sobota, 27 maja 2017

Recenzja korektorów- Lovely, Miss sporty i Bell.

Witajcie. U mnie dość dużo się dzieje, przez co niestety mam mniej czasu na naukę a sesja tuż -tuż. Mam nadzieję, że uda mi się wszystko nadrobić. Kilka dni temu otrzymałam paczkę z Zaful. Już niedługo pokażę Wam jej zawartość <3 W dzisiejszym poście znajdziecie recenzję 3 korektorów z różnych firm. Zapraszam do rozwinięcia :)


Lovely. No problem
Ocena: 5/10
Cena: 14 zł
Na pierwszy rzut idzie produkt z Lovely. Jest to paletka- zestaw 4 różnokolorowych korektorów:
Anti redness (zielony) - kamufluje popękane naczynka. Trzeba go bardzo dobrze rozprowadzić po cerze, bo gdy go tylko nałożymy, to bardzo intensywnie widać zielony kolor. Świetnie maskuje czerwone ślady na buzi.
Anti dullness (różowy) - usuwa oznaki zmęczenia. Jak dla mnie jest najlepszy. Nadaje bardzo ładny blask. Ma idealne krycie, świetnie maskuje worki pod oczami. Niestety nie radzi sobie z opuchliznami.
Covers- maskuje wypryski,
Covers II- maskuje niedoskonałości.
Do tego dołączony jest pędzelek- gąbeczka. Już samo opakowanie przyciąga wzrok. Każdy z korektorów jest podpisany. Wygląda to ślicznie, ale niestety spośród tych czterech korektorów używam tylko tych dwóch pierwszych. Pozostałe (Covers) jak dla mnie nie sprawdzają się zbyt dobrze, nie mają dobrego krycia, wbrew temu, co mówi nazwa. Po stosowaniu paletki stwierdzam, że o wiele bardziej lubię korektory płynne. Produkt jest mało wydajny- no ale nie można oczekiwać zbyt dużego opakowania za tę cenę. Szkoda, że firma nie produkuje pojedynczych korektorów, bo myślę, że o wiele bardziej by się to opłacało. Gdyby tak było, to z pewnością zakupiłabym Anti redness i Anti dullness :)

Miss Sporty. Perfect Stay
Ocena: 1/10
Cena: 12 zł
Miss Sporty to firma, która towarzyszy mi od wielu lat i zawsze bardzo dobrze się sprawowała. Niestety tym  razem jestem zawiedziona. Korektor słabo maskuje niedoskonałości cery, nawet przy delikatnym wklepaniu go w cerę. Bardzo szybko się ściera i nie ma po nim ani jednego śladu. Szkoda, bo sama konsystencja jest bardzo fajna i delikatna. Po tej firmie oczekiwałam czegoś lepszego. Sama aplikacja nie jest zbyt wygodna- pędzelek jest dość krótki i ciężko jest nabrać większą ilość produktu. Ku mojemu zdziwieniu, wiele osób poleca ten produkt. Miałyście ten korektor? Sprawdził się u Was?


Bell
Ocena: 8/10
Cena: 4 zł
Kolejny zielony korektor, tym razem z firmy Bell.  Konsystencja produktu jest świetna, wygodnie się go aplikuje i łatwo rozsmarowuje po twarzy. Korektor bardzo ładnie kryje zaczerwienienia twarzy i popękane naczynka. Trzeba uważać, by nie przesadzić z nadmiarem kosmetyku, bo mogą tworzyć się zielone, gęste plamy, które ciężko rozprowadzić.Produkt jest bardzo wydatny, więc można używać go do woli :D Zdecydowanie polecam :)

Jakich korektorów używacie?

9 komentarzy:

  1. Korektorów tej firmy nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam korektorów ale chyba zacznę. Ten z Bell się mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najtańsze a najlepsze! Często kupujemy drogie kosmetyki, nie zauważając tych tańszych, które często okazują się prawdziwym hitem :) Żadnego z tych nie używałam, moim ulubieńcem jest bell hypoallergenic.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego korektoru :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/05/new-things-from-newchiccom.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z nich. Jeżeli chodzi o korektory pod oczy to potrzebuję ciężkiej artylerii, więc na ten z Miss Sporty na pewno nie zwróciłabym uwagi. Ten z Bell jest całkiem ciekawy, ale nie mam chyba aż tylu zaczerwienień, żeby chciało mi się z nim bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie te kolorowe korektory podobają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym ostatnim mnie zainteresowała . Musze kiedyś wypróbować na swoje plamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam korektor z bell innych niestety nie używałam ^^


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię korektorów z Miss Sporty i Lovely. Najczęściej wybieram te z Bell lub Loreala :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...