wtorek, 9 maja 2017

Wishlista z Zaful- sukienki z wycięciem


Witajcie. Na pewno każdy z Was zna firmę Zaful. Ostatnio przeglądałam ich asortyment i znalazłam śliczne sukienki typu maxi dress. Mnie najbardziej przypadły do gustu te z wycięciem.Wybór jest ogromny- od sukienek w kwiaty, poprzez błyszczące, klasyczne i neonowe. Sukienki te nadają się na różnego typu okazje- zarówno na uroczystości, jak i na co dzień :)   Zaful w swojej ofercie ma naprawdę ładne, dziewczęce ubrania, idealne na cieplejsze dni. Jest w czym wybierać :) Jeżeli jesteście ciekawi, które z nich chciałabym mieć w swojej szafie, to zapraszam do rozwinięcia :)


{klikając w numerek, przeniesiecie się do strony produktu}

Kochani! Osoby, które klikną w co najmniej 4 różne linki (numerki zamieszczone poniżej) i napiszą w komentarzu ceny tych 4 rzeczy, zostaną polecone w następnym poście, a ich blogi dodam do obserwowanych! :) Koniecznie w komentarzu podajcie adres bloga.

Krótkie, dziewczęce sukienki:
1 | 2 | 3

4 | 5 | 6

Maxi dress w kwiaty:
7 | 8 | 9


Dziękuję wszystkim tym, którzy poklikali :)

11 komentarzy:

  1. Ale piękne rzeczy ❤ aż żałuję, że jestem niska, bo przez wzrost takie cuda u mnie odpadają 😢

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne sukienki. Uwielbiam kwiatowe wzory i sama zamierzam sobie kupić kilka takich sukieneczek ;) U mnie, niestety, maxi odpadają, bo jestem za niska, ale może kiedyś jakąś jedną wypróbuję ;) A nuż nie będę wyglądała jak kosmita :D
    Poklikałam: $22.85 $39.99 $12.99 $15.99 $16.99

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko fajnie, sama poluje na kilka sukienek, teraz jednak nie wiem czy je kupowac czy nie. Pogoda na sukienki raczej się nie zapowiada ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bordowa sukienka jest przepiękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają bardzo ładne sukienki! Ja ostatnio zamówiłam sobie tę białą w czerwone kwiaty, ciekawe jak będzie z rozmiarem i jakością :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu przepiękne te sukienki, zakochałam się w większości. Najulubieńsze to te w kwiaty ♥

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...