sobota, 29 października 2016

Halloweenowe propozycje


Hej dziewczyny. Wielkimi krokami zbliża się Halloween. Część z nas, może nie w tak dużym stopniu jak Amerykanie, obchodzi to święto. W moim mieście dużo osób, głównie dzieci, chodzi po domach i zbiera cukierki :) Pomimo, że nie jest to polskie święto, myślę, że jest to fajna zabawa. Pewnie większość z Was będzie uczestniczyła w Halloweenowych imprezach. Dzisiaj co nieco o moich propozycjach Halloweenowych strojów z firmy Sammydress, z którą współpracuję. Jeżeli nie macie jeszcze pomysłu na stylizację to zapraszam do dalszej części postu :)




Pierwszą rzeczą, idealną na halloweenową imprezę jest sukienka. Bardzo przypadła mi do gustu. Jest dopasowana, oryginalna i bardzo kobieca. Do tego szpilki i halloweenowy zestaw jest gotowy :) Jest dostępna we wszystkich rozmiarach


Moją ulubioną rzeczą jest biała bluza z napisem "No really, i'm a witch". Uwielbiam bluzy z napisami :) Ta jest dostępna w kolorze białym i szarym

I ostatnia rzecz, tym razem z tradycyjną halloweenową dynią, której nie mogło zabraknąć w moich propozycjach.



A Wy macie swoje halloweenowe propozycje?

10 komentarzy:

  1. Świetne propozycje, w oko wpadła mi ta bluza i bluzka. :) U mnie za bardzo się tego dnia nie obchodzi, ale podobają mi się różne stylizacje i make up'y xD.
    Strasznego Halloween! ;D

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rzeczy, chociaż sama pewnie bym takich nie założyła - ja jednak z takich klimatów wolę np. sukienki killstar z pięknymi frędzlami czy pelerynami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czekam na podobną bluzę :) Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne bluzki, bardzo oryginalne :)

    Dzięki za wizytę u mnie, proponowałaś wspólną obs., ja już obserwuję i liczę na rewanż :)
    https://theloth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta biała bluza :D co powiesz o wspólnej obserwacji?
    www.seminails.blogspot.com
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałabym tą sukienkę jakbym szła na jakąś halloweenową imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ciuszki;)
    obserwuje z chęcią ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest super :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...