niedziela, 14 maja 2017

Manicure hybrydowy krok po kroku- firma Chiodo

Witajcie. Dziękuję Wam za wszystkie kliknięcia pod poprzednim postem. Zgodnie z obietnicą chciałam Was zaprosić na świetnego bloga o tematyce modowo- urodowej  (wredna-z-wyboru.blogspot.com). Świetne zdjęcia, rzetelne recenzje i przemiła autorka. Nic tylko wchodzić :)

Jakiś czas temu kupiłam sobie swój pierwszy zestaw do hybryd.Wybrałam firmę Chiodo. Jeszcze niedawno sama nie miałam pojęcia jak samodzielnie wykonać hybrydy, ale na szczęście szybko się nauczyłam. Postanowiłam podzielić się tym z Wami i krok po kroku  pokazać  jak wykonać manicure hybrydowy. Pamiętajcie, żeby nie pominąć żadnej czynności. Wykonanie hybryd zajmuje sporo czasu, więc koniecznie trzeba uzbroić się w cierpliwość :) Zapraszam do rozwinięcia.

Od kiedy zaczęłam malować paznokcie lakierami hybrydowymi, to mój manicure jest bardzo trwały i podatny na zniszczenia. Ponadto paznokcie nie łamią się i są mocniejsze. Chyba nie chciałabym wrócić już do zwykłych lakierów.

Zdecydowanie mogę Wam polecić Chiodo. Firma ma bardzo duży wybór lakierów hybrydowych. Cały asortyment znajdziecie TUTAJ. Ciężko jest się zdecydować, który wybrać. Ponadto firma oferuje wiele akcesoriów i ozdób do wykonania hybryd.

Do wykonania hybrydowego manicure potrzeba:
- lampy UV - ok. 70 zł
- odtłuszczacza (cleaner)- 7 zł
- lakieru hybrydowego- 27 zł
- bazy (base)- 29 zł
- top coat- ok. 25 zł
- wacików bezpyłowych- ok. 5 zł
- pilniczka- 3 zł
- acetonu (remover)- 16 zł
i ewentualnie:
- olejku do skórek- 6 zł
- patyczków do odsuwania skórek- 5 zł
- bloczka polerskiego- 2 zł

Początkującym opłaca się kupić cały zestaw (na powyższym zdjęciu). Bez lampy kosztuje on 109 zł, czyli stosunkowo nie dużo jak na zestaw startowy do robienia hybryd.


Krok 1
Na samym początku nadajemy paznokciom odpowiedni kształt za pomocą pilniczka. Mnie najbardziej odpowiada prosty, albo migdałkowy kształt paznokci. Używamy także bloczka polerskiego, by wyrównać płytkę paznokciową. Trzeba pamiętać, by nie trzeć paznokci zbyt mocno, bo niszczy się płytka. Na koniec odsuwamy skórki za pomocą drewnianych patyczków. Dodatkowo można posmarować je olejkiem, by były nawilżone i ładnie się prezentowały.

Krok 2

 Teraz przyszedł czas na odtłuszczacz. Na wacik bezpyłowy (otrzymacie go w zestawie), nalewamy odrobinę odtłuszczacza, by paznokieć był pozbawiony tłustych plam lub pozostałości po lakierze.

Krok 3
Nakładamy cienką warstwę bazy na paznokcie. Najwygodniej jest zostawić sobie kciuki na sam koniec, bo baza może spływać po paznokciach.

Krok 4
 Tak pomalowane bazą paznokcie wkładamy pod lampę UV. Na lampie powinno być napisane ile czasu należy trzymać pod nią paznokcie.Trwa to kilka minut.

Krok 5
Nakładamy pierwszą warstwę lakieru hybrydowego.Ja wybrałam bardzo ładny, delikatny róż- odcień sweet lollipop. UWAGA! Nakładamy cienką warstwę. W przeciwnym razie, z lakieru zrobią się grudki i brzydkie ślady, które niestety trzeba zmyć.

Krok 6

Po raz kolejny wkładamy paznokcie pod lampę. Tak jak w poprzednim przypadku- kciuki zostawiamy na sam koniec :)

Krok 7
Nakładamy kolejną warstwę lakieru, by pigmentacja i krycie było ładniejsze.

Krok 8
Utwardzamy lakier lampą UV.

Krok 9
Możemy też dodatkowo wykonać wzorki na paznokciach, które tradycyjnie utrwalamy lampą. Jeśli wolicie mieć "gładkie" paznokcie bez wzorków, pomińcie ten krok i przejdźcie do kolejnego.

Krok 10
Nakładamy ostatnią warstwę, czyli top coat. Dzięki niej lakier trzyma się na paznokciach dłużej, nie odpryskuje i ładnie się błyszczy.

Krok 11
Utwardzamy top coat lampą UV.

Krok 12
Ostatni i najważniejszy krok, bez którego manicure hybrydowy się nie uda, czyli przecieramy paznokcie odtłuszczaczem, aby usunąć lepką, klejącą warstwę. Po przetarciu paznokcie są gotowe :)

Taki manicure utrzymuje się nawet do 3 tygodni (zależy to od tego jakie odrosty tolerujecie). Lakier hybrydowy najprościej można zmyć acetonem a potem lekko zeskrobać pozostałą warstwę lakieru. Można kupić specjalny zestaw do usuwania hybryd, jednak ja wolę zwykły remover:

Używałyście lakierów Chiodo? A może macie inną, swoją ulubioną firmę?

9 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny post. Rozważam kupno lampy i wszystkiego co potrzebne :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post. Dla każdego, kto lubi kosmetologie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam doświadczenie z hybrydami. Bardzo lubię tę metodę, ponieważ dzięki niej lakier nie odpryskuje z moich paznokci po kilku dniach. Świetny i przydatny wpis!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niedawno kupiłam zestaw ze Starlack ;) Jak na razie 2 manicure za mną ;) Ogólnie jestem zadowolona, ale lakiery mają troszkę słabe krycie.
    Dziękuję za polecenie bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam wcześniej doświadczenia z hybrydami:)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/05/two-years-of-my-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zestaw, pierwszy raz słyszę o tej firmie, przyznam, że hybrydy nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie ani nie robiłam jeszcze nigdy paznokci hybrydowych. Szkoda, że nie pokazałaś efektu końcowego ;) Kolory śliczne. Obserwuję!
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zamierzam zakupić jeszcze więcej kolorów, to wtedy Wam pokażę i wybierzecie najlepszy :>

      Usuń
    2. ok, to w takim razie czekam !

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...