piątek, 30 czerwca 2017

Pierwsze urodziny bloga!

Mój blog ma już rok. Jak ten czas szybko minął :) Mam nadzieję, że nadal będę tak wytrwała w pisaniu i publikowaniu postów i że nadal będzie mi to przynosiło dużo radości <3 Z okazji pierwszych urodzin bloga zrobiłam dla Was przegląd wszystkich najciekawszych i najbardziej oglądanych wpisów, zmieściłam też sporo ciekawostek, statystyk i przemyśleń. Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam Was do rozwinięcia



Wspomnienia 


Przyjrzyjmy się wpisom, które najbardziej przypadły Wam do gustu, które najwięcej oglądaliście i komentowaliście. Spośród wszystkich postów wybrałam tylko 10.   

Czytelnicy
Bardzo dziękuję za komentarze i obserwacje, ale przede wszystkim za czytanie moich postów, motywację i bardzo miłe słowa :) Dzięki Wam widzę sens w tym co robię. Uwielbiam dzielić się z Wami swoimi przeżyciami. Mój blog ma najwięcej polskich czytelników, co jest oczywiste, ale odwiedzają mnie również mieszkańcy: Niemiec, Kanady, Francji, Portugalii, Rosji, Turcji, Stanów Zjednoczonych, Korei Południowej, Indonezji, Egiptu, Wielkiej Brytanii i Peru! 


Współprace  
Przez ten rok udało mi się nawiązać współprace z firmami: Sammydress, Rosegal, Zaful,Gamiss, Bispol i Lash Volution. Z niektórymi firmami współpracowałam kilka razy, a pierwszą ofertę współpracy otrzymałam w ubiegłym roku w sierpniu, czyli 2 miesiące od momentu założenia bloga.

Ciekawostki o blogu
1. Pierwszy post powstał zaraz po zdaniu sesji, a teraz kiedy są urodziny bloga- również zdałam egzaminy.
2.  Najwięcej czytelników odwiedza mojego bloga z przeglądarki Firefox
3.  Szata graficzna bloga została w całości stworzona przeze mnie i ... ani razu nie była zmieniona
4. Nazwa bloga powstała z kombinacji mojego angielskiego imienia (Karolina) i kwiatu, który uwielbiam
5. Na wszystkich zdjęciach do postów dominuje kolor biały
6. Na ok. 3/4 zdjęć do wpisów znajdują się kwiaty :D
7.  Miesięcznie pojawia się średnio ok. 6 postów



Plany na przyszłość
1. Konkurs - od jakiegoś czasu chciałam przeprowadzić na swoim blogu konkurs. Muszę się zastanowić na czym miałby polegać.

2. Zmiana szaty graficznej-  przyznam szczerze, że bardzo lubię swoją szatę graficzną. Uważam, że dobrze odnosi się do tytułu bloga, jak i tematyki, ale myślę, że za jakiś czas warto coś zmienić i wprowadzić zmiany :)

3. Media społecznościowe- jednym z kolejnych planów jest założenie konta na instagramie

6 komentarzy:

  1. Hello,
    Since today I blog again :)
    I still follow you - a Refollow would be nice :) (left sidebar "readers") ...
    Have a nice Weekend :)

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Życzę jeszcze większych sukcesów :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i oby tak dalej <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...