wtorek, 13 grudnia 2016

10 powodów, dla których kocham święta


Witajcie kochani. Na całe szczęście czuję się już o wiele lepiej. Okazało się tylko, że faktycznie mam zapalenie spojówek i aż cztery razy dziennie muszę wlewać krople. Dobrze, że powoli wszystko wraca do normy. Mam sporo planów na ten weekend, ale o nich opowiem Wam innym razem. Dzisiaj co nieco o zbliżających się Świętach Bożego Narodzenia. Myślę, że wszyscy, a przynajmniej większość z Was lubi ten okres. Przyznam szczerze, że ja czekam na niego od momentu, aż na dworze robi się zimno.Postanowiłam zrobić post, w którym napiszę 10 powodów, dla których kocham Święta Bożego Narodzenia. Jak widzicie na powyższym zdjęciu, nie tylko ja je uwielbiam, ale mój pies też :)


Rodzinna, przyjemna atmosfera
Święta Bożego Narodzenia to najlepszy okres w roku, który spędzamy u boku najbliższych. Wtedy zapominamy o problemach, czy kłótniach i znajdujemy dla siebie więcej czasu niż zwykle. A wspólne zasiadanie to stołu to jeden z tych momentów, na który z pewnością warto czekać :)

Choinka
Nie ma nic przyjemniejszego niż przepiękna choinka. W swoim domu mam dwie choinki: jedną w salonie, a drugą, mniejszą w moim pokoju. Uwielbiam wieczorami patrzeć się na te wszystkie ozdoby świąteczne na choince. Najchętniej mogłabym je mieć calutki rok :)

Prezenty
Chyba każdy lubi dostawać prezenty. Ale myślę, że jeszcze przyjemniejszą rzeczą jest dawanie ich i patrzenie na radość bliskich.

 Filmy
Filmy świąteczne mogłabym oglądać godzinami. Pomimo, że niektóre znam już na pamięć to nie szkodzi. Listę moich ulubionych świątecznych filmów znajdziecie w poprzednich postach

Spokój
Nie wiem jak Wy, ale na czas świąt odkładam wszystkie problemy na bok. Wszystkie obowiązki i prace załatwiam przed świętami, by w samo Boże Narodzenie móc cieszyć się atmosferą

 Potrawy
Potrawy świąteczne jemy tylko raz w roku przez co smakują po prostu wyśmienicie. Uwielbiam tradycyjne, polskie potrawy, takie jak kapusta z grochem, czy makiełki. A ponieważ jemy je tak rzadko, więc nie trzeba sobie żałować :D

Szał zakupów
Gorączka zakupów może dla niektórych jest zbędna i stresująca, ale dla mnie to przyjemność. Uwielbiam chodzić po sklepach w poszukiwaniu prezentów dla rodziny. Nigdy nie robię tego na ostatnią chwilę, bo boję się, że znajdę odpowiedniej rzeczy

 Świąteczne ozdoby w sklepach i w domu
Uwielbiam robić ozdoby świąteczne. Na czas świąt mój dom, a w szczególności mój pokój wygląda jak mały jarmark świąteczny, czy miejsce wyjęte prosto z bajki Disneya :D Ale im więcej kolorowych i świątecznych ozdób tym lepiej. Przynajmniej na czas Bożego Narodzenia można sobie poszaleć.

Święty Mikołaj
Jak wszyscy wiedzą Święty Mikołaj to symbol Świąt Bożego Narodzenia. Uwielbiam motyw Świętego Mikołaja na świątecznych opakowaniach, swetrach, czy wystawach sklepowych.

 Muzyka
Uwielbiam kolędy, ale także świąteczne piosenki. A te amerykańskie są po prostu cudowne. Moje ulubione to tradycyjne Last Christmas, Let it snow, czy All I want for Christmas is you. Chyba nigdy mi się nie znudzą :)

11 komentarzy:

  1. Ja w sumie nie wiem, ciężko mi wgl ocenić czy je lubie czy nie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ozdoby lubię najbardziej. Uwielbiam chodzić galerią, czy miastem wieczór kiedy jest ciemno a wszystko wokół jest tak ładnie przystrojone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam rodzinną atmosferę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten świąteczny klimat ale tylko jak jest śnieg, bo bez niego nie ma świątecznego nastroju :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam światełka świąteczne <3 Besos from Madrid!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytając o ozdobach świątecznych w Twoim pokoju od razu pomyslałam, że chciałabym je zobaczyć. Może zrobiłabyś zdjęcia i nas zainspirowała? :D Ja w świętach najbardziej lubię właśnie ten czas spokoju, kiedy odkłada się wszystkie troski i problemy na bok no i choinkę!!! to taki szczególny, magiczny czas;) Nie moge sie juz doczekac wigilii;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie planowałam zrobić taki post z inspiracjami świątecznymi :)

      Usuń
  7. A iii ta psiuna w czapce Mikolaja cudna <33333

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że jesteśmy bardzo do siebie podobne. Wszystkie powody za, które kochamy święta się zgadzają.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaak! <3

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...