niedziela, 2 października 2016

Ostatnie letnie stylizacje. Współpraca z Sammydress

Cześć kochani. Dzisiejszy post jest w całości poświęcony mojej współpracy z firmą Sammydress. Jest to pierwsza współpraca, jakiej się podjęłam :) Jakiś czas temu napisała do mnie przemiła Sumi właśnie w tej sprawie. Byłam zdziwiona, że mój blog pomimo swojej krótkiej działalności, został zauważony przez tę firmę. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie. Od razu się zgodziłam na współpracę, bowiem już wcześniej przeglądałam asortyment tej firmy i ich ciuchy bardzo mi się spodobały.

W trakcie oczekiwań na zamówienie, Sumi, z którą miałam naprawdę bardzo dobry kontakt, podała mi stronę, na której mogłam obserwować, gdzie znajduje się moja paczka :) Ku mojemu zdziwieniu najdłużej zajęła jej podróż po Polsce. Cała droga zajęła jej ok. 19 dni. To nie długo, zważywszy na to, że przyszła do mnie aż z Shenzhen. Nawet nie macie pojęcia jak mocno się ucieszyłam, gdy zobaczyłam w swojej skrzynce zawiadomienie o odbiorze paczki na poczcie :) Paczka przyszła naprawdę w świetnym stanie. Każde z ubrań były osobno zapakowane w folię i podpisane. Nie było więc żadnego zmartwienia, że rzeczy będą podarte, czy zniszczone. Dzisiaj chciałam pokazać Wam swoje zamówienie, a dokładniej ostatnie już w tym roku letnie stylizacje. Zaczynamy :)

Pierwszą rzeczą są ogrodniczki. Dawno nie miałam w swojej szafie ogrodniczek, a szkoda, bo idealnie nadają się na każdą porę roku, są bardzo wygodne, a do tego zgrabne. Do ogrodniczek można założyć bluzkę z długim rękawem, czy t-shirt.Wydaje mi się, że najlepiej nadają się do tego pastelowe rzeczy, tak jak ja wybrałam różową bluzkę :)





ogrodniczki- Sammydress
Cena: 12,15 $


Teraz wisienka na torcie. Jak wiecie, kocham sukienki. Ta, którą otrzymałam idealnie nadaje się nie tylko na wieczór, ale również na co dzień. Można ją nosić jak nam się podoba, tył na przód, bo zamek dobrze wygląda zarówno z przodu jak i z tyłu. Można także nosić ją w wersji bardziej eleganckiej z butami na obcasie, czy koturnami, a także w wersji bardziej sportowej.





 sukienka- Sammydress 
Cena:14,75 $


Uwielbiam bluzki z wyciętymi ramionami. Ta na poniższym zdjęciu jest wykonana z bardzo delikatnego i przewiewnego materiału, a w dodatku jest w moim ulubionym kolorze :)

 



bluzka- Sammydress 
Cena: 8,96 $

Która stylizacja najbardziej Wam się podoba?

Jeszcze raz dziękuję Sammydress za chęć współpracy ze mną :)
TUTAJ możecie przeglądać wszystkie nowości, a także możecie zaobserwować Sammydress na blogspocie.
Do następnego :)

32 komentarze:

  1. Gratuluję współpracy! Świetne rzeczy :)
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :)
    Najbardziej podoba mi się stylizacja z sukienką, jest świetna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ogrodniczki przepiękne kochana, bardzo mi się podobają Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobały mi się ogrodniczki! :D Gratuluje stylizacji! http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy!
    diarie-allie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy , śliczne są te ogrodniczki
    Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogrodniczki podobają mi się najbardziej; ) Poluje na takie ;)
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ogrodniczki podobają mi się najbardziej! i jak idealnie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna ta błekitna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi sie strasznie podoba :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podobaja twoje ogrodniczki i hiszpanka ;). Ładne zdjęcia

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorgeous post dear :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie! Ja też z nimi współpracuję i obecnie czekam na przesyłkę :D start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć moja imienniczko:D Gratuluję współpracy, to wielkie wyróżnienie, ale nie dziwie się, bo Twój blog jest śliczniusi:> Co do tych ubrań to wszystkie sa ładne, może tylko ta sukienka niezbyt jest w moim stylu, ale co do reszty to zupelnie moj gust:) Mam chyba 3 pary ogrodniczek - krótkich, średnich, i długich, a do tego kila sukienek na szelkach:D
    Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzeczka :D
    Obs i zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ogrodniczki :D sama mam i często w nich chodzę, pasują do wiekszości stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam spodnie na szelkach ;)
    Zapraszam do mnie ( odpowiadam na wszystkie obs) ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te ogrodniczki :) Super w nich wyglądasz!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale świetne ogrodniczki! uwielbiam ten typ spodni<3
    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie świetne ogrodniczki <3

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się Twoje ogrodniczki! Robiłam u nich zamówienie i chciałam zamówić ogrodniczki, ale jakoś te przeoczyłam.
    Świetnie wyglądasz w tej sukience :)
    A co do bluzki, to nawet o niej myślałam, lecz o czerwonej ;)
    Gratuluję współpracy i doboru takich fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne stylizacje :) z ogrodniczkami najbardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję współpracy! Bardzo podobają mi się ogrodniczki ;)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Te ogrodniczki są przepiękne! Idealne w każdym calu. Az brać i kupować;)
    Pozdrawiam :)
    http://na-planecie-malego-ksiecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne stylizacje. Szkoda że już koniec lata. U mnie teraz fatalna pogoda, ciągle pada ;/ tęsknie za upałami :)poklikałam
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Przede wszystkim gratuluję współpracy :)
    Wszystkie rzeczy mi się podobają, jednak ogrodniczki skradły moje serce <3 :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ogrodniczki mi się barzo podobają! świetne są :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach tak, ta organizacja poczty polskiej... Świetnie wyglądasz! Druga stylizacja chyba najbardziej przypadła mi do gustu ;) Szczerze poklikałam, mam nadzieję, że pomogłam ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. It would be a total waste if I buy something expensive and only wear it for a few times.
    So,after reading your article. I finally made my decision with a high waist dress

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...