sobota, 25 marca 2017

Przegląd wiosennych inspiracji z sieciówek

Witajcie kochani. Nie mogę się doczekać aż na dworze zrobi się ciepło i będzie można założyć coś lżejszego. Dzisiaj byłam na zakupach w poszukiwaniu butów na obcasie w jakimś jasnym, stonowanym kolorze. Niestety nie znalazłam żadnych i jutro kontynuuję poszukiwania :) Już od kilku dni mamy wiosnę. Z tej okazji mam dla Was post z wiosennymi inspiracjami z sieciówek :) Jestem ciekawa co o nich sądzicie :) Po więcej nowości zapraszam na:
SNAPCHAT- charlizeblog




H&M:




1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6


Bershka:
 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6


Sinsay:
  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6


Forever 21:
   1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6


House:
   1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Niestety na stronie house'a wyskoczył jakiś błąd i nie mogę zalinkować ciuchów. Jak tylko będę mogła, to edytuję ten post :)

Co najbardziej przypadło Wam do gustu?

źródło głównego zdjęcia- Pinterest




12 komentarzy:

  1. Przepiękne, wiosenne stylizacje :) Mi najbardziej do gustu przypadło wszystko co posiada kwiatowe wzory :) Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć odpowiednie buty. Ja też byłam na zakupach, ale nic nie przypadło mi do gustu i też będę musiała znowu się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lista, kilka rzeczy przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. forever 21 najlepsze rzeczy:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty, odkryte ramiona i delikatne, pastelowe kolory to coś co uwielbiam, więc bardzo cieszę się, że teraz są na topie ;) Łatwiej będzie je dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje, mnie najbardziej podobają się różowe ubrania i te z motywem kwiatów :)
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Klika ubrań naprawdę przypadło mi do gustu, głównie ta żółta koszulka i chyba już wiem jaką kurtkę sobie kupię ;)
    Pozdrawiam, Recenzje Filmów

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nowości na wiosnę. :)
    Również obserwuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już byłam na wiosennych zakupach i moja szafa właśnie została przewietrzona :) Wiosennie inspiracje w tym sezonie są naprawdę świetne, wszystko to co lubię, kolory, kwiaty, falbanki, krótkie topy, można się zakochać! :) Inspiracje z Bershki szczególnie ciekawe :) Świetny post :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podobają mi się rzeczy z bershki:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobały mi się rzeczy z dwóch ostatnich sklepów :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...