wtorek, 13 czerwca 2017

Wishlist- sukienki z długim rękawem. Rosegal

Witajcie. Na pewno nie raz słyszałyście o firmie Rosegal. Jakiś czas temu zaczęłam przeglądać ich asortyment i stwierdziłam, że ciuchy z tego sklepu są naprawdę bardzo fajne. Aktualnie trwa wyprzedaż sukienek z długim rękawem, więc warto skorzystać. Co prawda jest lato, ale takie sukienki będą idealne na wieczorne wyjścia, czy imprezy. Mnie najbardziej przypadły do gustu te w kolorze granatowym i czerwonym, a konkretniej te w odcieniu wina. W dzisiejszym poście chciałam pokazać Wam sukienki, które najbardziej przypadły mi do gustu. Zapraszam do rozwinięcia :)


 1 | 2 | 3

 4 | 5 | 6

7 | 8 | 9

Klikając w numerek, przeniesiecie się do strony produktu. Za wszystkie kliknięcia bardzo dziękuję!  

 

8 komentarzy:

  1. Śliczne są! :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/summer-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam Ci we wszystko bo uwielbiam ich ciuszki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 i 8 sukienka to bardzo ciekawe propozycje :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sukienki ;) Ja muszę sobie chociaż jedną z długim rękawem kupić, bo na razie w szafie same z krótkim lub na ramiączkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sukienki! Uwielbiam wiele rzeczy w tym kolorze ;) Właśnie poszukuję czegoś ładnego z długim rękawem.

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm looking for this kind of style, thanks for posting, I will check the website, thank you.
    tight homecoming dresses

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...