czwartek, 17 listopada 2016

Recenzja magazynu Be active

Witajcie. Nie jestem osobą, która regularnie czyta jakieś magazyny- najczęściej albo zapominam o kupnie czasopisma w następnym miesiącu, albo po prostu mnie nudzi. Od końca sierpnia zaczęłam czytać Be active wy Chodakowskiej i muszę przyznać, że magazyn bardzo przypadł mi do gustu. Ale zacznijmy od początku :)

Be active to magazyn Ewy Chodakowskiej, kosztuje ok. 8 zł i można go znaleźć co miesiąc w każdym kiosku. To magazyn o zdrowym trybie życia, urodzie i poradach. TUTAJ

W magazynie nie znajdziemy, jak większość osób myśli, samych ćwiczeń, są tam również bardzo fajne przepisy. W jednym z magazynów były propozycje posiłków dla studentów, ale nie tylko

Sporą część magazynu zajmują porady na różne tematy w zakresie życia codziennego, zdrowia, czy urody. Jak w każdym magazynie nie mogło zabraknąć też wywiadów, ale nie chodzi tu o wywiady ze sportowcami, tylko kobietami, które przeszły metamorfozę. Myślę, że to zupełnie coś innego niż takie oklepane rozmowy ze sławnymi osobami, a na dodatek bardzo motywują do działania :)

To co najbardziej przypadło mi do gustu to część z ciekawostkami. Najbardziej spodobał mi się artykuł z wrześniowego wydania, czyli "co się dzieje z dzieckiem w brzuchu", kiedy np. śpimy, czy słuchamy muzyki. Nie może też zabraknąć propozycji ćwiczeń Ewy Chodakowskiej. Wielkim plusem jest to, że ćwiczenia przez nią pokazane nie są takie same jak np. na jej kanale na youtubie. Znajdziemy tu ćwiczenia na brzuch, czy np. ćwiczenia bez obciążania stawów :) Często do magazynu dołączona jest płyta z ćwiczeniami (wtedy wychodzi ok. 30 zł za magazyn). Ja kupię magazyn bez płyty


Myślę, że w magazynie znajdzie się coś ciekawego dla każdego. Nie może tu zabraknąć działu o modzie, czy urodzie. Fakt jest taki, że często ceny ciuchów są kosmiczne, ale


11 komentarzy:

  1. Ja kupuje i czytam go regularnie od 2 lat i jest to jedyny mgazyn z którym ćwicze oraz dostosowuję swoją dietę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:) Wiesz, że ja tak samo nie czytam żadnych magazynów, bo albo szybko mnie nudza, albo zapominam kupić w nastepnym miesiacu :D Co do tego magazynu to pierwszy raz o nim slysze, nie widzialam go w zadnym sklepie ani kiosku.. ale szczerze? niezbyt mnie zainteresował, raczej sie nie skuszę;)
    Pozdrawiam kochana!!!;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkąd mam internet to rzadko sięgam po takie magazyny, a może czas do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam w rękach tego typu czasopism ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze tego magazynu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome magazine *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  7. Często czytam magazyny fajnie je się czyta. Pytałaś o wspólną obserwacje ja już obs zapraszam do mnie
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie czytałam tego magazynu, ale wydaje się być super :) A bycie fit to chyba najlepsza moga jaka może istnieć <3
    Już obserwuję, teraz Twoja kolej :)
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie sięgałam po podobne magazyny, czas to zmienić :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie byłam na żadnej diecie, swoje posiłki dostosowuję do swoich chęci, np. mam ochotę na paprykę, kupuję i jem paprykę :D nigdy nie kupiłam tego magazynu, tylko przejrzałam go w sklepie, jedyna gazeta którą kupuję to Angora ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytam magazynów, nie znalazłam pozycji która by mnie interesowała. Szkoda, że w dzisiejszych czasach ludzie wola sięgnąć do internetu i prawie zapominają o tradycyjnych przekaźnikach wiedzy.

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...