niedziela, 18 grudnia 2016

Jak się ubrać na święta? Zaful

Witajcie kochani. Święta już za kilka dni. Pewnie cieszycie się tak jak ja :) Nareszcie będzie można sobie odpocząć! Ale dzisiaj nie o tym. Pierwszy raz miałam okazję współpracować z firmą Zaful. Pewnie nie raz o niej słyszeliście i widzieliście jej asortyment.W dzisiejszym poście pokażę Wam swoją propozycję stylizacji na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia. Zapraszam do rozwinięcia!


Co do spraw technicznych - ubrania przyszły w naprawdę bardzo dobrym stanie. Już kilka razy rozczarowałam się rzeczami wybranymi przez internet, jednak muszę przyznać, że tu nie było takiego problemu. Z tego względu bardzo polecam tę firmę.


W święta zawsze wybieram eleganckie, ale również wygodne zestawy. Zrezygnowałam więc z sukienki i postawiłam na nieco bardziej zimową stylizację. Na tegoroczne święta wybrałam błękitny kardigan. Jest naprawdę bardzo gruby, cieplutki i miły w dotyku. Do tego dobrałam śliczną, białą koronkową bluzeczkę. Mam słabość do koronek, więc pewnie domyślacie się, że jest to mój numer jeden, jeśli o chodzi o bluzki.

A Wy co zakładacie na święta?


10 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, ja jeszcze nie wiem w co się ubiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny jest ten sweterek. Ja jeszcze nie wiem co założę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna choinka *-* U nas ubierana jest dopiero w przeddzień Wigilii, więc jeszcze trochę ;) Ja jeszcze nie wiem w co się ubiorę, ale na pewno wybiorę coś z szafy, żadnych nowych ciuszków na razie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, podoba mi się ta bluzeczka z koronką <3 Też w święta wybieram zawsze wygodne zestawy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz świetny sweterek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz! Widać, że ubieranie sprawia Ci przyjemność :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) uwielbiam święta i okres przygotowań :*
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sweterek i jest świetny :) Super wyglądasz!
    Poklikałam!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...