środa, 8 marca 2017

Co jest w mojej torebce?


Cześć kochani. Niestety mam mniejszą wenę na tworzenie nowych postów. Jakiś czas temu miałam dużo pomysłów, a teraz wszystko mi jakoś pouciekało. Mam nadzieję, że jakoś się zmotywuję i mimo wszystko będę regularnie pisać. Ostatnio, przeglądając Wasze blogi i kanały na youtubie natrafiłam na wiele filmików kategorii co jest w mojej torbie, kosmetyczce itd. Bardzo spodobał mi się ten pomysł i postanowiłam stworzyć własną listę rzeczy, które na co dzień znajdują się w mojej torebce. Jeżeli jesteście ciekawi, to zapraszam do rozwinięcia :)

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)

snapchat- charlizeblog. Od dziś znajdziecie mnie także na serwisie zblogowani.pl. Staram się nieco rozwijać bloga. Chciałam podziękować Patrycji z bloga ispossiblee.blogspot.com za motywację, pomoc i szczere słowa :)


Na co dzień uwielbiam wielkie torby. Idealnie sprawdzają się np. na uczelnię. Ostatnio moją ulubioną torbą jest ta, którą widzicie na zdjęciu głównym. Niestety zawsze mam w niej wielki bałagan i ciężko mi ogarnąć, co jest w środku.  Zawsze włożę do niej tyle rzeczy, że bez segregatorów i książek na uczelnię jest już ciężka.

Wszystko to co noszę w torebce (oprócz bałaganu):
1.Chusteczki
2. Powerbank  - nie ruszam się bez niego z domu, już nie raz "uratował mi życie". Dzięki niemu jestem spokojna, że telefon nie rozładuje się nawet w najbardziej kryzysowych sytuacjach
3. Telefon- chyba towarzyszy każdemu :)
4. Okulary razem z etui- zawsze biorę ze sobą okulary, choć używam ich tylko na wykładach, kiedy gorzej widzę z daleka, albo kiedy jadę autostradą i jestem "nawigatorem"
5. Dokumenty
6. Klucze z moim ulubionym puszystym breloczkiem
7. Długopis
8. Kalendarz - bardzo często zabieram ze sobą kalendarz. Tam notuję wszystkie ważne informacje, a także rzeczy, które muszę zrealizować danego dnia
9. Portfel- nie lubię zbyt dużych portfeli. Już kiedyś miałam i był bardzo niewygodny. Ten jest moim ulubionym :)

10. Kosmetyczka- zakupiona.... w Biedronce. Służy mi już kilka lat i mieści wszystko to, co jest niezbędne
a w niej:
11. Szczotka- najbardziej poręczna szczotka, czyli Tangle Teezer
12. Pomadki- zawsze mam przy sobie pomadkę ochronną i do tego jakąś "kolorową", jest to najczęściej błyszczyk, pomadka w kolorze nude, albo w trochę ciemniejszym odcieniu
13. Perfumy
14. Mini zestaw- jest wspaniały! Jak sami widzicie jest bardzo przydatny
15. Tabletki- tabletki przeciwbólowe zawsze się przydają
16. Lusterko- jeszcze kilka tygodni temu miałam swoje stare lusterko z Sephory, ale przyszedł czas na zmiany. To cudeńko kupiłam za 5 zł :)
17. Korektor
18. Puder razem z pędzlem

Do następnego :)

14 komentarzy:

  1. W mojej torebce jest bardzo podobnie ;) Jedyne co to brakuje mi powerbanka. Muszę koniecznie go zakupić.

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) Jest naprawdę bardzo przydatny!

      Usuń
  2. To w sumie masz mnustwo rzeczy w torebce :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę tego masz :D Ja zawsze wrzucam co mam pod ręką, chociaż tego nie potrzebuję xD
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, genialny post, aż szkoda było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kalendarz. Również muszę mieć w torebce jakieś tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A w mojej torebce jest dosłownie wszystko! haha :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. łatwiej jest zapytać czego w niej nie ma haha

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze noszę przy sobie najpotrzebniejsze rzeczy - telefon, portfel, dokumenty i szczotkę - to takie moje must have :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nie muszę to nie noszę torebki, ale gdy już ją mam ze sobą to zawartość jest podobna, oprócz powerbanka, którego nie posiadam, ale chyba czas to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nawet połowy tego co ty nie nosze haha :) Ja torebek nie noszę :D zacznijmy od tego :)
    Wole plecaki są wygodniejsze :)
    A w twojej torebce są same potrzebne rzeczy ;)
    Obserwuję!!
    Mogłabyś poklikać w linki w poście?? Byłabym wdzięczna!!
    Robię konkurs może weźmiesz udział ??
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancja :) ja mam takie " burdel " w torebce że hohoh ;) wszystko i nic tam jest ;p haha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie jak na kobietę to masz i tak mało rzeczy w torebce :D u mnie dochodzi jeszcz więcej kluczy- od 2 domów, babci i pracy :> co do dużych toreb to też je lubię, ale przepadam także za plecakami. Podoba mi się ten długopis i portfelik, są przecudowne ;) Obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...