niedziela, 12 marca 2017

Powody, dla których warto mieć psa


Cześć kochani! Bardzo dziękuję za obserwowanie bloga. Dzięki Wam mam już 100 obserwatorów :) Dzisiaj przychodzę do Was z nieco innym postem. Z tego co widzę po komentarzach, bardzo lubicie wpisy o psach. Dzisiaj z pomocą Kuby, którego już wcześniej poznaliście, przygotowałam dla Was post gdzie poznacie powody, dla których warto mieć psa. Skierowany jest głównie do osób, które zastanawiają się nad podjęciem decyzji o adopcji. Może tym sposobem zachęcę Was :)

Korzystając z okazji, chciałam zachęcić Was do wspierania akcji NIE KUPUJ- ADOPTUJ. Ma ona na celu uświadomić ludziom, że psy w schronisku są tak samo wartościowe jak i psy kupione, a nawet są jeszcze bardziej wrażliwe, bo mają za sobą ciężki los. Każde z nich chciałoby mieć ciepły, kochający dom, więc jeśli zastanawiacie się nad kupnem psa, najpierw przemyślcie, czy nie chcecie podarować domu istocie, która naprawdę tego potrzebuje, a która również obdarzy Was bezwarunkową miłością. Gdybym miała w tej chwili możliwość, na pewno zaadoptowałabym psa ze schroniska. Zachęcam Was do polubienia strony karmimy psiaki na facebooku i udostępnianie postów, a tymczasem zapraszam Was do rozwinięcia!

Znajdziecie mnie na :
snapchacie- charlizeblog
zblogowani

Najlepszy przyjaciel
Nie ma lepszego przyjaciela niż pies, to wie każdy z nas. Nigdy nas nie zdradzi, wysłucha, zawsze ma dla nas czas. Adopcja psa jest bardzo ważną decyzją do końca życia. Przyjmujemy do rodziny nowego członka, który będzie nas bezwarunkowo kochał do końca dni. Piękne uczucie :)


Nigdy Cię nie zostawi
 Pies jest zawsze przy nas. Mój towarzyszy mi podczas nauki, oglądania filmów, sprzątania, czy opróżniania rzeczy z szafy. Mam najlepszego kompana na świecie i nigdy nie czuję się przy nim samotna :)


Brak nudy
 Przy psie nie można się nudzić, jest wiele form spędzania wolnego czasu z naszym czworonogiem. Może to być zarówno wspólne lenistwo w domu, jak i aktywnie spędzony dzień. TUTAJ znajdziecie moje propozycje ciekawie spędzonego dnia z psem, o których pisałam Wam już wcześniej :) Razem z Kubą lubimy wyjeżdżać nad jezioro. Co prawda, jest on trochę niegrzeczny w aucie, bo cały czas wchodzi na kolana kierowcy, ale mimo  wszystko warto się "przemęczyć", by miło spędzić czas :)

Lepszy humor
Naukowcy dowiedli, że posiadanie psa pozytywnie wpływa na nasz dobry nastrój i samopoczucie, a nawet na zdrowie! W jaki sposób? "Rozmowy" z psem uspokajają nas, obniżają poziom stresu i napięć.


Mamy się do kogo przytulić
Nie ma nic przyjemniejszego niż przytulenie się do naszego psiaka, gdy jest nam źle. To jeden z moich najlepszych umilaczy dnia. Odrobina ciepła i czułości jest wskazana zarówno dla właściciela jak i czworonoga


Mamy się kim opiekować
Przygarniając zwierzę, od samego początku jesteśmy zobowiązani do tego, by je kochać i sprawować nad nim opiekę. Kiedy oglądam zdjęcia moje i Kuby to aż łezka w oku się kręci na myśl, że przeżyliśmy już tak wiele!

Zawsze nas obroni
Nieważne, czy to york, czy doberman, pies zawsze stoi po stronie właściciela. Przy psie możemy czuć się bezpiecznie, taki nasz prywatny ochroniarz :D

Spacery
Razem z Kubą, kiedy jest cieplej lubimy wyjeżdżać nad jezioro i tam spacerować, a kiedy jest zima- uwielbiamy bawić się na śniegu W tym roku obiecałam sobie, że nasze spacery będą dłuższe. Mój pies ma tyle energii, że 15 minutowy spacer, czy bieganie to dla niego za mało :)

Zabawa
 Nic tak nie cieszy jak zabawa z psem. Kubuś ma ogromną ilość ślicznych zabawek, a mimo wszystko największa frajda to dla niego zabawa butelką, czy chusteczką ;> Kiedy przychodzę z uczelni, zawsze wita się ze mną i rzuca mi pod nogi jakąś zabawkę.

5 komentarzy:

  1. Jaki cudny towarzysz :) U mnie niestety na psa nie ma warunków, ledwo z królikiem daje radę, ale jakbym mogła to bym zoo w domu trzymała :D I święta racja - zamiast kupić lepiej adoptować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy piesek!
    Ja sama mam takiego koleżkę i uwielbiam go!
    Zawsze jest lepsza atmosfera gdy mamy jakieś zwierzę w domu, oczywiście w miarę możliwości i warunków.
    O wiele lepiej jest adoptować zwierzaka i dać mu ciepły domek niż kupować... słuszna uwaga ;)
    Pozdrawiam, miłego dnia ♥
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Psy sa niesamowite <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny piesek :* ja niestety nie mogę mieć psa, choć bardzo bym chciała..
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam najsłodszego i jednocześnie najbardziej zadziornego yorka na świecie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...