sobota, 10 grudnia 2016

Świąteczne zapachy od Bispol

Witajcie. Pogoda za oknem jest w miarę ładna jak na grudzień, a ja się rozchorowałam. Mam zapalenie krtani, a co za tym idzie złapała mnie straszna chrypa. Jakby tego było mało, chyba dostałam zapalenie spojówek. Mam nadzieję, że szybko wrócę do zdrowia, bo w następnym tygodniu mam wiele planów, które chciałabym zrealizować przed świętami. Dzisiaj co nieco o mojej współpracy z firmą Bispol. Zapraszam do rozwinięcia :)


Paczka ze świeczkami przyszła do mnie z Łańcuta. Dość długo na nią czekałam, bo ok. miesiąc, ale warto było. Na pewno już wiecie, że uwielbiam świeczki, więc domyślacie się, że nie  rozczarowałam się po otwarciu paczki. Nie miałam pojęcia jakie zapachy świeczek otrzymam, była to dla mnie niespodzianka. I to jaka trafiona :) Bardzo się ucieszyłam, bo w paczce znalazłam świeczki o pięknych zapachach, które kojarzą się ze zbliżającymi się świętami :)

Otrzymałam 4 zestawy podgrzewaczy o zapachu pomarańczy, cynamonu, świątecznej choinki i paradise moments oraz jedną dużą, szklaną świeczkę o zapachu pomarańczy i wanilii. Pierwszy raz miałam okazję testować świeczki o tak różnorodnych i oryginalnych liniach zapachowych :)

Podgrzewacze palą się ok. 3/4 godzin, a duża świeca w szkle- ponad 24 godziny.


Pierwszym produktem jest duża, zapachowa świeca w szkle o zapachu wanilii i pomarańczy. To naprawdę świetne połączenie zapachów, które miałam okazję testować po raz pierwszy. Świeczka jest idealna na nie tylko na prezent, ale również jako ozdoba w pokoju. Pali się bardzo długo. Jej zapach roznosił się po całym pokoju nawet po otwarciu paczki, a co dopiero, kiedy ją podpaliłam :)

Następnym produktem są podgrzewacze o słodkim, cynamonowym zapachu. Kocham zapach cynamonu, choć jakoś nigdy nie trafiłam na świeczki o tym zapachu. Firma Bispol trafiła w dziesiątkę wysyłając mi ten produkt :) Aromat jest słodki i intensywny. Świetnie sprawdzi się na zimowe wieczory.

Kolejne świeczki, jak dla mnie najlepsze z całego zestawu, to świeczki o zapachu "choinki", czyli cynamon połączony z nutką imbiru. Pierwszy raz spotykam się z takim zapachem. Ta piękna, intensywna i magiczna woń idealnie nada się do wigilijnego stołu. Z pewnością będzie to nieodłączny element moich tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia.

Ciężko mi powiedzieć jaki dokładnie zapach mają te podgrzewacze. Zdecydowanie różnią się od innych, te mają trochę lżejszy i świeższy aromat. To połączenie wanilii z nutką kwiatową. Po zapaleniu świeczka daje subtelny, ładny zapach.

Ostatni produkt to podgrzewacze o zapachu pomarańczowym. Dają mocny, ale naprawdę bardzo ładny zapach. Polecam, nie tylko na święta :)

Bardzo dziękuję firmie Bispol za możliwość przetestowania produktów. Z pewnością nie raz złożę zamówienie w tej firmie :) Pełny asortyment znajdziecie TUTAJ. Gorąco polecam :)

12 komentarzy:

  1. Jejku, kocham świeczki zapachowe *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku uwielbiam świeczki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zapachy! :) Bardzo lubię świeczki z tej firmy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczki zapachowe są wspaniałe, a te mają naprawdę śliczny i typowo świąteczny zapach. :)
    Mam nadzieję, że szybko powrócisz do zdrowia.
    Pozdrawiam! <3

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już sobie wyobrażam jak pięknie muszą pachnieć :) Uwielbiam zapach cynamonu :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio spotykam na blogach tyle różnych zapachów, wosków że aż mam ohcotę jakieś zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W święta najbardziej lubię zapach cynamonu. Bardzo ładnie zrobiłaś tą notkę, fajnie, że dodałaś zdjęcia zrobione przez siebie!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podoba mi się ten post, jest taki klimatyczny i świąteczny:) Uwielbiam świeczki ich zapachy, jednakze ja sama bardzo rzadko je kupuje, a nawet nie odpalam:) Służą mi tylko na ozdobę. Życze Ci szybkiego powrotu do zdrowia, ja tez bylam niedawno chora, ale juz sie czuje lepiej i mam nadzieje, ze wiecej nie zachoruje, bo to jest najgorsze uczucie na świecie;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rownież uwielbiam podrzewacze i woski <3
    Pozdrawiam zazustreet.blogspot.com
    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelkie zapachy, które otulają dom za sprawą wosków i świec :) Szkoda, że na stronie nie ma cen podanych :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapach cynamonu, a do tego pomarańcza- idealny zestaw zapachowy na święta! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...