środa, 28 września 2016

Podsumowanie wakacji


Witajcie. Moje ponad 3-miesięczne wakacje dobiegają końca. Miałam aż 92 dni wolnego, a zleciało to tak szybko, jakby wakacje trwały 2 tygodnie. Z racji tego, że nie miałam żadnej poprawki mogłam cieszyć się tak długim wypoczynkiem. Ciężko będzie znów wrócić do normalnego trybu życia i obowiązków, ale myślę, że szybko się przyzwyczaję. Dzisiaj chciałam podsumować moje wakacje, które w większości były udane. Wrzesień nie był dobrym miesiącem dla mnie, ale poza kilkoma wyjątkami i trudnymi sytuacjami, odpoczęłam. Ponadto zrealizowałam praktycznie wszystkie wakacyjne postanowienia. Znalazłam dużo czasu dla bliskich, organizowałam sobie czas na różne sposoby. O wszystkich moich wyjazdach i jednodniowych, czy kilkudniowych wypadach mogliście poczytać na moim blogu. W ramach przypomnienia:


Zdjęcia
A teraz taki mały miks moich wcześniej nieopublikowanych wakacyjnych zdjęć:


Pamiątki
Zawsze przywożę ze sobą jakieś pamiątki, nawet pocztówki. Zatrzymuję wszystkie bilety, broszurki itd. Potem kiedy je przeglądam wspominam wszystkie miłe chwile :) Chciałam pokazać Wam część moich "papierowych" pamiątek :) Zaczynamy
1- broszura informacyjna, którą dostałam po kupnie biletów do Parku Narodowego Krka
2- pocztówka z Krka
3- bilet wstępu


4- Zadar
5- Biograd
6- Sukosan
7- kamienie, które uzbierałam na plaży w Chorwacji
8,9- Wiedeń
10- Vodice

11,12- Toruń
13,14- bilet wstępu na wieżę ratuszową

15- kalendarz na rok 2017 z Chorwacji :)


Na zakończenie trochę statystyk odnośnie bloga:

Bloga odwiedziło 5557 osób
Opublikowaliście 446 komentarzy
Zaobserwowało mnie 67 osób

Po tym wszystkim nasuwa mi się na myśl jedno, wielkie DZIĘKUJĘ! Nie sądziłam, że przez tak krótki czas zyskam tylu czytelników :)

Jeżeli ktoś z Was zaobserwował mojego bloga, piszcie śmiało to również Was zaobserwuję :)

7 komentarzy:

  1. Ale miałaś super wakacje:) ja na wakacje wyjeżdzam dopiero w grudniu:)
    buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam Cię poinformować, że zostałaś przeze mnie nominowana do LBA! Więcej informacji na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze ale tych zdj tu masz :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :)

    może wspólna obserwacja? :)
    Zapraszam https://katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dłuuuugie były te Twoje wakacje :) super, że je wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana <3 :) U Ciebie tez jest prześlicznie, tak przejrzyście, kobieco i miło! Zupełnie w moim guście:D Moje wakacje tez były 3 miesięczne, ale w przeciwieństwie do Twoich nie tak kolorowe i wesołe. Tzn wesołe były, ale nigdzie nie wyjeżdżałam, ale mimo wszystko czas w domu spędzilam spokojnie i nawet kilka fajnych rzeczy się wydarzylo. Równiez lubię zbierać przeróżne pamiątki - jestem strasznie sentymentalna (moze tez dlatego pisze pamiętniki :D ) a pocztowki tez zbieram, tyle ze nie z podrozy, tylko kupuje je na stronie postallove.pl, tam sa przepiekne pocztowki, mozesz zobaczyc:) O i widze ksiazke Sparksa na zdjeciach! Noce w Rotadanie :D Niedlugo przymierzam sie do jej przeczytania:) podobala Ci sie? :D masz 2 psy i 2 koty? :D Słooodkie sa, ja tez mam duzo zwierzakow w domu:)
    Pozdrawiam cieplo:) I obserwuje bloga;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...