poniedziałek, 21 listopada 2016

Listopad w zdjęciach

Cześć kochani. Listopad powoli dobiega końca, więc postanowiłam, że w formie zdjęć przedstawię Wam calutki miesiąc. Na zdjęciach znajdziecie wszystko, co towarzyszyło mi przez  ten czas. Zapraszam do rozwinięcia :)


1. Przepiękne akwarium w domu mojego chłopaka, niestety to tylko fragment zdjęcia, bo reszta została "ucięta". Ostatnio Mateusz zakupił kilka nowych rybek- skalarków. Najbardziej wpadły mi w oko te pomarańczowe i różnokolorowe. Nigdy nie miałam takiego akwarium i nawet nie wyobrażam sobie ile pracy jest z czyszczeniem, czy zmianą aranżacji
2. Na zdjęciu z 8- letnią Laurą, kuzynką Mateusza. Jest przeurocza i naprawdę bardzo dobrze nam się ze sobą rozmawia. Uwielbiam spędzać czas z dziećmi, ale to chyba widać :)
3. Tutaj laurka, którą dostałam od Laury. Bardzo miło jest otrzymać od dziecka coś małego, a jednocześnie tak wielkiego
4. Mateusz uwielbia bawić się z Kubusiem nawet do późnej godziny
5. Razem z Mateuszem pracowaliśmy w jego studiu nagraniowym. Robi wrażenie, prawda? Ale o tym w osobnym poście :)
6. Nieważne, czy to lato, czy zima, Kuba uwielbia wychodzić na balkon i obszczekać wszystko, co się rusza :)
7. Zima zaskoczyła chyba nas wszystkich. Osobiście lubię zimę, już nie tylko ze względu na zbliżające się święta, ale również atmosferę i zimowe krajobrazy :)
8. Tutaj na zdjęciu z ulubienicą Milką. Milka uwielbia wychodzić sobie na dwór, dlatego ma ręcznie robiony na drutach sweterek, by nie zmarzła :) Widzieliście kiedyś kota w ubranku? Milusia jest wyjątkowym kotkiem :)
9. Weekend bez książki na filologii jest weekendem straconym :D Tutaj "Cierpienia młodego Wertera" i "Organy"
10. Wieczorne lenistwo z Kubą. Po całym dniu zabawy trzeba wreszcie odpocząć ;)
11. Ocean Drive to zdecydowanie moja piosenka listopada. Znacie?
12. Kolejne zdjęcie z Kubą, biedny pies
13. Chyba kojarzycie tę bajkę? Czasem lubię takie powroty do dzieciństwa, wtedy kompletnie zapominam o Bożym świecie
14. Ulubione miejsce Kuby w domu, czyli parapet. Kubuś leży sobie na kocyku i wygląda przez okno. Mateusz zrobił mu taką barierkę, by nie spadł. To już obsesja na punkcie psa wyższej kategorii :D
15. Dzisiaj, czyli 21.11 mój chłopak obchodził urodziny. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! 
16. W tym miesiącu dostałam nowy telefon- Samsung J5 2016. Muszę przyznać, że jest super! Polecam każdemu, robi przepiękne zdjęcia, bateria naprawdę długo trzyma. A no i oczywiście musiałam zakupić jakąś obudowę na telefon (na zdjęciu), a babcia dodatkowo zrobiła na drutach miękką obudowę na telefon, by się nie porysował :)

18 komentarzy:

  1. Podoba mi się taki sposób podsumowania miesiąca :) Taki uroczy kolaż zdjęć, a do tego opisy by każdy wiedział co i jak. Naprawdę szkoda, że akwarium widać tylko kawałek.
    Kubuś to chyba króluje w tym zestawieniu :D Śliczny jest. Piosenkę znam, choć po samym tytule nie wiedziałam o którą chodzi.
    Śliczna obudowa na telefonie, a chłopakowi przekaż najlepsze życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix, piesek na zdjęciach jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akwarium jest super :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z pokazywaniem miesiąca w formie zdjęć!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mix ;D
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mega zdjęcia, studio też bardzo fajne mam podobne nawet :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie miesiąca :)
    Słodki piesek!
    Moja koleżanka ostatnio też zakupiła ten telefon i jest baardzo zadowolona :)

    Pozdrawiam oraz zapraszam na konkurs i proszę bardzo o kliknięcia, gdyż dostałam ofertę pierwszej współpracy:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/2016/11/zafulcom-review-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia:) Ale masz kochane zwierzaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy sposób na podsumowanie miesiąca :) super zdjęcia i słodka psina :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! You have an amazing blog!

    I've followed you. Please, follow me back! :)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać posta o studiu :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na rozdanie :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/11/zafuls-giveaway-coupon-worth-100.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzadko spotykam się z takimi postami na blogach a szkoda bo bardzo je lubię :) Fajnie przedstawiłaś swój miesiąc :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...