)


Nie pisałam Wam o tym wcześniej, ale już jakiś czas temu chciałam przefarbować sobie włosy. Ponieważ w maju zrobiłam pasemka babylights, stwierdziłam, że mogę sobie również pozwolić na koloryzację całych włosów. W środę udałam się do fryzjerki i pomogła mi w wyborze odpowiedniego dla mnie koloru. Zdecydowałam się na jaśniejsze włosy i nieco w innym odcieniu, wpadającym w chłodniejszy kolor. Pomijając to, że zapłaciłam krocie, wszystko było ok aż do czwartkowego poranka. Obudziłam się a tam.. kurczak na głowie. Mój kolor był dosłownie żółty. Jak się później okazało pani źle spłukała farbę, którą w nocy sobie po prostu zżółkła. 

Nie wiem czy tylko ja mam takiego pecha, bo pierwszy raz farbowałam całe włosy no i wyszło nieciekawie, nawet bardzo nieciekawie. Poszłam więc do fryzjerki, by poprawiła ten tragiczny błąd, przefarbowała je jeszcze raz, nałożyła toner aż wyszedł bardzo ładny blond, taki jaki widzicie na zdjęciu. Już tym razem nie żółty, a odcień chłodniejszy. Takiego efektu oczekiwałam już od początku  i myślę, że dobrze wygląda na moich włosach. Dodatkowo podcięłam je, bo źle czułam się już w tak długich włosach. Efekt mnie zadowolił i dobrze się czuję jako blondynka :)  Moje włosy sprzed metamorfozy już znacie. Widzicie je chociażby w poniższym poście. Dajcie znać czy moja zmiana wyszła na lepsze :) Jestem ciekawa Waszych opinii. Miałyście kiedyś takie przygody z farbowaniem? W najbliższym czasie dodam jeszcze więcej zdjęć. Tymczasem żegnam się z Wami i życzę miłej niedzieli.

31 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek, idealnie do Ciebie pasuje! ;)
    #Smile

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest strasznie uroczy, mega dziewczęcy ;)
    Obserwuję!
    Zapraszam serdecznie do nas
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie Ci w blondzie! Piękny ootd:) Zapraszam na nowy post do mnie primegoal.blogspot.com obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! bardzo Ci pasuje ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor idealnie dla Ciebie. Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pasuje Ci ten kolor ;*

    http://victim-fashion.blogspot.com/2016/09/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiana świetnie do Ciebie pasuje! Lepiej Ci :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolor zdecydowanie pasuje Ci do cery :-) Ja po chemioterapii skończyłam z farbowaniem włosów i trzymam się swojego koloru naturalnego, ale wcześniej farbowałam na potęgę, co nierzadko kończyło się kolorkami z farbek dla dzieci ;-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te włosy, bardzo podoba mi się ten kolor, może, jak będę starsza też się tak farbnę :p
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam jak ja rozjaśnialam włosy i chodziłam z kurczakiem na głowi ;)
    Bardzo ąłdnie Ci w tym kolorze!
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wiele razy chciałam przefarbować włosy jednak strasznie się boje właśnie takich sytuacji jak u Ciebie bądź, że w nowym kolorze będzie mi źle. Do tej pory zdecydowałam się jedynie na ombre (w czasach kiedy było modne- ale już go nie mam, odrosło :) ) no i farbowanie szamponetkami do 10 myć. Tak jak mówiłam nie mam odwagi zmienić trwale koloru na całej głowie także póki co dreptam sobie po świecie z moim naturalnym kolorem :)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u nas :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Ci w tak jasnych włosach! Dobrze, że ten kolor udało się naprawić i jesteś zadowolona. Ja do niedawna też byłam blondynką, ale moja zmiana była drastyczna, bo naturalnie jestem ciemną brunetką i niestety odrosty... Więc wróciłam do ciemnego, ale przynajmniej spełniłam swoje marzenie :D

    Pozdrawiam! :)
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek śliczny, bardzo ci pasuje, ja kiedyś myślałam
    o blondzie ale trochę się boję- całe życie mam ciemne włosy ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Karolino świetnie Ci w tym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy blog :D pozdrawiamy!
    Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypomniało mi się moje pierwsze farbowanie, które też wyszło nie tak jak chciałam! Czasami tak już bywa ale najważniejsze, żeby wyjść jakoś z tego problemu i wyglądać normalnie. Bardzo podoba mi się twój kolor włosów, ładny odcień blondu. Pewnie gdybym chciała być blondynką na taki właśnie bym się zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze wyglądasz po tej metamorfozie. Każdemu od czasu do czasu jakaś się należy ;)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne włosy :) Pasuje Ci na blond. Pytałaś o obserwację. Ja już, teraz Twoja kolej :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. też planuję zmienic coś w sowich włosach :DDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor z blondem zawsze są problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. patrzę na zdjęcie-czytam początek, myślę, kurczę co Ty chcesz od tego koloru, jest piękny :D potem w dalszej części doczytałam, że to już po poprawce :)
    bardzo naturalnie i świeżo to wygląda :) podoba mi się :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pasuje Ci blond! Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobrze, że fryzjerka potrafiła się poprawić. Mam nadzieję, że nie wzięła dodatkowych pieniędzy za to!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz w tym kolorze włosów :)) Bardzo Ci pasuje ;) Blondynki górą ^^

    https://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...