wtorek, 20 grudnia 2016

Propozycje na prezenty od Sammydress cz.1

Witajcie kochani. Wielkimi krokami zbliżają się święta, a co za tym idzie- to ostatnie chwile na kupienie prezentów dla najbliższych.  Dzisiaj, dzięki firmie Sammydress przedstawię Wam propozycje na prezenty świąteczne dla kobiet :)


Jak pewnie pamiętacie, miałam już okazję współpracować z firmą Sammydress. Z tego względu, że byłam bardzo zadowolona, to po raz kolejny podjęłam się tej współpracy :) I nie żałuję. Rzeczy przyszły w naprawdę bardzo dobrym stanie. Zamawiałyście kiedyś ubrania na stronie Sammydress? Jesteście tak samo zadowolone jak ja?

Kardigan


 Pierwszą rzeczą jest kolorowy i cieplutki kardigan. Zakładamy pod niego gładkie bluzki, a do tego bardzo dobrze pasują dżinsy :) Kardigan jest idealny na takie mroźne dni. W rzeczywistości kolory są nieco bardziej intensywne, niż te pokazane na stronie.
KARDIGAN
CENA - 17.67 $

Sukienka


 Kolejnym prezentem a jednocześnie idealną propozycją na Sylwestra będzie mała czarna z wyciętymi bokami. Jest obcisła i bardzo zgrabna :)  Kocham takie sukienki. Na stronie wydaje się, że sukienka ma sztywniejszy materiał. W rzeczywistości jest bardzo wygodna i delikatna. Nie wiem jak Wy, ale ja ucieszyłabym się, gdyby święty Mikołaj przyniósł pod choinkę sylwestrową sukienkę :D Oszczędziłby mi poszukiwań ;)
SUKIENKA
CENA - 10.92 $

Reszta pomysłów na prezent w kolejnym poście :)

Myślę, że warto skorzystać z promocji, zwłaszcza, że ceny ciuchów są bardzo atrakcyjne :) Podobają Wam się propozycje? Jeżeli tak, to zapraszam na stronę SAMMYDRESS, na której znajdziecie wiele innych świetnych propozycji na upominek  (nie tylko dla kobiet).

9 komentarzy:

  1. Narzutka jest super i najbardziej mi sie spodobała <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/christmas-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kardigan idealnie na tobie leży ! Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweter:) w tej sukience wyglądasz mega sexi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! bardzo oryginalny kardigan!

    http://start-afire.blogspot.com/2016/12/memories-2016-sometimes-you-have-to.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna sukienka i nawet trochę odważna, ale do Twojej figury świetnie pasuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...