wtorek, 27 grudnia 2016

Ulubieńcy grudnia

Cześć kochani. Cała świąteczna atmosfera minęła jak zwykle bardzo szybko. Tyle przygotowań, zakupów i roboty a tymczasem świąteczne dni zleciały szybko.  Już niedługo przywitamy Nowy Rok i zacznie się styczeń. Nie przepadam za tym miesiącem. Nie dość, że jest zimno, to zaczyna się sesja. Mam nadzieję, że wszystko szybko minie i będę mogła cieszyć się wolnymi dniami. Przyznam szczerze, że coraz bardziej się rozleniwiam. Nie wiem jak wezmę się w karby i zacznę cokolwiek robić. Dzisiaj co nieco o ulubieńcach grudnia. Tym razem będą to też niekosmetyczni ulubieńcy :) A Wy macie swoich ulubieńców grudnia? Jeżeli tak, to z chęcią o nich poczytam w komentarzach.



Kalendarz na rok 2017
Cena: ok. 40 zł
Pierwszym ulubieńcem jest kalendarz na rok 2017. Staram się być osobą zorganizowaną, jednak przy natłoku obowiązków (zwłaszcza w okresie sesji) jest to trudne. Pomocą w tym może być taki organizer. Mój, w kolorze białym (dziwne, że nie w różowym :D ) na szczęście ma sporo miejsca na notatki. Nie lubię, gdy takie kalendarze mają po trzy linijki wolnego miejsca, bo nic się nie mieści. Ponieważ mam sporo planów na styczeń, wiec pewnie domyślacie się, że kalendarz na kolejny miesiąc jest już częściowo zapełniony :)

Perfumy Naomi Campbell
Cena: 76 zł
Kolejnym ulubionym produktem, tym razem kosmetycznym są perfumy Naomi Campbell, które otrzymałam na gwiazdkę. Śmiało mogę przyznać, że są to moje ulubione perfumy. Kiedyś już je miałam, jednak dość szybko mi się skończyły. Pewnie domyślacie się, jak bardzo ucieszyłam się, gdy zobaczyłam je w jednej z paczek :) Zapach jest lekko słodki, ale też świeży. Buteleczka jest mała i urocza. Z pewnością spodoba się każdemu :)

Perfumy Adidas
Cena: 26 zł
Następnym produktem są perfumy z firmy Adidas. Zakupiłam je na początku miesiąca i muszę stwierdzić, że ta duża butelka jest naprawdę bardzo wydajna. Zapach jest bardzo świeży i delikatny. Wolę te słodsze zapachy, jednak i ta linia zapachowa mnie urzekła.

Naszyjnik
Teraz przyszedł czas na biżuterię, a dokładniej na naszyjnik z firmy Forever 21, który dostałam na Gwiazdkę.  Jest idealny na co dzień, ale również na większe wyjście. Kolor złoty idealnie komponuje się z gładkimi bluzkami

 Magazyn Be Active
Cena: 8 zł
Ostatnim ulubieńcem miesiąca jest grudniowe wydanie magazynu Be Active. O całym magazynie pisałam już wcześniej w TYM poście, więc nie chcę się powtarzać. Aktualne wydanie jest jednym z najlepszych. Znajdują się w nim idealne jak dla mnie ćwiczenia, czy propozycje diety. Polecam :)

Korzystając z okazji, chciałabym Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku i udanej zabawy w Sylwestra :)

UWAGA! Założyłam oficjalnego Snapchata mojego bloga. Mój nick to charlizeblog. Będzie mi miło, jeżeli dodacie mnie do obserwowanych :) 

12 komentarzy:

  1. Fajni ulubieńcy, ciekawa jestem tego zapachu Naomi

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjęcia <3
    ulubiency też super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę się zaopatrzyć w taki kalendarz-planner na 2017. A naszyjnik jest przeuroczy ;) Ostatnio bardzo podobają mi się złote dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Notatnik bardzo ładny :) tylko czy ta biel się za szybko nie pobrudzi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się o to martwiłam, ale miejmy nadzieję, że nie aż tak mocno :)

      Usuń
  5. Ciekawi ulubieńcy, dla mnie bez kalendarza nie ma życia, ciężko jest znaleźć idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam te magazyny i mam każdy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy Naomi muszą pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny naszyjnik, myślę, że jest najlepszy z całego zestawienia ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...