środa, 11 stycznia 2017

Propozycje codziennych stylizacji

Witajcie. Kilka dni temu otrzymałam paczkę od firmy Sammydress, z którą współpracuję już od jakiegoś czasu. Muszę przyznać, że jest to chyba najlepsza paczka, którą otrzymałam od tej firmy. Każdy ciuch wygląda tak samo jak na zdjęciach ze strony. Po przymierzeniu stwierdzam, że wszystko leży idealnie. Jestem bardzo zadowolona :) Dzisiaj pokażę Wam swoje propozycje codziennych, zimowych i ciekawych stylizacji. Dziękuję firmie Sammydress za możliwość współpracy! A swoim czytelnikom dziękuję za tyle miłych komentarzy i odwiedzin. Jeżeli zaobserwowaliście mojego bloga to piszcie w komentarzu, bo chciałabym się odwdzięczyć tym samym. Niektóre osoby zaobserwowały mnie, ale niestety nie wyświetla mi się Wasz adres bloga. Jeżeli macie do mnie jakieś pytania piszcie TUTAJ i zaobserwujcie mnie na snapchacie (charlizeblog), aby otrzymywać więcej nowości :)



Pierwszą stylizacją jest bardzo ciepły i milutki w dotyku różowy, wiązany sweterek. Uwielbiam róż i wszystkie jego odcienie, dlatego sweterek od razu przypadł mi do gustu.Można łączyć go dosłownie ze wszystkim. Jest idealny na chłodniejsze dni.

 Druga stylizacja to sweterek z chokerem. Trochę się bałam go zamówić, bo dekolt na zdjęciu wydawał się spory. Martwiłam się też, że sam choker okaże się zbyt ciasny, albo wręcz przeciwnie - zbyt luźny. Moje obawy były bezcelowe, gdyż sweterek prezentuje się super. Ma piękny biały kolor i rękaw 3/4. Wygląda elegancko a dobrana do tego spódnica czy spodnie, stwarza naprawdę fajny, wyjściowy, czy codzienny zestaw.

Ostatnia stylizacja to wiązana, czarna bluzka. Na gwiazdkę dostałam już taką bluzeczkę w kolorze wiśniowym (pokażę Wam przy najbliższej okazji). Mam słabość do tego typu bluzek. Wyglądają dobrze ze wszystkim i prezentują się naprawdę bardzo ładnie

Przyszedł czas na biżuterię, a dokładniej na warstwowy naszyjnik w odcieniu złotym. Idealnie nadaje się zarówno do eleganckich stylizacji, jak i na co dzień


Jak Wam się podobają moje propozycje?


Snapchat- charlizeblog

11 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się biały sweterek, ale reszta też jest w moim stylu :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wiązane dekolty :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś bardzo ładne rzeczy :) Wszystko mi się bardzo podoba ;) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sweterki:) Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najmodniejsze fasony ;) Najbardziej wpadł mi w oko ten czarny, ale wszystkie są piękne ;)
    Obserwuję już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sweterki wybrałaś :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Propozycję są naprawdę ciekawe :)
    Wybrałaś ładne rzeczy! Poklikałam :)
    Cieszę się, że paczuszka się udała i jesteś zadowolona z rzeczy. Oby tak dalej. Owocnej współpracy^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra propozycje <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest ten różowy - pięknie podkreśla Ci kolor włosów ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie rzeczy cudowne! Uwielbiam wiązania na dekolcie, a do tego wszystko w moich ulubionych kolorach! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...