piątek, 23 września 2016

Ulubieńcy września


Witajcie. Doszłam do wniosku, że ostatnio nic mi się nie udaje i spotykają mnie same niemiłe rzeczy. Być może ten miesiąc był dla mnie pechowy, choć też nie mogę do końca narzekać. Zdarzyło się parę rzeczy, które mogę uznać za dobre i szczęśliwe. Mam nadzieję, że w kolejnym miesiącu los będzie mi sprzyjał, bardziej niż teraz. Wrzesień powoli dobiega końca, a co za tym idzie - moje wakacje. Z jednej strony oczywiście smutno wracać do codzienności i obowiązków, ale z drugiej strony takie 3 miesięczne wakacje potrafią człowieka rozleniwić. Jak co miesiąc nadszedł czas na ulubieńców minionego miesiąca. Tym razem publikuję to nieco wcześniej, ale to dlatego, że przygotowuję kolejny post, coś w stylu podsumowania moich wakacji :) W październiku udoskonalę trochę ten cykl i dodam także inne rzeczy oprócz kosmetyków :)





Garnier Fructis Color Resist
Cena: 8zł
Tak jak już czytaliście TUTAJ przefarbowałam sobie włosy na blond. Wiele osób odradzało mi takiej koloryzacji. Większość osób mówiła, że włosy po takim zabiegu stają się suche i niezbyt ładne. Myślę, że sukces w posiadaniu pięknych włosów tkwi w dobrym nawilżeniu. Dlatego właśnie zakupiłam odżywkę do włosów farbowanych. Wcześniej stosowałam odżywkę z Nivei i byłam bardzo zadowolona. Ta jest nieco inna. Jest o wiele bardziej gęsta i co mnie zdziwiło- kremowa, niezbyt łatwo rozprowadza się ją po włosach, bo mało się pieni, ale za to przynosi bardzo ładne efekty. Faktura włosów jest taka sama jak przed farbowaniem. Moje włosy błyszczą się, nie są sianowate. Zadaniem odżywki jest utrzymanie i chronienie koloru. Co prawda zbyt krótko używam tej odżywki, by cokolwiek na ten temat powiedzieć, ale jak na razie mnie nie zawiodła. Odżywka Garnier Fructis Color Resist zawiera m.in olejek z nasion lnu oraz jagody acai bogate w składniki odżywcze. Jeżeli ktoś chce dostarczyć swoim włosom porządnego odżywienia, to polecam ten produkt.


Korektor Magic Pen
Cena: ok. 7 zł
Dość długo poszukiwałam dobrego korektora. Wybrałam ten i jestem zadowolona. Spełnia najważniejszą funkcję, czyli krycie. Bardzo ładnie maskuje wszelkie niedoskonałości. Nareszcie zakupiłam korektor w pędzelku. Takie są o wiele wygodniejsze i prostsze w użyciu. Korektor ma fajną konsystencję, nie za rzadką, nie za gęstą. Jedynym minusem jest to, że dość szybko się ściera i ponownie trzeba go zaaplikować. Produkt jest lekki, dobrze się rozprowadza. Zdziwiło mnie, bo nie ma najlepszych recenzji, choć ja używam go na co dzień i jak na razie sprawdził się bardzo dobrze :)

Biała kredka Ultra White Wibo
Cena: 8 zł
Nadeszła jesień i większość z nas przestaje używać kolorowych lakierów do paznokci i wybiera te bardziej stonowane. Bardzo często robię sobie francuski manicure. Niestety jestem osobą zbyt nerwową na naklejanie pasków na paznokcie, dlatego pomyślałam o kupnie białej kredki. Pewnie Was to nie zdziwiło (a może i tak), że wybrałam tę firmy Wibo, mojej ulubionej firmy "paznokciowej". Biała kredka wygląda o wiele bardziej naturalnie niż biały lakier. Nawet przy częstym myciu rąk kredka pozostaje pod paznokciem. Dzięki tej kredce nasz manicure wygląda ładnie i świeżo :)

Masło kakaowe. Ziaja
Cena: 3,70 zł
Masło kakaowe z Ziai to produkt, który zamierzałam kupić dużo wcześniej. Niestety dopiero teraz się zdecydowałam. To krem do cery normalnej i suchej, który dostarcza cennych substancji odżywczych. Po kilku dniach stosowania kremu już można zauważyć różnicę. Cera jest gładka i nawilżona. Nawilżam nim głownie nogi i ręce. Twarz omijam, ponieważ stosuję nieco inne produkty do codziennej pielęgnacji. Krem pięknie pachnie. Tak jakby kokos zmieszany z migdałem. Jak już wiecie jestem ogromną fanką kosmetyków o czekoladowych, kakaowych, czy kawowych zapachach, czyli jednym słowem- słodkich zapachach, dlatego ten jest idealny jak dla mnie. Lekki i delikatny, a co ważne- bardzo wydajny  no i tani :)

To tyle jeśli chodzi o ulubieńców. Do następnego! 

23 komentarze:

  1. Uwielbiam wszystko kakaowe co od Ziaji! Obecnie mam mleczko do kąpieli i krem do rąk o tym zapachu i z pewnością mogłabym go zjeść :D
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne produkty! Z chęcią kupiłabym masło kakaowe :D Jeżeli chodzi o pechowy miesiąc to też mogę tak powiedzieć, to był bardziej pechowy "tydzień" dla mnie, ale nie chcę wnikać, mam tylko nadzieję, że październik będzie dla nas bardziej udany :)
    Miłego weekendu!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się spodobała Twoja recenzja :) Chciałabym sama przetestować ten korektor, gdyż nigdy wcześniej o nim nie słyszałam :)

    PS pytałaś o wspólną obserwację, ja już :**
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i przydatny post! :)
    Bardzo zainteresował mnie ten korektor, będę musiała go wypróbować :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masło kakaowe jest świetne ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masełko kakowe <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam odżywkę z tej serii :) Polecam! Już niedługo w 'moich ulubieńcach' :)) start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kosmetyki :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam korektor Lovely, tylko w różowym opakowaniu. Jak dla mnie niewypał ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great review! I had a shampoo and conditioner from this series Fructis
    I follow you, please follow me back!))

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety niemiłe rzeczy się zdarzają. Ja ostatnio mam same problemy ze zdrowiem. Za tydzień zaczynam studia i pasowałoby już wydobrzeć.
    Co do kosmetyków to używałam kiedyś masła do ciała kakaowego z Ziaji.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ten krem z ziaji też bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ta odżywkę z Garniera i u mnie też fajnie się spisała;) Ja też mam nadzieję że październik będzie mniej pechowy, bo ostatnio u mnie też jakoś mniej przyjemnie;p

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne jest te masło kakaowe ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam to masełko kakaowe! Po całym dniu noszenia makijażu moja cera staje się sucha... Używałam już kilku mocno nawilżających produktów, ale żaden nie był choć w połowie tak dobry jak produkt z Ziaji! Nie dość, że pięknie pachnie i dogłębnie nawilża to jeszcze moja twarz jest gładka jak skóra niemowlaka :)
    talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam masła kakaowego i polecam! Jest świetne :) Obserwuje i zapraszam do mnie :) http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  17. nice post :)
    kisses,

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  18. korektor i masło kakaowe to również moje ulubieńce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukałam właśnie dobrego korektora, ten jest też tani, muszę go kupić! :D
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Really interesting products :)

    What about following each other? :)

    Caro x

    http://nilooorac.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam tylko masło kakaowe i bardzo je lubię:)
    PS. Pięknie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...