poniedziałek, 2 stycznia 2017

Miód i mleko, czyli produkty firmy Cuccio

Witam wszystkich w nowym roku :) Jak tam nastroje po Sylwestrze? Zrobiłam sobie listę swoich noworocznych postanowień i powiem Wam, że jestem pełna energii i optymizmu na nadchodzący rok. Chcę zmienić trochę swoje nastawienie do świata, a oprócz tego chcę zrealizować swoje marzenia, o których wkrótce Wam powiem. Oprócz tego postanowiłam sobie, że w tym roku będę regularnie ćwiczyć. W tamtym roku nagle przerwałam swoje treningi, a potem żałowałam. Ponadto chcę się wziąć w karby i szybko zdać sesję. Oczywiście bez poprawek się nie obejdzie, ale postaram się do tego przyłożyć. Koniecznie w tym roku muszę znaleźć więcej czasu dla swoich bliskich i dla siebie. Nie mogę zapominać o moich psie, który zawsze domaga się dużej dawki czułości. Oprócz tego postanawiam sobie, że rozwinę działalność mojego bloga. Ponieważ swoimi komentarzami i pozytywnymi słowami motywujecie mnie do pracy, chcę więcej czasu poświęcić na posty, czy sesje zdjęciowe. Może założę jakieś fanpage'a, ale o tym pomyślę. Trochę się rozpisałam, a dzisiejszy post dotyczy czegoś zupełnie innego, a mianowicie o produktach firmy Cuccio. Jeżeli jesteście ciekawi moich wrażeń, to zapraszam do rozwinięcia!


O firmie Cuccio nie słyszałam wcześniej. Dopiero, kiedy otrzymałam pod choinkę zestaw z tej firmy, miałam okazję przetestować kosmetyki i   przekonać się o ich świetnych właściwościach. Już nieraz pisałam Wam, że jestem zwolenniczką słodkich zapachów. W przeciwieństwie do mojej mamy, która preferuje bardziej świeże i delikatne aromaty. Produkty, które dostałam pochodzą z linii zapachowej miód i mleko. Coś pięknego! Od razu przejrzałam dobie asortyment tej firmy i jest co wybierać! Co rzuciło mi się w oczy to to, że produkty z firmy Cuccio nie są testowane na zwierzętach. Myślę, że dla większości z Was to istotne, tak jak i dla mnie :)  Przejdźmy teraz do konkretnych kosmetyków

Luksusowe masło
Ta ogromna tubka, bo aż 113 g, mieści w sobie przepięknie pachnące i kojące masełko do całego ciała. Ma bardzo gęstą konsystencję, aczkolwiek dobrze rozprowadza się po skórze i szybko się wchłania. Nawilża, dostarcza składników odżywczych i regeneruje. Po pierwszym użyciu, zauważyłam już, że sucha skóra stała się bardzo gładka. Połączenie miodu i mleka jest naprawdę świetne. Produkt jest bardzo wydajny. Wystarczy dosłownie nałożyć odrobinę tego kosmetyku, by swobodnie rozprowadzić go po ciele. Polecam to masło osobom, które lubią takie "słodkie" produkty.

Odżywka do skórek
Kolejnym produktem z firmy  Cuccio z linii zapachowej miód i mleko, jest odżywka w sztyfcie do skórek. Produkt dostarcza różnych potrzebnych składników odżywczych, nawilża i regeneruje zniszczone i wysuszone skórki. Używam jej kilka razy dziennie i zauważyłam poprawę. Skórki są bardziej miękkie i delikatne. Kosmetyk utrzymuje się naprawdę bardzo długo i cudownie pachnie. Odżywka zawiera w sobie m.in masło shea, oliwę z oliwek i witaminę A+E.

Na koniec zachęcam Was do dodawania mojego bloga na snapchacie. Mój nick to charlizeblog :)

Do następnego!

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki z dodatkiem miodu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ale ciekawie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetnie napisane!
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne produkty :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O przydałoby mi się takie masło :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne zdjęcia oraz bardzo ciekawy wpis. :)

    http://stylistfashioon.pl/?p=94

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...