czwartek, 10 listopada 2016

TOP 5 komedii romantycznych

Witajcie. Przede wszystkim razem z Kubusiem bardzo dziękujemy za tak wielką ilość pozytywnych komentarzy pod ostatnim postem. Jest nam bardzo miło :) Ale przejdźmy do rzeczy.  Na pewno większość z Was borykało się z problemem, który film wybrać na piątkowy wieczór. Często mam tak, że spośród tylu filmów, nie wiem który wybrać. Dlatego właśnie postanowiłam stworzyć nowy cykl na blogu a mianowicie TOP 5 filmów różnych gatunków. Na początku zacznijmy od mojego ulubionego, czyli komedii romantycznych. Oglądam je najczęściej i w sumie miałam problem, by wybrać tylko 5 filmów z tego gatunku :) Jeżeli jesteście ciekawi co wybrałam zapraszam Was do rozwinięcia a także do napisania w komentarzu swojej 5 najlepszych komedii romantycznych :)


Love Rosie
Chyba nie zawaham się powiedzieć, że jest to mój ulubiony film. Na pierwszy rzut oka fabuła jest prosta, ale po obejrzeniu Love Rosie wcale tak nie jest. Film opowiada o parze przyjaciół Rosie (Lilly Collins) i Alex, którzy z czasem zakochują się w sobie. Niestety żadne z nich nie chce wyznać swojego uczucia. Byłam na nim w kinie a w domu oglądałam go chyba z tysiąc razy. Lekki,zabawny, ale także bardzo życiowy. Akcja filmu jest bardzo rozwinięta, aż byłam zdziwiona, że jest w nim tyle zwrotów akcji i wydarzeń.

Jak stracić chłopaka w 10 dni
Film opowiada o kobiecie, która podjęła się napisania artykułu, a co za tym idzie- musiała sprawić, by mężczyzna rzucił ją w ciągu 10 dni. Tymczasem Ben, na którego padł wybór, zakłada się z kolegami, że jego związek przetrwa dłużej niż wcześniejsze. To naprawdę zabawny film ze świetną obsadą. Myślę, że większość z Was już miała okazję go obejrzeć. Jeżeli nie- zachęcam!

Planeta Singli
Film po raz pierwszy obejrzałam w kinie w Walentynki i zaraz po skończonym seansie miałam ochotę obejrzeć go ponownie. Gra w nim jeden z moich ulubionych polskich aktorów, czyli Maciek Stuhr. Cały film jest naprawdę zabawny, lekki i bardzo wzruszający. Główną bohaterką jest Ania (Agnieszka Więdłocha), która jest nauczycielką muzyki w szkole podstawowej. W Walentynki udaje się na randkę z mężczyzną poznanym przez portal randkowy, jednak ten nie zjawia się na spotkaniu. W tym momencie bohaterka poznaje Wilka (Macieja Stuhra), który prowadzi znany rozrywkowy program, w którym często wyśmiewa różne zachowania kobiet. Wpada na pomysł, by kobieta umawiała się z mężczyznami przez aplikację Planeta Singli a następnie opowiedziała mu o tym, by prezenter mógł stworzyć z tego śmieszne i ciekawe historyjki. Nie pamiętam kiedy tak ostatnio płakałam w kinie ( ize wzruszenia i ze śmiechu). Świetna gra aktorska i ścieżka dźwiękowa (pojawiła się tam jedna z moich ulubionych piosenek "Dni, których jeszcze nie znamy")

Wybuchowa para
To jeden z lepszych filmów, jaki widziałam. To połączenie komedii romantycznej z filmem akcji. Film opowiada o kobiecie, która przypadkowo wplątuje się w intrygę, przez co razem z poznanym Royem musi uciekać przed terrorystami. Cameron Diaz jest jedną z moich ulubionych amerykańskich aktorek. Tutaj występuje z Tomem Cruisem. Swoją drogą to świetne połączenie :) Zastanawiałam się, czy ten film dopasować akurat do tej kategorii, ale stwierdziłam, że więcej tu romansu i miłości niż akcji, więc dorzuciłam go do komedii romantycznych. Polecam wszystkim, którzy jeszcze nie mieli okazji go zobaczyć :)

Bridget Jones
Ten film zna chyba każda z Was, dlatego fabuły nie muszę opisywać :) Dwie pierwsze części są naprawdę świetne, ostatnia już trochę mniej mi się podobała. Film, co bardzo rzadko się zdarza, o wiele bardziej podobał mi się od książki. Myślę, że mogę oglądać go wiele razy i i tak mi się nie znudzi, a śmieszne sceny nadal pozostaną- śmieszne :)

A jakie są Wasze ulubione komedie romantyczne? :) Piszcie, chętnie poznam Wasze zdanie!

9 komentarzy:

  1. A mi właśnie ostatnia część Bridget podobała się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądam zbyt wiele filmów romantycznych , ale z tej listy "Love Rosie" i "Bridget Jones..." widziałam i jestem zachwycona tymi ekranizacjami ♥♥ obie ekranizacje mają świetnie dobranych głównych aktorów, a także bardzo ciekawe scenariusze :D po prostu super!
    pozdrawiam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam wszystkie! :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam ani jednego, niestety nie przepadam za komediami romantycznymi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love it! Thanks for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę!
    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.
    Wiem, że mogę na Ciebie liczyć i mam nadzieję, że pomożesz! :)

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Blog <3


    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Wspólna obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!!:) Z wymienionych przez Ciebie filmów znam tylko jeden a mianowicie ''Love,Rosie'' Najpierw czytalam ksiazke, pozniej dopiero film i niestety pomiedzy ksiazka a filmem jest wielka przepaść, nie przeszkodziło to jednak w tym abym go nie pokochala jak ksiazki. Poza tym uwielbiam aktorów w nim grających. Co do innych filmow to chetnie sie z nimi zapoznam, wydaja sie ciekawe.
    Pozdrawiam kochana;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...