czwartek, 6 kwietnia 2017

Birthday girl

Witajcie. Dzisiaj trochę inny post niż zwykle. Już jutro, czyli 7 kwietnia są moje urodziny :) Kończę 21 lat i z tej okazji chciałam przygotować dla Was coś specjalnego. Co to będzie? Przekonacie się w rozwinięciu :)



Każdy ma jakąś swoją ważną datę. Nie obchodzę imienin, więc urodziny są dla mnie dniem, który świętuję razem z bliskimi :)
Widzieliście moje obecne zdjęcia, to teraz nadeszła pora, żeby przenieść się w czasie :) Myślę, że aż tak bardzo się nie zmieniłam :D


Ulubieńcy
Już jakiś czas temu stworzyłam post "50 faktów o mnie". Dzisiaj, postanowiłam nieco to ulepszyć i pokazać Wam swoich ulubieńców w formie zdjęć. Już w końcu nadeszła pora, żebyście lepiej mnie poznali :) 

kolor - różowy | miejsce, do którego chcę pojechać- Dubaj |  kwiat- orchidea |  pora roku- wiosna |  polski aktor - Maciek Stuhr |  zagraniczny aktor- Ian Somerhalder |  polska aktorka - Agnieszka Dygant |  zagraniczna aktorka- Cameron Diaz |  serial- Pretty Little Liars |  zagraniczny autor - Nicholas Sparks |  polska autorka- Eliza Orzeszkowa |  forma aktywności- jazda na rowerze |  zwierzę- pies |  firma odzieżowa- Forever 21 |  firma kosmetyczna- Astor | miejsce na spacer- park

To już wszystko na dziś :) Do następnego!

12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Ja mam jutro urodziny :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/04/love-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie wszystkiego najlepszego! <3

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Przesłodkie zdjęcia!

    MÓJ BLOG :)[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń ;)
    Ja także lubię jeździć na rowerze ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś w weku mojego chłopaka! Wszystkiego najlepszego <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że obie mamy tyle samo lat :D Dziękuję :)

      Usuń
  5. Spóźnionego wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...