poniedziałek, 24 lipca 2017

10 podróżniczych marzeń

Witajcie. Po pierwsze nie spodziewałam się aż tylu pozytywnych komentarzy pod ostatnim postem. Cieszy mnie to, że podoba Wam się moja praca. Miło mi, że kogoś to zainspirowało :) Jesteście świetni! Zostały niecałe dwa tygodnie do mojego wyjazdu. Wszystko już ogarnęłam z wyjątkiem ubezpieczenia, ale na szczęście załatwia się to na miejscu, wiec nie ma żadnego problemu. Ostatnio pojawiło się kilka wakacyjnych postów, dlatego postanowiłam pociągnąć ten temat. Dzisiaj trochę o moich podróżniczych marzeniach. Już nieraz mówiłam Wam, że uwielbiam podróżować. W TYM poście opisałam 10 najpiękniejszych miejsc, które widziałam. Jeśli ktoś nie widział, to zapraszam.

Nie muszę Wam pisać, że pierwszym podróżniczym marzeniem, które za kilka dni się spełni, jest Chorwacja, a konkretniej Makarska i Split :) To właśnie tam jadę za ponad tydzień

Londyn
{źródło zdjęcia- pinterest}
Od zawsze marzyłam, żeby pojechać do Londynu, choć  nigdy nie było okazji. Bardzo chętnie odwiedziłabym wszystkie londyńskie atrakcje, o których kiedyś tyle się uczyłam. Chyba najbardziej ucieszyłabym się z wjazdu na London Eye i ze spaceru po Tower Bridge. Oczywiście punktem obowiązkowym byłaby podróż piętrowym autobusem i Westminster ;) Ostatnio cała Anglia nie jest zbyt bezpiecznym miejscem, biorąc pod uwagę ostatnie zdarzenia, dlatego niestety muszę odpuścić sobie Londyn na jakiś czas.

Angielskie miasteczka
 {źródło zdjęcia- cotswoldsadventures.co.uk}
Oprócz Londynu chciałabym również zobaczyć piękne, klimatyczne, angielskie miasteczka. Mówię tu m.in o Castle Combe, czy Cotswold. Z wielką chęcią przespacerowałabym się po tak urokliwych i spokojnych miejscach.  Te wszystkie charakterystyczne domki, wąskie uliczki i widoki robią naprawdę duże wrażenie.Z wielką chęcią chciałabym odpocząć sobie w takim niepowtarzalnym miejscu.

Dubaj
{źródło zdjęcia- neotravel.pl}
 Przyszedł czas na jedno z moich największych marzeń, czyli Dubaj. Miasto jest piękne, nowoczesne i zachwyca na każdym kroku. Burdż Chalifa, czy Burdż al Arab to miejsca, w których bardzo chciałabym się znaleźć. Uwielbiam takie klimaty i przepiękne punkty widokowe. Nawet nie mogę sobie wyobrazić jakie to uczucie oglądać Wyspy Palmowe z tak wysokich budynków. Po obejrzeniu zdjęć z tego miasta, zapragnęłam, żeby tam pojechać. Może za kilka lat się uda :)

Amsterdam
 {źródło zdjęcia- nationalgeographic.com}
Jak widzicie, Amsterdam to piękne, magiczne i bardzo klimatyczne miasto.W Holandii nie byłam ani razu, dlatego bardzo chciałabym zacząć zwiedzanie tego państwa od stolicy. Amsterdam ze zdjęć przypomina mi włoskie miasteczka. Też są tam piękne kamieniczki, pełno zieleni i zabytków. Co więcej, Amsterdam to miasto rowerów, więc już w ogóle byłabym w siódmym niebie :D

Cinque Terre
{źródło zdjęcia- cntraveler.com}
Jestem zakochana we Włoszech. Zwiedziłam je już praktycznie całe z wyjątkiem tego pięknego miejsca. Cinque Terre znajduje się w riwierze liguryjskiej. Niestety nie miałam okazji zobaczyć tego miasta. To kolorowe i bajeczne miasto wygląda pięknie na zdjęciach, a co dopiero w rzeczywistości. Uwielbiam takie krajobrazy, dlatego Cinque Terre koniecznie muszę zobaczyć. Ciekawe, czy wystarczyłoby mi pamięci w aparacie, by uchwycić wszystko to, co jest najpiękniejsze ;)

Tajlandia
{źródło zdjęcia- itaka.pl}
Kolejne piękne miejsce, do którego chciałabym się udać, ale tylko z biurem podróży. Cała Tajlandia jest zachwycająca, ale chyba najbardziej spodobały mi się te piękne krajobrazy, lazurowy kolor wody i roślinność. Takie odległe i egzotyczne miejsca są  naprawdę fascynujące.

Berlin
{źródło zdjęcia- telegraph.co.uk}
Kolejnym moim marzeniem jest miejsce, które znajduje się najbliżej spośród wszystkich, które opisałam. Jak już pewnie zauważyliście, uwielbiam zwiedzać Europę. Berlin jest jednym z takich miast, które chciałabym zobaczyć w najbliższej przyszłości.Odwiedziłam już Drezno i kilka pobliskich niemieckich miast i muszę przyznać, że bardzo mi się tam podobało. Często dostaję pocztówki z Berlina i to miasto naprawdę zachwyca :)


Budapeszt
 {http://mlecznepodroze.onet.pl}
Kolejna europejska stolica, czyli Budapeszt. Chciałam jechać tam w tym roku, ale zdecydowałam się na Split i Makarską, które swoją drogą, również były moim marzeniem :D Co do Budapesztu - jest to miasto, w którym zwiedziłabym bardzo dużo. Punktem obowiązkowym jest oczywiście Parlament, który widzicie na zdjęciu, a także Zamek Królewski, z którego rozciąga się piękny widok na miasto :)

Hawaje
 {źródło zdjęcia- tapeciarnia.pl}
Następne bardzo odległe i drogie miejsce, czyli Hawaje. Z wielką chęcią pojechałabym tam nawet na tydzień, by móc zobaczyć te rozległe plaże, egzotyczne miejsca i zapierające dech w piersiach widoki. Oprócz tego chciałabym przespacerować się plażą Waikiki i zobaczyć wyspę Kauai, która należy do całego archipelagu.


Bora Bora
{ źródło zdjęcia-dailypooper.com}
Bora Bora to jedno z najpiękniejszych miejsc na świecie według wielu rankingów. Marzy mi się, by znaleźć się w jednym z domków tahitańskich, stojących na wodzie. Myślę, że każdy z Was kojarzy to miejsce i podziela moją opinię ;) Może Bora Bora nie jest miejscem, do którego mogłabym jechać na dłużej, niż na dwa tygodnie, ale mimo wszystko świetnie byłoby się tam znaleźć :)

17 komentarzy:

  1. Piękne miejsca!!!
    https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bora, Bora <3 ahhh

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku Hawaje, to miejsce które każdy by chciał odwiedzić.
    Piękne miejsca ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne miejsca. Też z chęcią zwiedziłabym Londyn, angielskie miasteczka oraz Dubaj. :) Życzę Ci, żeby wszystkie Twoje podróżnicze marzenia się urzeczywistniły. :*
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsca :) Nieliczne są takie uliczki w Anglii na ogół straszny syf.
    Ja zamiast podróżować po świecie wolę na początek zwiedzić Polskę. W PL jest naprawdę wiele pięknych miejsc.
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę pojechać, żeby się o tym przekonać :D
      To prawda, Polska jest piękna, ale niestety mało kto docenia jej urok.

      Usuń
  6. Love your post dear 💕
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chcę do Dubaju! Tak pięknie tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dubaj i Bora Bora to moje marzenie 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Bora bora i Hawaje rowniez chcialabym odwiedzic 🙈
    everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że możemy podróżować razem :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciepłe wyspy zawsze na tak! mam nadzieje, że będzie mi dane je odwiedzić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też marzę, żeby odwiedzić Londyn.
    http://desdemnona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...