czwartek, 13 kwietnia 2017

Stylizacja ze złotą bomberką w roli głównej

Witajcie. Urodziny już za mną. Muszę powiedzieć, że spędziłam je idealnie w towarzystwie najbliższych mi osób. Jak co roku, moja rodzina zorganizowała małe przyjęcie urodzinowe,  później mój chłopak zaprosił mnie do kina na "Piękną i bestię". Swoją drogą jest to prześliczny film, który polecam każdemu <3. Wybrałam się także na wielkie zakupy z mamą. To co upolowałam w sklepach i dostałam w prezencie, pokażę Wam w osobnym poście :) Jestem bardzo zadowolona z tego ostatniego tygodnia :) Fakt jest taki, że miałam trochę mniej czasu dla siebie, bo oprócz zajęć do późnych godzin, udzielam także korepetycji. Na szczęście święta tuż tuż i będę mogła wreszcie odpocząć :) W dzisiejszym poście moja propozycja wiosennej stylizacji :)


Zdjęcia robiłam  kilka dni temu, kiedy jeszcze była piękna i słoneczna pogoda i pływałam z moim chłopakiem łódką. Niestety teraz jest już chłodniej i na takie letnie stylizacje trzeba poczekać.

Na sobie mam swoją ulubioną wiosenną kurtkę, czyli bomberkę. Jak już widzieliście wcześniej, mam jeszcze dwie inne bomberki- srebrną i czarną w kwiaty. Do zdjęć wybrałam złotą :) Niestety w sklepach  rzadko kiedy pojawiają się złote, czy srebrne bomberki. Najczęściej są oliwkowe. Warto więc zamówić kurtkę przez internet :) Do tego dobrałam czarne, klasyczne spodnie i błyszczącą bluzkę.








bomberka- Zaful
bluzka- H&M
spodnie- Stradivarius

Korzystając z okazji, życzę Wam Wesołych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym, lanego Dyngusa i przede wszystkim odpoczynku :)

8 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :d bomberka bardzo fajna ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ta bomberka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/checkpregnancycom-czyli-wszystko-o.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomberka w roli głównej, ale bluzeczka pod spodem pięknie się w tym zestawie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatna i kobieca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...