piątek, 16 grudnia 2016

Zimowe stylizacje od Gamiss

Witajcie kochani. Jakiś czas dostałam propozycję współpracy od firmy Gamiss. Ucieszyłam się, bo już wcześniej przeglądałam ich asortyment i znalazłam naprawdę wiele rzeczy, które bardzo chciałabym mieć. Dzisiaj, dzięki firmie Gamiss, przygotowałam dla Was post z propozycją zimowych stylizacji, zarówno do pracy, szkoły, czy na uczelnię. Zapraszam do rozwinięcia!


Kilka dni temu otrzymałam paczkę ze swoim zamówieniem. Drogę od Shenzhen do mojego domu pokonała w ok. 3 tygodnie. Ubrania przyszły w naprawdę dobrym stanie. Wszystkie osobno zapakowane, a naszyjnik dodatkowo zabezpieczony w folię.  TUTAJ znajdziecie pełną ofertę Gamiss. Dosyć ciężko jest robić zdjęcia w domu, ale mam nadzieję, że post przypadnie Wam do gustu :)

Kurtka


  Muszę przyznać, że to jest chyba moja ulubiona rzecz, którą otrzymałam. Był to pierwszy raz, kiedy zamówiłam kurtkę przez internet bez wcześniejszego przymierzenia jej. Nie zawiodłam się. Uwielbiam tego typu kurtki, zwłaszcza dłuższe. Ta w środku jest mięciutka, a na dodatek bardzo wygodna. Zawsze w takich kurtkach, kaptur jest ogromny i zasłania połowę twarzy, tutaj jest idealny :) Kurtka jest dostępna w kolorze szarym. Podoba Wam się?

Naszyjnik
Jak już pewnie wiecie, uwielbiam biżuterię, tak więc koniecznie musiałam ją zamówić. Wybrałam sobie śliczny i delikatny wisiorek .Nadaje się zarówno na co dzień, jak i do bardziej eleganckich stylizacji. Jest uroczy, prawda? Naszyjnik jest dostępny także w kolorze złotym. 

Srebrna bomberka
 Bomberka sama w sobie nie nadaje się na zimę, to wiadomo. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam ubierać się "na cebulkę". Myślę, że najlepsza opcja do pracy, czy na uczelnię, zwłaszcza, gdy na dworze jest zimo, a wewnątrz ciepło. Ta bomberka może być alternatywą dla kardiganów, czy cieńszych sweterków. Od razu zakochałam się w tym kolorze. Jest cudowny! Kubuś jak widać nie jest fanem moich sesji zdjęciowych, bo trochę mu się przysnęło :D

Bomberka we wzory
 No i kolejna bomberka. Mam słabość do tych kurtek. Nie umiem powiedzieć,  która jest lepsza. Jedyne co Wam powiem to to, że czarna bomberka jest cieńsza od poprzedniej. A ocenę, w której lepiej wyglądam, pozostawiam Wam :)


Bluzka
Uwielbiam bluzki z wycięciami. Na tą, którą pokazałam, poluję od dłuższego czasu. Spodziewałam się, że będzie bardzo luźna, lecz ku mojemu zdziwieniu, jest w miarę dopasowana, przez co wygląda bardzo zgrabnie :) Bluzka dostępna jest w kolorze czarnym, szarym i niebieskim.

10 komentarzy:

  1. Cudowna bomberka w kwiaty.
    Kliknięte - będę wdzięczna za to samo u mnie.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy sobie zamówiłaś :) Najbardziej podoba mi się bomberka w kwiaty oraz naszyjnik. Kurtka też wygląda ciekawie i przyda się na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylizacje. Podoba mi się srebrna bomberka!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest bardzo fajna, o sklepie pierwszy raz słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwa bomberki sa bardzo fajne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super ciuszki, naszyjnik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne pozycje wybralas!!! bomberka skradla moje serce <3

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. It's time to go to the beach.What should I wear?
    This question was troubling me for over 3 weeks until someone bought me a striped tankini

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...