wtorek, 6 grudnia 2016

Mikołajki

Cześć kochani. Przede wszystkim życzę Wam miłych Mikołajek :) Na powyższym zdjęciu jest prezent, który dostałam od mojej mamy i babci, czyli prześliczny breloczek do kluczy w formie serduszka, podręczny zestaw do manicure, bransoletki, słodycze i cieplutkie, świąteczne skarpety, o których zawsze marzyłam :) Jeszcze raz dziękuję za prezent! Jest idealny, a ponieważ kompletnie wypadło mi z głowy to święto, to było to dla mnie naprawdę duże i miłe zaskoczenie :) Dzisiaj chciałam się podzielić z Wami swoją listą prezentów Mikołajkowych. Zapraszam :)



Dla kobiet:


świąteczne skarpetki | Milka gorąca czekolada | kubek termiczny | czapka Świętego Mikołaja | nauszniki | kubek | rękawiczki | breloczek | bransoletka | kolczyki | miś

Dla mężczyzny:

 krawat | skarpety | kalendarz | żel do włosów | słuchawki | perfumy | zestaw krem+dezodorant+żel | maszynka do golenia | czapka | słodycze chocolate 2 beer pack | ładowarka do auta

Dla dzieci:
dla dziewczynki: miś | zestaw do włosów | książeczka | biżuteria | kuferek | kule do kąpieli | bluzka
dla chłopca: zabawkowe auto | zestaw słodyczy | projektor gwiazd | kolorowanka | gra | zestaw do majsterkowania | piórnik

A Wy co kupiliście swoim bliskim?

9 komentarzy:

  1. Świetne pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja swojemu chłopakowi kupiłam perfum i kalendarz :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo właśnie takich inspiracji szukałam, dzięki! :*
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty dostałaś, bardzo podobają mi się takie świąteczne skarpety! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...