czwartek, 3 listopada 2016

Jak zmienić pokój w 7 krokach

Witajcie. Jak już wiecie, bardzo lubię dekorować wnętrza. Uwielbiam dobierać dodatki, czy sama je robić. Bardzo często je zmieniam, bo w przeciwnym razie- dość szybko by mi się znudziły. A ponieważ pokój musi być przytulny, dobieram te w pastelowych i ciepłych kolorach. Moimi ulubionymi są: biały, różowy i fioletowy i to właśnie te barwy dominują w moim pokoju :) Dzisiaj przedstawię Wam swoje propozycje jakie dodatki dobrać, by zmienić swój pokój, niekoniecznie zmieniając kolor ścian, czy meble. Nawet drobiazgi pozwalają "odnowić" wnętrze :) Zapraszam do rozwinięcia


Ramki na zdjęcia
Pierwszym krokiem może być zmiana zdjęć w ramce lub przemalowanie ramki :) Ja zawsze wybieram te w kolorze białym, a zdjęcia w ramkach zmieniam jak tylko zrobię nowe i wydrukuję. Uwielbiam te ozdobne ramki. Dobrym pomysłem jest też wstawienie zdjęć z wakacji, widoczków, czy miast, w których byliśmy i które wiążą się z dobrymi wspomnieniami. Ja posiadam zdjęcie moich ukochanych palm, bo zawsze przypominają mi się wakacje :)

 Oświetlenie
Dobrym pomysłem, aby zrobić z pokoju bardziej przytulne miejsce, jest kupienie lampek. Od dawna podobają mi się cotton ballsy, jednak zawsze byłam przerażona ich ceną, bo wahały się od 100 do 150 zł. Warto jest poszperać w sklepach, bo w netto, czy pepco można je kupić w bardzo niskich cenach (ok. 30 zł) i to w różnych kolorach. Udało mi się trafić na fioletowo, różowo, białe cotton ballsy, czyli dokładnie w takich kolorach, które dominują w moim pokoju. Przywiesiłam je do półki nad łóżkiem i dzięki temu stworzył się bardzo przytulny kącik.

 Świeczki ozdobne i zapachowe
Kocham świeczki! Najdziwniejsze jest to, że nigdy ich nie zapalam, bo zawsze szkoda mi ich marnować :D Zapalam jedynie świece zapachowe :) Ale same świeczki wyglądają bardzo ładnie. Jakiś czas temu zakupiłam (oczywiście) białą świeczkę w formie różyczek.

 Dodatki na tablicę korkową
Dodatki są ważnym elementem na tablicy korkowej. Zarówno zdjęcia jak i ozdoby bardzo zmieniają wygląd tablicy. Różne dodatki można zakupić w sklepie Tiger, czy w zwykłym sklepie pasmanteryjnym

 Pudełka
Zawsze zachowuję wszelkie pudełka np. po prezentach. Ustawione w fajny sposób mogą naprawdę ciekawie wyglądać na półce, czy szafce. Ostatnio odnowiłam stare pudełko w formie serduszka i pomalowałam je. Dzięki temu zyskujemy zupełnie nowe pudełko. Polecam ten sposób :)

 Porządek w książkach
Mam wiele książek w swoim pokoju. No tak, z książkami nic ciekawego nie można zrobić jedynie poukładać je w jakiś fantazyjny sposób. Ostatnio widziałam książki ułożone według okładki kolorystycznie. Wyglądało to naprawdę świetnie! Ja swoje poukładałam seriami, co wygląda też dość schludnie i czysto. Moja rada: aby książki stały prosto bez podpierania jedną o drugą, warto kupić kątownik (za ok. 2 zł) i włożyć pod książki :)


Stojaczki na kartki
I ostatnią rzeczą są stojaczki (nie wiem jak to się fachowo nazywa :D ). Oprócz tego, że taki stojaczek jest bardzo przydatny- możemy sobie doczepić kartkę z jakąś informacją, to można poprzyczepiać zdjęcia lub nasze inspiracje.

A Wy macie swoje metody na zmianę wnętrza?


19 komentarzy:

  1. uroczy stojaczek i fajne sposoby na metamorfozę :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz prześliczne dodatki w pokoju :) Sama od czasu do czasu zmieniam wygląd swojego wystroju. Np. teraz miałam stolik, a na nim różne jesienne dodatki. Czasami zmieniam doniczki swoich kwiatków. Uwielbiam ciepłe i nastrojowe oświetlenie. Pewnie za kilka tygodni przewieszę światełka przez cały pokój ;)
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba u Ciebie jest bardzo słodko w pokoju, aż nie chce się z niego wychodzić. Ja teraz mieszkając z facetem aż o takich słodkośiach mogę zapomnieć, ale tez mam podobne lampeczki jak Ty, czy świece to też u mnie podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :D takie urocze kolory :d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pomysły, czasami drobne rzeczy potrafią całkowicie zmienić wystrój pokoju

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne dodatki :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Cotton ballsy również bardzo mi się podobają, jednak cena oryginalnych faktycznie potrafi przyprawić o ból głowy :) Widziałam nową gazetkę Pepco - 10 sztuk kosztuje 19,99zł, chyba muszę się po nie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolory, Cotton ballsy są mega :D
    Zapraszamy http://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lampki cotton ball świetnie poprawiają klimat w pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie lampki, a stojaczek na kartki jest przeuroczy!
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne dodatki do pokoju :) Bardzo podobają mi się cotton ballsy, sama chciałam je kupić, jednak ceny mnie odstraszają! :D

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki takim dodatkom naprawdę można fajnie ożywić swój pokój. Ja najbardziej lubię takie, które można powiesić na ścianie, np. plakaty :)

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełka, świece i cotton balls to mistrzostwo! Potrafią zupełnie zmienić wygląd pokoju i nadać odpowiedni klimat ;) Poudełka uwielbiam też za to, że potrafią pochować okropny bałagan i wyglądać przy tym fenomenalnie ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne dekoracje , też lubię pudełeczka w takim klimacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie stojaczki bardzo lubię często goszczą u mnie w kwiatkach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie posty , twój post był świetny i zarazem bardzo pomocny.
    Przeurocze są te stojaczki na kartki w kształcie babeczek , słodkie są też te kolorowe lampki ;) :) :) :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. te świeczki są śliczne
    obserwuję i może się odwdzięczysz ;)
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nice blog =)
    following each other via GFC?
    let me know & have a nice day :)
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rady :) Uwielbiam zdjęcia z różnych wydarzeń i często je drukuję, a potem wieszam na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...