niedziela, 4 czerwca 2017

Stylizacja na upalne dni- bluzka z koronką i spodenki dżinsowe

Witajcie. Niestety coraz rzadziej piszę na blogu. Mam dużo mniej czasu ze względu na zbliżającą się sesję, ale także inne zajęcia. Ostatnio bardzo dużo czasu spędzam na dworze i jeżdżę na swoim nowym (a właściwie odrestaurowanym) rowerze, który już wkrótce Wam pokażę. Na szczęście pogoda jest piękna i nareszcie można założyć coś letniego. W dzisiejszym poście pokażę Wam propozycję swojej stylizacji na upalne dni. Zapraszam :)


Jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy paczkę od firmy Zaful. Dostałam bluzkę, którą widzicie na poniższych zdjęciach. Jest prześliczna. Już nie raz pisałam Wam, że uwielbiam koronki, bo wyglądają bardzo dziewczęco i delikatnie. Bluzka nie ma rękawów, jest przewiewna i pasuje dosłownie do wszystkiego. Ja dobrałam zwykłe dżinsowe spodenki. Już któryś raz robiłam zamówienie na tej stronie i jeszcze ani razu się nie zawiodłam. Paczka przyszła w świetnym stanie. Wszystkie rzeczy były zapakowane osobno i nic się z nimi nie stało. Ku mojemu zdziwieniu przesyłka szła nieco ponad tydzień. 
 

W TYM poście pokazywałam Wam w jaki sposób wykonać manicure hybrydowy. Ostatnio zaopatrzyłam się w dużą ilość nowych lakierów z firmy Cosmetics Zone. Do tej pory miałam już dwa różne kolory, dzisiaj przyszedł czas na trzeci. Na prośbę jednej z czytelniczek pokazuję Wam efekty :)

Spodenki- Sinsay

Co sądzicie o stylizacji?

12 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Idealna na upalne dni :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta bluzka, taka letnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tej bluzce! Jest cudowna! :) Bardzo fajnie komponuje się z tymi spodenkami :) Ostatnio sama szukam ubrań w tym stylu :)
    Na paznokciach bardzo podoba mi się granat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka lezy na Tobie idealnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-boho-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze się bałam zamawiać jakiekolwiek koronkowe rzeczy z azjatyckich stron, że przyjdzie coś co nie będzie do niczego podobne :P ale Twoja bluzka jest naprawde super i Ci pasuje :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta koronka, świetnie wygląda. Jesteś bardzo zgrabna!

    Dziękuje za odwiedziny u mnie obserwuje (jako 100!) i pozdrawiam :)

    sztukapielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komplement, jest mi bardzo miło! :) I oczywiście za obserwację bloga :*

      Usuń
  7. Ładnie dobrane kolorki na paznokciach ;) Ostatnio bardzo polubiłam granaty ;) Stylizacja idealna na lato ;) Krótkie spodenki i jasne bluzki to elementy, które najczęściej wybieram w upalne dni ;) Bardzo podoba mi się ta koronka (?) z motywem kwiatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka faktycznie jest przeurocza i niezwykle dziewczęca :) Powodzenia na sesji!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz:D
    Bardzo fajna bluzeczka:)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...