poniedziałek, 24 października 2016

Moje uzależnienia

Witajcie :)  Dzisiejszy post z cyklu "informacje o mnie". Poprzedni tego typu post, czyli 50 faktów o mnie, cieszył się dużym zainteresowaniem. Pisaliście, że fajnie mnie poznać od tej drugiej strony, dlatego postanowiłam stworzyć coś nowego. Tym razem będą to moje małe uzależnienia. Każdy takie posiada. I mam tu na myśli rzeczy, do których się przyzwyczaiłam i bez których gorzej jest funkcjonować. Oczywiście rzeczy, które wchodzą w codzienną rutynę jest pełno, ale tu chciałam napisać tylko o tych wyjątkowych. Zapraszam do rozwinięcia ;)




Pretty Little Liars
To zdecydowanie najlepszy serial, jaki kiedykolwiek widziałam. Oglądam go od 2011r. aż do tej pory go uwielbiam. Łącznie z czym, oglądam powtórki, albo wybrane odcinki w internecie. To amerykański serial, który opowiada o czwórce dziewczyn, które po śmierci swojej przyjaciółki zaczynają dostawać smsy od "A", który zna wszystkie ich sekrety. Z czasem wiadomości przemieniają się w poważne groźby i zastraszenia. Nie tylko sama fabuła jest ciekawa, ale również główne aktorki, które w każdym z odcinków mają naprawdę świetne stylizacje :) Jak do tej pory ukazało się 7 sezonów. Ci, którzy jeszcze nie zaczęli oglądać "Słodkich kłamstewek"- polecam!

Kawa
Kawa od jakiegoś czasu jest moim ulubionym napojem. Czy to lato, czy zima, kocham pić kawę i nie wyobrażam sobie poranka bez łyka gorącej kawy, zwłaszcza, gdy wstaję rano na uczelnię. Kiedyś nie znosiłam kawy i w życiu bym nie pomyślała, że tak często będę ją pić. Moją ulubioną kawą jest Jacobs. Nie wypiję kawy bez dodatku mleka i cukru, to jedyny warunek, który musi spełniać mój ulubiony napój :)

Książki
Czytanie książek to jedna z form rozrywki a zarazem relaksu, którą bardzo lubię. Niestety ostatnio mam mało czasu na czytanie książek dla rozrywki. Jeżeli chodzi o ulubionego autora, to nie umiałabym wybrać jednego. Ale na mojej liście ulubionych pisarzy z pewnością znajdzie się Nicholas Sparks, Agatha Christie, Jane Austen czy Sara Shepard, choć lubię także książki polskich autorów. Myślę, że przez pryzmat obowiązkowych lektur w gimnazjum i liceum, czytamy powieść i przestajemy na nią patrzeć jak na ciekawą książkę, tylko męczący obowiązek. A szkoda, bo jest wiele książkowych perełek i świetnych autorów, na których źle patrzymy. Takim sposobem przekonałam się do książek Stefana Żeromskiego, Henryka Sienkiewicza, czy Juliusza Słowackiego. Polecam spojrzeć na to wszystko z innej perspektywy, bo większość książek polskich autorów jest warta przeczytania. Nie bez powodu to klasyka naszej literatury :) Ulubionego gatunku książki nie mam, bo czytam wszystko- kryminały, komedie, romanse, czy dramaty. Chyba zależy od mojego nastroju ;)

Blog

Od czerwca, kiedy zaczęłam prowadzić bloga, zyskałam nową pasję. Nie pomyślałabym, że tak spodoba mi się to zajęcie. Wchodzenie na Wasze blogi, czytanie komentarzy, robienie zdjęć, pisanie postów, to wszystko bardzo wciąga. A ponieważ mam głowę pełną nowych, ciekawych (mam nadzieję) pomysłów, staram się to wykorzystywać w stu procentach. A kiedy moje koncepcje podobają się Wam, to już w ogóle jestem cała w skowronkach, że lubicie tu wchodzić i czytać moje wypociny. Moi bliscy również wiedzą o moim blogu i z tego co widzę, są zadowoleni tak jak ja :)

Biżuteria
Nie wyszłabym z domu bez jakiejkolwiek biżuterii, kolczyków, naszyjnika, czy bransoletki. Swoją kolekcję biżuterii przechowuję w kuferku, który widzicie powyżej, ale także na toaletce i specjalnych stojakach na kolczyki, tak więc ciężko jest zliczyć ile tego mam.

Pies
Tak jak już wcześniej pisałam, nie wyobrażam sobie życia bez mojego psa. Bez codziennych zabaw i wygłupów, spacerów, no i oczywiście ogromnej miłości. Nie będę się tu rozpisywała, ponieważ TUTAJ pisałam o swoich psach (jeszcze wtedy dwóch..). Teraz został mi Kubuś, którego bardzo mocno kocham i myślę, że tak przyzwyczaiłam się do jego obecności i ciągłego towarzystwa, że byłoby ciężko bez niego :)

Kwiaty
Kocham kwiaty. Nie tylko dostawać, ale też ozdabiać nimi pokój, tworzyć z nich różne dekoracje. Jak pewnie zauważyliście motywem większości zdjęć na moim blogu, a także ozdobą są właśnie kwiaty. W sumie nie znam kobiety, która nie lubiłaby dostawać kwiatków, a potem trzymać w widocznym miejscu w wazonie :)

15 komentarzy:

  1. Z uzależnień, które z Tobą dzielę, mogę wymienić tylko czytanie i bloga ;) Kawę zawsze pokona herbata, a o biżuterii zawsze zapomnę, choćbym nie wiem ile jej miała. "Słodkie kłamstewka" oglądałam, ale zawsze dobrnęłam najdalej do połowy drugiego sezonu, niestety.
    Patrząc na zdjęcie z książką muszę pozazdrościć i ujęcia, i przecudnej filiżanki ;)
    Pozdrawiam,
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. "Słodkie kłamstewka" oglądałam kiedyś z koleżanką. Nie tak ambitnie jak ona, ale podobały mi się :) Kawa to też mój ulubiony napój i też najlepiej z mlekiem i cukrem. Kiedyś uwielbiałam zalewać kawę 3w1 mlekiem... Teraz już tak nie robię :D
    Masz pokaźną kolekcję biżuterii, a piesek jest przesłodki ;)
    Odwiedzanie blogów i komentowanie jest faktycznie wciągające, ale również czasochłonne. Tym bardziej, gdy się każdy post czyta i pisze w komentarzu więcej niż dwa słowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od dawna mam zamiar obejrzeć PLL ! Słyszałam, że są świetne, jak na razie oglądałam tylko dawny sezon, no a w naszej telewizji ten serial nie leci. Ale z chęcią zapoznałabym się bliżej z tą historią. :D Ogólnie wszystkie uzależnienia mam podobne, być może troszkę inaczej jest z psem, ponieważ mój spędza czas na dworze, jest troszeczkę głośny i po prostu nie nadaje się do życia w domu. xD Twoje pieski są domowe. ^.^
    Kwiaty są śliczne, fajnie, że interesujesz się robieniem również z nich ozdób. :)
    Pozdrawiam!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem uzależniona od bloga :d i kawę czasami muszę wypić :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia :)
    Twój blog jest niezwykle interesujący :)
    czekam na więcej<3!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, moim uzależnieniem również jest blog i książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzielę część uzależnień z Tobą, także pjona ! :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak niektóre uzależnienia mamy wspólne :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę obejrzeć ten serial ;D Słodki piesek ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie bez kawy nie ma dnia ;) Każdy dzień zaczynam kawusią ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful pictures, I love Pretty Little Liars, it's so cool. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  12. I followed you via GFC, now it's your turn :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful photos! Cool series, I also watch it!)
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie uzależnieniem numer jedne jest kawa! Nie wyobrażam sobie bez niej dnia ;] Ponadto książki - czytam wszędzie: w domu, w autobusie, w pracy ;pp.
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem uzależniona od Justina... :P
    http://start-afire.blogspot.com/2016/10/ootd-with-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...