sobota, 3 grudnia 2016

TOP 5 filmów świątecznych

Witajcie. Zaczął się grudzień. Jeden z moich ulubionych miesięcy. Muszę Was naszykować na dużą ilość postów świątecznych w tym miesiącu :) Pierwszy świąteczny post to TOP 5 filmów świątecznych. Wcześniej pisałam o komediach romantycznych, teraz czas na coś nowego. Filmy świąteczne zaczynam oglądać już praktycznie od początku grudnia :) Pewnie już zauważyliście, że jestem osobą optymistyczną, a co za tym idzie- uwielbiam wesołe filmy, które kończą się dobrze i radośnie :) Jeżeli jesteście ciekawi mojej propozycji ulubionych filmów idealnych na okres Bożego Narodzenia, to zapraszam do rozwinięcia :)



Listy do M 2
To jeden z najpiękniejszych filmów. Długo zastanawiałam się, czy wybrać 1 czy 2 część i wreszcie zdecydowałam się na drugą. Jak na pewno wiecie film opowiada o historiach ludzi w trakcie świąt Bożego Narodzenie. Jedne są bardziej wesołe, inne nieco smutniejsze. Film ma świetną obsadę aktorską m.in Maciej Stuhr (mój ulubiony aktor), Tomasz Karolak, Roma Gąsiorowska, Agnieszka Dygant, Małgorzata Kożuchowska i prześliczny filmowy Kazik, który podbił chyba serca wszystkich Polaków. Nie mam swojego ulubionego wątku, myślę, że każdy z nich jest bardzo ciekawy. Polecam ten film wszystkim. Tylko nie zapomnijcie paczki chusteczek. Kiedy oglądałam ten film w kinie, od połowy seansu płakałam ( i ze wzruszenia i śmiechu).

To właśnie miłość
To amerykański odpowiednik naszym polskich Listów do M, a raczej na odwrót, bo najpierw powstało Love actually. Podobnie jak w Listach do M, film opowiada o historii rodzin i par, którzy zmagają się z różnymi problemami w okresie świątecznym.

Holiday
To film, który mogłabym oglądać i oglądać. Jest nieco inny niż typowe świąteczne filmy. Opowiada o dwóch kobietach, które przed Bożym Narodzeniem przeszły trudny okres w swoim życiu- jedna z nich zakochała się w mężczyźnie, który właśnie się żeni, a druga- dowiedziała się o zdradzie męża. Chcąc uciec od rzeczywistości, "wymieniają się" domami. Jedna jedzie do Kalifornii a druga do urokliwego angielskiego miasteczka (swoją drogą z wielką chęcią pojechałabym do tego miejsca).

Wesołych Świąt
 To film, który oglądam co rok z tą samą przyjemnością. Opowiada o dwóch rodzinach mieszkających na przeciwko siebie. Każda z nich chce mieć piękniejszy bożonarodzeniowy wystrój domu i ogrodu. Rywalizacja ta przemienia się w prawdziwą obsesję, aż wreszcie bohaterowie wymyślają sobie, że pojedynek na piękniejszą, bardziej kolorową i świecącą dekorację wygra ten, którego dom będzie widoczny z kosmosu. Po obejrzeniu tego filmu zawsze nasuwa mi się myśl, że chciałabym zobaczyć tak pięknie ozdobione na święta amerykańskie miasteczko. Film zabawny i bardzo przyjemny do obejrzenia na nudny wieczór :)

Święta last minute
Film opowiada o amerykańskiej rodzinie, która zmęczona świątecznymi wydatkami i planami, postanawia zrezygnować ze świąt i wyjechać na Karaiby. Pojawia się problem w postaci sąsiadów, którzy są przeciwni temu pomysłowi. Można powiedzieć, że wręcz ich prześladują i napastują z powodu tego pomysłu :D Plany gwałtownie się zmieniają, gdy do rodzinnego domu postanawia wrócić córka, by pokazać swojemu narzeczonemu tradycyjne i rodzinne święta Bożego Narodzenia. Film pełen humoru, ciekawych wydarzeń i zwrotów akcji. Polecam gorąco!

9 komentarzy:

  1. Listy do M to zawsze szał jest w kinach :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam wszystkie oprócz 2 części Listów do M ;) Ale pierwsza bardzo mi się podobała,więc i drugą się zainteresuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Holiday oglądałam, całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać takie filmy więc na pewno z twojej listy skorzystam
    Zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że jakoś za nim nie przepadam :D

      Usuń
  6. Widziałam wszystkie ale mnie Listy do M nie podbiły z tego względu, że jest to wielka podróba mojego ukochanego filmu To właśnie miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie filmy bardzo lubię :) Bardzo się cieszę na okres świąt właśnie ze względu na filmy, które nadają im fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!! :) Ja także uwielbiam filmy świąteczne o szczęśliwym i radosnym zakończeniu. Nie widziałam jednak żadnego z filmów, które poleciłaś, musze to koniecznie nadrobić!!! :) Ktoś tu wcześniej wspomnial, że brak Kevina.. i ja też się upomnę.. gdzie kevin ?! :d cZEKAM na kolejne świąteczne posty, pozdrawiam kochana;*
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...