sobota, 10 czerwca 2017

Pomysły na toaletkę. Inspiracje

Witajcie kochani. W dzisiejszym poście co nieco o toaletkach. Na powyższym zdjęciu widzicie moją toaletkę, którą sama zaprojektowałam.

Zawsze podobały mi się białe toaletki z Ikei z owalnym lustrem, jednak ostatnio trochę mi się znudziły. Stwierdziłam, że o wiele bardziej praktyczne są toaletki prostokątne. Dlatego właśnie chciałam stworzyć podobną :) Z efektów końcowych jestem bardzo zadowolona. Polecam samodzielne projektowanie toaletek. Dzięki temu możemy stworzyć wszystko to, co nam się podoba i stworzyć coś ładnego i oryginalnego.
 Tak jak już wspominałam wcześniej toaletka została "zaprojektowana" i zrobiona przeze mnie. Teraz nie wyobrażam sobie, żeby nie było jej w moim pokoju. To jest mój ulubiony kącik :) Chciałam, żeby  było to bardziej przytulne miejsce, dlatego zawiesiłam przy lustrze Cotton ballsy, które "ciągną się" przez całą ścianę.


Co znajduje się na mojej toaletce?
Perfumy
Koszyczek, a w nim: tonik, peeling, paletka, mgiełka, kremy i balsamy
Organizer, a w nim: podkład, puder, pomadki, błyszczyki, korektory, kredki, eyelinery, tusze
Pędzle
Beauty blender
Brush egg- jajeczko do mycia pędzli

Przezroczysty organizer sprawdza się idealnie. Mam go już prawie dwa lata. Dzięki niemu wszystkie kosmetyki są uporządkowane i widać gdzie co jest. W koszyku, który był pierwotnie doniczką, trzymam produkty do pielęgnacji, których używam na co dzień. Do tego na mojej toaletce znajdują się woski Yankee Candle, o których pisałam Wam w TYM poście. Nie pokazywałam Wam zawartości szuflad, bo znajdują się w nim głownie maseczki, waciki,  zestaw do hybryd, który mieliście okazję zobaczyć TUTAJ, a także biżuteria, ale o niej napiszę w osobnym wpisie.


Pędzle do makijażu zawsze trzymam w kubku. Na potrzeby zdjęcia wyjęłam je, żebyście mogli zobaczyć wszystkie :) Zestaw 20 pędzli, beauty blendera i brush egg dostałam dzięki współpracy z firmą Zaful.  W zestawie znajdziemy pędzle do cieni, podkładu, eyelinera i szczoteczkę do brwi. Są świetne. Nie są zbyt miękkie, ani zbyt twarde. Bardzo dobrze rozprowadza się nimi cienie. Cały zestaw kosztował 8.29 $, czyli bardzo niewiele jak na porządny zestaw pędzli i akcesoriów.

Toaletka- Castorama
Lustro- Pepco
Organizer- Rossmann 
Cotton balls- Netto
Kubek na pędzle- Pepco

Inspiracje
© tumblr

9 komentarzy:

  1. Ślicznie, na pewno kiedyś będę miała swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wspaniałe inspiracje, marzy mi się piękna toaletka :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się kiedyś taka toaletka jak z inspiracji. na razie jednak nie na nią miejsca ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. such an inspiring post,
    I definetly Need such a Beauty Corner too :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre toaletki sa po prostu zjawiskowe :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. i bardzo przydatny mi post bo już niebawem będę urządzać swoją toaletkę, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę organizacji, u mnie jest jeden wielki syf :)
    obserwuję i zapraszam do siebie
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te inspiracje, może i ja się w końcu dorobię swojej :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...