sobota, 7 stycznia 2017

"Mamma mia" Teatr Roma

Witajcie. Ten post miał powstać już dużo wcześniej, ale musiałam wywiązać się ze współpracy, a także miałam w planach świąteczne posty. Trzy tygodnie temu odwiedziłam Warszawę, a dokładniej Teatr Roma.  Miałam przyjemność obejrzeć sztukę "Mamma mia". Jeżeli jesteście ciekawi moich wrażeń to zapraszam do rozwinięcia. Utworzyłam sobie konto na ask.fm, więc jeśli macie jakieś pytania to piszcie TUTAJ

 Na pewno słyszeliście o filmie Mamma mia. Jestem jego ogromną fanką, więc kiedy dowiedziałam się, że będę miała okazję obejrzeć to w teatrze muzycznym, byłam bardzo szczęśliwa. W skrócie napiszę tylko, że fabuła opiera się,(tak jak w filmie) na przygotowaniach do ślubu pewnej dziewczyny, która nie zna swojego ojca. Po przeczytaniu pamiętnika swojej matki, wywnioskowała, że jest trzech mężczyzn, z których jeden z nich może być jej ojcem. Postanawia zaprosić ich na wesele, by dowiedzieć się prawdy.

Spektakl był pełen humoru, świetnych choreografii i pięknych piosenek Abby w wykonaniu aktorów. Większość występów przyprawiała mnie o ciarki. Zarówno występy solowe jak i grupowe były fantastyczne! Cała akcja toczy się na greckiej wyspie i będąc w teatrze doskonale odczułam klimat tego miejsca. Były tam multimedialne płyty, na których było wyświetlane całe tło, m.in morskie fale. Coś niesamowitego! Stroje, zwłaszcza te, które świeciły się w blasku kuli dyskotekowej, wyglądały imponująco.  Na koniec przedstawienia czekała nas wszystkich bardzo miła niespodzianka. Z pewnością będę pamiętała ten wieczór na długo.

Tego nie da się opisać, to trzeba zobaczyć. TUTAJ macie zapowiedź przestawienia i chociaż po części możecie zobaczyć jak to wyglądało.

Ekran, na którym wyświetlały się wszystkie obrazy i animacje, o których pisałam wcześniej | Bilet do teatru kosztował 120 zł, a 180 zł kosztowały miejsca na balkonie| Moja śliczna błyszcząca torebka, którą otrzymałam właśnie na większe wyjścia. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia | Z moim chłopakiem, już po sztuce

Podczas antraktu i po przedstawieniu można było zakupić wiele pamiątek ze spektaklu, m.in płyty, torby, czy kubki. Ja wybrałam program przedstawienia:


Kosztował 15 zł. W programie, który moim zdaniem jest świetną pamiątką, znajduje się mini książka na temat aktorów występujących podczas sztuki:


Zachęcam wszystkich do wybrania się na spektakl "Mamma mia". Dobry humor i świetne przeżycia gwarantowane :) A może byliście ostatnio na jakimś przedstawieniu? Jeżeli tak, to podzielcie się swoimi wrażeniami w komentarzach.

10 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o mamma mia to kojarzę film, ale świetnie, że w teatrze też grają, w sumie jakby nie patrzeć teatr roma ma bardzo dobrą renomę więc na pewno warto było wydać taką kwotę na bilet, chociaż sama jestem bardziej z tych osób, które wolą filharmonie i opery, bo wychowałam się w nich więc mam sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam film "Mamma Mia" i dobrze.go.kojarzę :). Pytalas o obserwację l. Ja juz obserwuję! :)
    Www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam też ten film, bardzo mi się podobał. :))

    Pozdrawiam ciepło!;*

    Obserwujemy?
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że uczestniczyłaś w tym spektaklu!
    www.niedokoncakosmetycznie.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice post.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku zazdroszczę Ci, że mogłaś uczestniczyć na takim spektaklu. Uwielbiam teatr! Film "Mammia mia" bardzo mi się podobał, a co dopiero przedstawienie. Zazdroszczę i więcej takich wypadów:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. teatry to coś wspaniałego! jak na razie miałam okazję uczestniczyć w jakimś spektaklu tylko raz, jednakże wierzę to, że uda mi się nadrobić zaległości, hah :D

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! buziaczki http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, ale nie ogladalam :p w sumie sie cieszę, ze wystawiają takie sztuki.

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią przeżyłabym taką przygodę! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...