czwartek, 13 lipca 2017

Letnia stylizacja z białą sukienką

Witajcie. Dzisiejszy post piszę z telefonu. Mam nadzieję, że będzie się Wam wyświetlał prawidłowo. Ostatnio sporo się u mnie dzieje. Już niedługo zacznę przygotowania do wyjazdu, o których na pewno tutaj napiszę :-)


W dzisiejszym poście klasyczny, letni i prosty zestaw, czyli biała sukienka i sandałki. Cała stylizacja zachowana jest w jasnych i pastelowych kolorach, które uwielbiam. Do tego dobrałam błękitną torebkę. Jest bardzo pojemna, funkcjonalna i pasuje praktycznie do wszystkiego. Można nosić ją na kilka sposobów. Ja akurat noszę ją na długim pasku, ale nie ma problemów z odpięciem go, a wtedy nasza torebka staje się kuferkiem ;) Nie byłabym sobą, gdybym nie założyła ozdoby w postaci biżuterii. Do tej stylizacji wybrałam bransoletkę w kolorze rose gold.

Zarówno bransoletkę jak i torebkę otrzymałam w ramach współpracy z firmą Rosegal.

 Co sądzicie o zestawie? Jak tylko będę mogła, to wkleję linki do tego postu.








sukienka- H&M
torba- Rosegal
buty- CCC
bransoletka- Rosegal

6 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, ciekawa torebka i to w moim ulubionym kolorze;)obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Jak wakacyjnie! <3


    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/sunday-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ;) A ja nadal nie znalazłam idealnej białej sukienki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :) Torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...