niedziela, 21 maja 2017

Stylizacja na majowy spacer

Witajcie. Na dworze na szczęście jest już ciepło :) Ostatnio spędzam dużo czasu  na świeżym powietrzu z moim psem, ale o tym w innym poście :) Ponadto skorzystałam z kolejnej promocji w Rossmannie, czyli 2 produkty do pielęgnacji+ 2 darmowe :) Na snapchacie (nick: charlizeblog) mówiłam o tym więcej. Już wkrótce pokażę Wam produkty, które udało mi się zakupić i które zaczynam testować :) Dzisiaj przygotowałam dla Was zdjęcia mojej stylizacji na majowy spacer. Zapraszam do rozwinięcia :)

 Na ciepłe (jeszcze niezbyt gorące) dni wybrałam stylizację w pastelowych kolorach, czyli błękitną bluzkę z krótkim rękawem, dżinsy z lampasami po bokach, adidasy i szarą torbę. Buty już wcześniej pokazałam Wam w TYM poście, ale teraz  użyłam ich do stylizacji. Są bardzo wygodne i leciutkie, idealne na długie spacery, czy wypady rowerowe. No i po raz pierwszy widzicie mnie po ostatnim farbowaniu włosów. Jak Wam się podoba? :)

 
  
 

Bluzka-  H&M
Spodnie- Reserved
Torba- Venezia
Bransoletka-Sinsay
Buty- Deichmann


7 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc to ta stylizacja nie zbyt mi podpasowała. Do tej bluzki ubrałabym raczej czarne rurki, a bluzkę włożyła do środka ;)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ;) Idealna na spacer ;) Wygodna, na luzie ;) Czyli tak jak wyglądam przez większość czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka mi się bardzo podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/simple-look.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja świetna i na pewno wygodna :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...